Harry Potter Mod
Nestea****Lemon
23.09.2012
Tak szczerze to same modele zajmą wam kupe czasu , nie mówiąc już o hitboxach i zaawansowanej , dużej mapie.
Zapalka
25.09.2012
Co do bazyliszka, na razie o tym nie myślimy bo w pierwszej wersji nie planujemy go dodawać.
Owszem, modeli nie zrobimy w kilka dni, na to potrzeba czasu. Jeśli chodzi o samego moda od strony kodowej to mamy już sporo zrobione i teraz tylko czekamy aż będą jakieś modele gotowe oraz spis czarów(mamy od tego jednego gościa, ale jeśli ktoś jeszcze jest fanem serii Harry Potter to pomoc się zawsze przyda
).
Owszem, modeli nie zrobimy w kilka dni, na to potrzeba czasu. Jeśli chodzi o samego moda od strony kodowej to mamy już sporo zrobione i teraz tylko czekamy aż będą jakieś modele gotowe oraz spis czarów(mamy od tego jednego gościa, ale jeśli ktoś jeszcze jest fanem serii Harry Potter to pomoc się zawsze przyda

triget
27.09.2012

I drugie foto

Trzecie foto

Trzeba tylko zmniejszyć postać do rozmiarów chłopca. Ale ogólnie teraz tak to wygląda

Edited by triget, 27.09.2012 10:44.
Nestea****Lemon
01.10.2012
Trochę prześwitują txt temu Harremu ale za C4 na plecach dostaniesz +

triget
02.10.2012
Wina tego, ze sa zrobione ze zwyklego plaina i nie maja "grubosci" w grze. Sa jak jednostronny papier. Potraktuje je modyfikatorem shell i bedzie po problemie. Szkoda, ze nie ma nowej wersji pluginów smd do 3ds max bo musze wspomagac sie i laczyc szkielet w MilkShape:/ nie moge go ladnie zwazyc w maxie bo podczas kompilacji sie masakruje bryla:/ dzięki za plusy:)
DarkGL
02.10.2012
Napisz mi na pw co byś chciał mieć w pluginie do 3ds max ( funkcję etc. ) a pomyślimy

Brylant
06.10.2012
Witam! Dawno nie patrzyłem do tematu, miałem jednak wiadomości, że prace zostały wznowione. Jestem zachwycony pracami zrobionymi pod "moją nieobecność"
Oczywiście pomysły są, wszystkich, którzy coś robią dla projektu proszę o kontakt na GG: 9174336
Edited by Brylant, 06.10.2012 17:11.
Oczywiście pomysły są, wszystkich, którzy coś robią dla projektu proszę o kontakt na GG: 9174336
Edited by Brylant, 06.10.2012 17:11.
Zapalka
06.10.2012
Brylant, dlaczego my mamy się z tobą kontaktować? Ty chcesz coś dodać to się zgłoś do mnie i obgadamy. My mamy już swoje pomysły

Brylant
06.10.2012
Fajnie by było, gdybyś odpisywał mi na GG.
Nie mam już steam więc nie mam jak napisać Ci na steam
A nie wiem kto dołączył od czasu, gdy pisaliśmy ostatni raz.
Z twojej wiadomości wyczytuję, że jestem już odcięty od pomysłu dot. tego moda?
Nie mam już steam więc nie mam jak napisać Ci na steam
A nie wiem kto dołączył od czasu, gdy pisaliśmy ostatni raz.
Z twojej wiadomości wyczytuję, że jestem już odcięty od pomysłu dot. tego moda?
Zapalka
09.10.2012
Sory, od kilku dni nie wchodziłem na gg 
Wciąż jesteś ogólnym pomysłodawcą moda, ale po tym jak zerwałeś z nami kontakt ostatnim razem pomyśleliśmy, że mod już cię nie interesuje. A wróciłeś dopiero teraz gdy pokazały się pierwsze zrzuty ekranu
Każdy, kto pomógł nawet w niewielkim stopniu przy modzie zostanie uwzględniony w opisie moda

