←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Harry Potter Mod

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 23.09.2012

Tak szczerze to same modele zajmą wam kupe czasu , nie mówiąc już o hitboxach i zaawansowanej , dużej mapie.
Quote

  • +
  • -
Zapalka's Photo Zapalka 25.09.2012

Co do bazyliszka, na razie o tym nie myślimy bo w pierwszej wersji nie planujemy go dodawać.
Owszem, modeli nie zrobimy w kilka dni, na to potrzeba czasu. Jeśli chodzi o samego moda od strony kodowej to mamy już sporo zrobione i teraz tylko czekamy aż będą jakieś modele gotowe oraz spis czarów(mamy od tego jednego gościa, ale jeśli ktoś jeszcze jest fanem serii Harry Potter to pomoc się zawsze przyda :)).
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 27.09.2012

Posted Image

I drugie foto
Posted Image
Trzecie foto
Posted Image
Trzeba tylko zmniejszyć postać do rozmiarów chłopca. Ale ogólnie teraz tak to wygląda ;)
Edited by triget, 27.09.2012 10:44.
Quote

GT Team's Photo GT Team 28.09.2012

Hahahhaha :D Harry Potter z Paka :DD
Dobry Model +
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 01.10.2012

Trochę prześwitują txt temu Harremu ale za C4 na plecach dostaniesz + ^^
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 02.10.2012

Wina tego, ze sa zrobione ze zwyklego plaina i nie maja "grubosci" w grze. Sa jak jednostronny papier. Potraktuje je modyfikatorem shell i bedzie po problemie. Szkoda, ze nie ma nowej wersji pluginów smd do 3ds max bo musze wspomagac sie i laczyc szkielet w MilkShape:/ nie moge go ladnie zwazyc w maxie bo podczas kompilacji sie masakruje bryla:/ dzięki za plusy:)
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 02.10.2012

Napisz mi na pw co byś chciał mieć w pluginie do 3ds max ( funkcję etc. ) a pomyślimy ;)
Quote

  • +
  • -
Brylant's Photo Brylant 06.10.2012

Witam! Dawno nie patrzyłem do tematu, miałem jednak wiadomości, że prace zostały wznowione. Jestem zachwycony pracami zrobionymi pod "moją nieobecność"

Oczywiście pomysły są, wszystkich, którzy coś robią dla projektu proszę o kontakt na GG: 9174336
Edited by Brylant, 06.10.2012 17:11.
Quote

  • +
  • -
Zapalka's Photo Zapalka 06.10.2012

Brylant, dlaczego my mamy się z tobą kontaktować? Ty chcesz coś dodać to się zgłoś do mnie i obgadamy. My mamy już swoje pomysły ;)
Quote

  • +
  • -
Brylant's Photo Brylant 06.10.2012

Fajnie by było, gdybyś odpisywał mi na GG.
Nie mam już steam więc nie mam jak napisać Ci na steam
A nie wiem kto dołączył od czasu, gdy pisaliśmy ostatni raz.
Z twojej wiadomości wyczytuję, że jestem już odcięty od pomysłu dot. tego moda?
Quote

  • +
  • -
Zapalka's Photo Zapalka 09.10.2012

Sory, od kilku dni nie wchodziłem na gg ;P
Wciąż jesteś ogólnym pomysłodawcą moda, ale po tym jak zerwałeś z nami kontakt ostatnim razem pomyśleliśmy, że mod już cię nie interesuje. A wróciłeś dopiero teraz gdy pokazały się pierwsze zrzuty ekranu ;)

Każdy, kto pomógł nawet w niewielkim stopniu przy modzie zostanie uwzględniony w opisie moda :)
Quote

PimP517's Photo PimP517 09.10.2012

<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />

To nie będzie miotły? :D
Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 09.10.2012

Jeżeli jeszcze szukacie ochotników do robienia sklepów itd to piszcie :P
Quote

GT Team's Photo GT Team 09.10.2012

do modelarza:

Możesz też w blenderze spróbować modelować. Ja w 3ds maxie się gubię. Chciałem stworzyć kwadrat i do smd
exportować, ale nie bo muszę materiały nałożyć i w ogóle za dużo tych przycisków. W blendewrze tylko 4 przyciski i już exportowane. A propo, radzisz sobie z animacjami w milshapie ? :D bo do postaci trochę dużo ich trzeba :P...
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 10.10.2012

Co do modelowania, to od kiedy pamiętam modeluję w 3ds max. Animację również w nim robię (np Nimbus2000 jest z animowany w 3ds max, tak samo jak animacja latania Harrego Pottera). Tylko tym razem połączyłem postać w MilkShape bo chyba kości źle zaimportowałem. W milku nie robię animacji bo jest zbyt toporny.

Co do tego co napisałeś to trzeba oprócz kwadratu zrobić kości i napisać plik .qc.
Quote

GT Team's Photo GT Team 10.10.2012

napisac... mozna generowac ;P i tylko zmienic nazwy
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 10.10.2012

Ja sam to pisze dla prostych modeli. Kiedyś nawet zrobiłem poradnik o tym Counter-Strike.PL - największy polski serwis poświęcony CS

Wtedy jeszcze się bawiłem w łączenie modeli w miku, ale od kiedy robiłem modele pod source (CSS i TF2) wszystko robię w 3ds max.
Edited by triget, 10.10.2012 21:26.
Quote

  • +
  • -
Zapalka's Photo Zapalka 11.10.2012

<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />

To nie będzie miotły? :D

Będzie miotła

Jeżeli jeszcze szukacie ochotników do robienia sklepów itd to piszcie :P

Jakich sklepów? ;)
Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 11.10.2012

A wiesz itemki itd xD
Quote

  • +
  • -
Rodzyn's Photo Rodzyn 11.10.2012

Heh mod się fajnie zapowiada:D
Mam nadzieję że nikt nie zrobi LoL'a Mod szybciej odemnie gdyż ucze się pilnie programowania na razie Turbo Pascal. Ale chce zrobić LoL'a Mod. Już nawet mam pomysły jak zrobić mapki. heh

A udostępnicie po skończeniu ten plugin tutaj?
Ja jakby co zgłaszam się do testów beta:D
Edited by Rodzyn, 11.10.2012 10:23.
Quote