←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Item/klasa z zmianą wyglądu

Zablokowany

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 05.05.2011

Cześć, staram się zrobić item który zmienia wygląd postaci oraz daje jakieś tam właściwości (w temacie zajmijmy się tylko zmianą wyglądu). Plik ładnie się kompiluje, nie ma żadnych błędów lecz klasa po otrzymaniu itemu nie zmienia wyglądu. Poniżej przedstawiam krok po kroku moje działania i proszę o podpowiedź dlaczego brak jest efektu zmiany wyglądu.

w public plugin_precache() na koniec dodaje

precache_model("models/modelct.mdl");
precache_model("models/modeltt.mdl");


następnie w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
UbranieItem(id, 0);


Następnie w public UsunPrzedmiot(id)
UbranieItem(id, 1);


Dodaje
case 35: // numer mego itemu
{
UbranieItem(id, 0);
}


Pod funkcja public ZmienUbranie(id,reset) dodaję
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "models/modelct.mdl");
case 2:cs_set_user_model(id, "models/modeltt.mdl");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie zmienia wyglądu, błędów w *.sma nie pokazuje. Modele wgrane tam gdzie trzeba
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 05.05.2011 18:14
Odpowiedz

Po prostu Paweł - zdjęcie Po prostu Paweł 05.05.2011

Dobra nie miałem aż takiej styczności z starym codem ale.
precache_sound("models/modelct.mdl");
precache_sound("models/modeltt.mdl");
czemu parecache_sound ??
W starym codzie też jest podręcznik szpiega. Może zamiast
case 35: // numer mego itemu
                {
                        UbranieItem(id, 0);
                }
po prostu
case 35: // numer mego itemu
                {
                        ZmienUbranie(id, 0);
                }
Chyba tak jest w starym bo pamiętam w klasie szpieg było. Tak jak mówię nie jestem pewien.
Acha a modeli nie powinno być 4??
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 05.05.2011

Zmień to:
precache_model("models/player/modelct/modelct.mdl");
precache_model("models/player/modeltt/modeltt.mdl");

I to:
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I wtedy powinno działać.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 06.05.2011

No niestety, zmieniłem tak jak Goliath napisałeś i nie zmienia wyglądu postaci. Prosiłbym o przetestowanie, i jakieś info jak to zrobić aby działało, przy kompilacji błędów brak.
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 07.05.2011

co do klasy próbowałeś tak?
zmiana wyglądu
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 07.05.2011

z tego co tam jest napisane to model postaci zostanie zmieniony z ct na tt i na odwrót tak jak to działa podręcznik szpiega a ja bym chciał dodać zupełnie inny model.
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 08.05.2011

@edit

Sorry, myślałem, że chodzi o klase. Post do kasacji.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:31
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 09.05.2011

może źle się do tego zabieramy, może wymagany jest zewnętrzny plugin typu: http://forums.allied...ead.php?t=21086
tylko jak to połączyć aby taki item działał i zmieniał ten wygląd? Może odpowiedni wpis w pliku .ini tego pluginu by zdało egzamin??
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 09.05.2011

Mogłoby zadziałać gdyby jakoś w public DajPrzedmiot wmontować to:

                switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 15.05.2011

W tym temacie się udało to zrobić dla kolegi w nowym COD
[CoD Nowy] Podamiana Modeli - AMXX.pl: Support AMX Mod X
ale on chyba podmienił wygląd istniejących modeli, pytanie: jak to zrobić by dodać nowy model? tzn

tutaj dopisuje swój model:

new Ubrania_CT[5][]={"sas","gsg9","urban","gign","moj_model1"};
new Ubrania_Terro[5][]={"arctic","leet","guerilla","terror","moj_model2"};


i jak teraz korzystając z tego pluginu wymusić tą podmianę?
Players Models 1.3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2

normalnie trzeba by wpisać dla podmiany istniejącego modelu tak: "sas" "moj_model1"
a jak to zrobić gdy taki model w grze nie istnieje (w cs mamy 4 modele graczy w drużynie)
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 15.05.2011

Chcesz dodać zupełnie nowy model kolesia do cs'a? z tym to byś miał roboty radze Ci zrezygnować z tego.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 15.05.2011

czyli stworzenie itemu który zmienia wygląd postaci na dowolny, który nie jest dostępny dla obu drużyn graniczy z cudem? :> no trudno, straciłem wystarczająco dużo czasu na kombinowanie :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Nomaf - zdjęcie Nomaf 15.05.2011

case 1: cs_set_user_model(id, "modelct"); case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");


A czy nie powinny być case'y 0 i 1?
Odpowiedz
Zablokowany