Wciąż jesteś ogólnym pomysłodawcą moda, ale po tym jak zerwałeś z nami kontakt ostatnim razem pomyśleliśmy, że mod już cię nie interesuje. A wróciłeś dopiero teraz gdy pokazały się pierwsze zrzuty ekranu

Każdy, kto pomógł nawet w niewielkim stopniu przy modzie zostanie uwzględniony w opisie moda

PimP517
09.10.2012
To nie będzie miotły?<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />

GT Team
09.10.2012
do modelarza:
Możesz też w blenderze spróbować modelować. Ja w 3ds maxie się gubię. Chciałem stworzyć kwadrat i do smd
exportować, ale nie bo muszę materiały nałożyć i w ogóle za dużo tych przycisków. W blendewrze tylko 4 przyciski i już exportowane. A propo, radzisz sobie z animacjami w milshapie ?
bo do postaci trochę dużo ich trzeba
...
Możesz też w blenderze spróbować modelować. Ja w 3ds maxie się gubię. Chciałem stworzyć kwadrat i do smd
exportować, ale nie bo muszę materiały nałożyć i w ogóle za dużo tych przycisków. W blendewrze tylko 4 przyciski i już exportowane. A propo, radzisz sobie z animacjami w milshapie ?


triget
10.10.2012
Co do modelowania, to od kiedy pamiętam modeluję w 3ds max. Animację również w nim robię (np Nimbus2000 jest z animowany w 3ds max, tak samo jak animacja latania Harrego Pottera). Tylko tym razem połączyłem postać w MilkShape bo chyba kości źle zaimportowałem. W milku nie robię animacji bo jest zbyt toporny.
Co do tego co napisałeś to trzeba oprócz kwadratu zrobić kości i napisać plik .qc.
Co do tego co napisałeś to trzeba oprócz kwadratu zrobić kości i napisać plik .qc.
triget
10.10.2012
Ja sam to pisze dla prostych modeli. Kiedyś nawet zrobiłem poradnik o tym Counter-Strike.PL - największy polski serwis poświęcony CS
Wtedy jeszcze się bawiłem w łączenie modeli w miku, ale od kiedy robiłem modele pod source (CSS i TF2) wszystko robię w 3ds max.
Edited by triget, 10.10.2012 21:26.
Wtedy jeszcze się bawiłem w łączenie modeli w miku, ale od kiedy robiłem modele pod source (CSS i TF2) wszystko robię w 3ds max.
Edited by triget, 10.10.2012 21:26.
Zapalka
11.10.2012
Będzie miotłaTo nie będzie miotły?<br />Tak zdecydowanie, nie chodzi mi tutaj o to, że latamy po mapie <br />
Jakich sklepów?Jeżeli jeszcze szukacie ochotników do robienia sklepów itd to piszcie

Rodzyn
11.10.2012
Heh mod się fajnie zapowiada:D
Mam nadzieję że nikt nie zrobi LoL'a Mod szybciej odemnie gdyż ucze się pilnie programowania na razie Turbo Pascal. Ale chce zrobić LoL'a Mod. Już nawet mam pomysły jak zrobić mapki. heh
A udostępnicie po skończeniu ten plugin tutaj?
Ja jakby co zgłaszam się do testów beta:D
Edited by Rodzyn, 11.10.2012 10:23.
Mam nadzieję że nikt nie zrobi LoL'a Mod szybciej odemnie gdyż ucze się pilnie programowania na razie Turbo Pascal. Ale chce zrobić LoL'a Mod. Już nawet mam pomysły jak zrobić mapki. heh
A udostępnicie po skończeniu ten plugin tutaj?
Ja jakby co zgłaszam się do testów beta:D
Edited by Rodzyn, 11.10.2012 10:23.