Item/klasa z zmianą wyglądu
Kendzior87
05.05.2011
Cześć, staram się zrobić item który zmienia wygląd postaci oraz daje jakieś tam właściwości (w temacie zajmijmy się tylko zmianą wyglądu). Plik ładnie się kompiluje, nie ma żadnych błędów lecz klasa po otrzymaniu itemu nie zmienia wyglądu. Poniżej przedstawiam krok po kroku moje działania i proszę o podpowiedź dlaczego brak jest efektu zmiany wyglądu.
w public plugin_precache() na koniec dodaje
następnie w public Odrodzenie(id)
Następnie w public UsunPrzedmiot(id)
Dodaje
Pod funkcja public ZmienUbranie(id,reset) dodaję
Nie zmienia wyglądu, błędów w *.sma nie pokazuje. Modele wgrane tam gdzie trzeba
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 05.05.2011 18:14
w public plugin_precache() na koniec dodaje
precache_model("models/modelct.mdl");
precache_model("models/modeltt.mdl");
następnie w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
UbranieItem(id, 0);
Następnie w public UsunPrzedmiot(id)
UbranieItem(id, 1);
Dodaje
case 35: // numer mego itemu
{
UbranieItem(id, 0);
}
Pod funkcja public ZmienUbranie(id,reset) dodaję
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "models/modelct.mdl");
case 2:cs_set_user_model(id, "models/modeltt.mdl");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie zmienia wyglądu, błędów w *.sma nie pokazuje. Modele wgrane tam gdzie trzeba
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 05.05.2011 18:14
Po prostu Paweł 05.05.2011
Dobra nie miałem aż takiej styczności z starym codem ale.
W starym codzie też jest podręcznik szpiega. Może zamiast
Acha a modeli nie powinno być 4??
precache_sound("models/modelct.mdl"); precache_sound("models/modeltt.mdl");czemu parecache_sound ??
W starym codzie też jest podręcznik szpiega. Może zamiast
case 35: // numer mego itemu { UbranieItem(id, 0); }po prostu
case 35: // numer mego itemu { ZmienUbranie(id, 0); }Chyba tak jest w starym bo pamiętam w klasie szpieg było. Tak jak mówię nie jestem pewien.
Acha a modeli nie powinno być 4??
Goliath
05.05.2011
Zmień to:
I to:
I wtedy powinno działać.
precache_model("models/player/modelct/modelct.mdl");
precache_model("models/player/modeltt/modeltt.mdl");
I to:
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I wtedy powinno działać.
Kendzior87
06.05.2011
No niestety, zmieniłem tak jak Goliath napisałeś i nie zmienia wyglądu postaci. Prosiłbym o przetestowanie, i jakieś info jak to zrobić aby działało, przy kompilacji błędów brak.
Kendzior87
07.05.2011
z tego co tam jest napisane to model postaci zostanie zmieniony z ct na tt i na odwrót tak jak to działa podręcznik szpiega a ja bym chciał dodać zupełnie inny model.
sharkowy
08.05.2011
@edit
Sorry, myślałem, że chodzi o klase. Post do kasacji.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:31
Sorry, myślałem, że chodzi o klase. Post do kasacji.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:31
Kendzior87
09.05.2011
może źle się do tego zabieramy, może wymagany jest zewnętrzny plugin typu: http://forums.allied...ead.php?t=21086
tylko jak to połączyć aby taki item działał i zmieniał ten wygląd? Może odpowiedni wpis w pliku .ini tego pluginu by zdało egzamin??
tylko jak to połączyć aby taki item działał i zmieniał ten wygląd? Może odpowiedni wpis w pliku .ini tego pluginu by zdało egzamin??
sharkowy
09.05.2011
Mogłoby zadziałać gdyby jakoś w public DajPrzedmiot wmontować to:
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}
Kendzior87
15.05.2011
W tym temacie się udało to zrobić dla kolegi w nowym COD
[CoD Nowy] Podamiana Modeli - AMXX.pl: Support AMX Mod X
ale on chyba podmienił wygląd istniejących modeli, pytanie: jak to zrobić by dodać nowy model? tzn
tutaj dopisuje swój model:
i jak teraz korzystając z tego pluginu wymusić tą podmianę?
Players Models 1.3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2
normalnie trzeba by wpisać dla podmiany istniejącego modelu tak: "sas" "moj_model1"
a jak to zrobić gdy taki model w grze nie istnieje (w cs mamy 4 modele graczy w drużynie)
[CoD Nowy] Podamiana Modeli - AMXX.pl: Support AMX Mod X
ale on chyba podmienił wygląd istniejących modeli, pytanie: jak to zrobić by dodać nowy model? tzn
tutaj dopisuje swój model:
new Ubrania_CT[5][]={"sas","gsg9","urban","gign","moj_model1"};
new Ubrania_Terro[5][]={"arctic","leet","guerilla","terror","moj_model2"};
i jak teraz korzystając z tego pluginu wymusić tą podmianę?
Players Models 1.3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2
normalnie trzeba by wpisać dla podmiany istniejącego modelu tak: "sas" "moj_model1"
a jak to zrobić gdy taki model w grze nie istnieje (w cs mamy 4 modele graczy w drużynie)
sharkowy
15.05.2011
Chcesz dodać zupełnie nowy model kolesia do cs'a? z tym to byś miał roboty radze Ci zrezygnować z tego.
Kendzior87
15.05.2011
czyli stworzenie itemu który zmienia wygląd postaci na dowolny, który nie jest dostępny dla obu drużyn graniczy z cudem? no trudno, straciłem wystarczająco dużo czasu na kombinowanie
Nomaf
15.05.2011
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct"); case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
A czy nie powinny być case'y 0 i 1?