Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Harry Potter Mod

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
212 odpowiedzi w tym temacie

#141 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 23.09.2012 20:53

Tak szczerze to same modele zajmą wam kupe czasu , nie mówiąc już o hitboxach i zaawansowanej , dużej mapie.
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#142 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 25.09.2012 17:20

Co do bazyliszka, na razie o tym nie myślimy bo w pierwszej wersji nie planujemy go dodawać.
Owszem, modeli nie zrobimy w kilka dni, na to potrzeba czasu. Jeśli chodzi o samego moda od strony kodowej to mamy już sporo zrobione i teraz tylko czekamy aż będą jakieś modele gotowe oraz spis czarów(mamy od tego jednego gościa, ale jeśli ktoś jeszcze jest fanem serii Harry Potter to pomoc się zawsze przyda :)).
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#143 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2012 10:42

*
Popularny

Dołączona grafika

I drugie foto
Dołączona grafika
Trzecie foto
Dołączona grafika
Trzeba tylko zmniejszyć postać do rozmiarów chłopca. Ale ogólnie teraz tak to wygląda ;)

Użytkownik triget edytował ten post 27.09.2012 10:44

  • +
  • -
  • 5

#144 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.09.2012 17:44

Hahahhaha :D Harry Potter z Paka :DD
Dobry Model +

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#145 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 01.10.2012 18:40

Trochę prześwitują txt temu Harremu ale za C4 na plecach dostaniesz + ^^
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#146 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.10.2012 07:04

Wina tego, ze sa zrobione ze zwyklego plaina i nie maja "grubosci" w grze. Sa jak jednostronny papier. Potraktuje je modyfikatorem shell i bedzie po problemie. Szkoda, ze nie ma nowej wersji pluginów smd do 3ds max bo musze wspomagac sie i laczyc szkielet w MilkShape:/ nie moge go ladnie zwazyc w maxie bo podczas kompilacji sie masakruje bryla:/ dzięki za plusy:)
  • +
  • -
  • 0

#147 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.10.2012 09:08

Napisz mi na pw co byś chciał mieć w pluginie do 3ds max ( funkcję etc. ) a pomyślimy ;)
  • +
  • -
  • 0

#148 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.10.2012 17:06

Witam! Dawno nie patrzyłem do tematu, miałem jednak wiadomości, że prace zostały wznowione. Jestem zachwycony pracami zrobionymi pod "moją nieobecność"

Oczywiście pomysły są, wszystkich, którzy coś robią dla projektu proszę o kontakt na GG: 9174336

Użytkownik Brylant edytował ten post 06.10.2012 17:11

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#149 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 06.10.2012 17:59

Brylant, dlaczego my mamy się z tobą kontaktować? Ty chcesz coś dodać to się zgłoś do mnie i obgadamy. My mamy już swoje pomysły ;)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#150 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.10.2012 18:16

Fajnie by było, gdybyś odpisywał mi na GG.
Nie mam już steam więc nie mam jak napisać Ci na steam
A nie wiem kto dołączył od czasu, gdy pisaliśmy ostatni raz.
Z twojej wiadomości wyczytuję, że jestem już odcięty od pomysłu dot. tego moda?
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#151 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 09.10.2012 08:19

Sory, od kilku dni nie wchodziłem na gg ;P
Wciąż jesteś ogólnym pomysłodawcą moda, ale po tym jak zerwałeś z nami kontakt ostatnim razem pomyśleliśmy, że mod już cię nie interesuje. A wróciłeś dopiero teraz gdy pokazały się pierwsze zrzuty ekranu ;)

Każdy, kto pomógł nawet w niewielkim stopniu przy modzie zostanie uwzględniony w opisie moda :)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#152 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 09.10.2012 12:16

<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />

To nie będzie miotły? :D

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#153 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 09.10.2012 13:01

Jeżeli jeszcze szukacie ochotników do robienia sklepów itd to piszcie :P
  • +
  • -
  • 0

#154 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.10.2012 22:19

do modelarza:

Możesz też w blenderze spróbować modelować. Ja w 3ds maxie się gubię. Chciałem stworzyć kwadrat i do smd
exportować, ale nie bo muszę materiały nałożyć i w ogóle za dużo tych przycisków. W blendewrze tylko 4 przyciski i już exportowane. A propo, radzisz sobie z animacjami w milshapie ? :D bo do postaci trochę dużo ich trzeba :P...

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#155 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.10.2012 18:03

Co do modelowania, to od kiedy pamiętam modeluję w 3ds max. Animację również w nim robię (np Nimbus2000 jest z animowany w 3ds max, tak samo jak animacja latania Harrego Pottera). Tylko tym razem połączyłem postać w MilkShape bo chyba kości źle zaimportowałem. W milku nie robię animacji bo jest zbyt toporny.

Co do tego co napisałeś to trzeba oprócz kwadratu zrobić kości i napisać plik .qc.
  • +
  • -
  • 0

#156 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.10.2012 20:45

napisac... mozna generowac ;P i tylko zmienic nazwy

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#157 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.10.2012 21:22

Ja sam to pisze dla prostych modeli. Kiedyś nawet zrobiłem poradnik o tym Counter-Strike.PL - największy polski serwis poświęcony CS

Wtedy jeszcze się bawiłem w łączenie modeli w miku, ale od kiedy robiłem modele pod source (CSS i TF2) wszystko robię w 3ds max.

Użytkownik triget edytował ten post 10.10.2012 21:26

  • +
  • -
  • 0

#158 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 11.10.2012 06:28

<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />

To nie będzie miotły? :D

Będzie miotła

Jeżeli jeszcze szukacie ochotników do robienia sklepów itd to piszcie :P

Jakich sklepów? ;)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#159 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 11.10.2012 06:56

A wiesz itemki itd xD
  • +
  • -
  • 0

#160 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 11.10.2012 10:23

Heh mod się fajnie zapowiada:D
Mam nadzieję że nikt nie zrobi LoL'a Mod szybciej odemnie gdyż ucze się pilnie programowania na razie Turbo Pascal. Ale chce zrobić LoL'a Mod. Już nawet mam pomysły jak zrobić mapki. heh

A udostępnicie po skończeniu ten plugin tutaj?
Ja jakby co zgłaszam się do testów beta:D

Użytkownik Rodzyn edytował ten post 11.10.2012 10:23

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych