Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item/klasa z zmianą wyglądu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 05.05.2011 18:09

Cześć, staram się zrobić item który zmienia wygląd postaci oraz daje jakieś tam właściwości (w temacie zajmijmy się tylko zmianą wyglądu). Plik ładnie się kompiluje, nie ma żadnych błędów lecz klasa po otrzymaniu itemu nie zmienia wyglądu. Poniżej przedstawiam krok po kroku moje działania i proszę o podpowiedź dlaczego brak jest efektu zmiany wyglądu.

w public plugin_precache() na koniec dodaje

precache_model("models/modelct.mdl");
precache_model("models/modeltt.mdl");


następnie w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
UbranieItem(id, 0);


Następnie w public UsunPrzedmiot(id)
UbranieItem(id, 1);


Dodaje
case 35: // numer mego itemu
{
UbranieItem(id, 0);
}


Pod funkcja public ZmienUbranie(id,reset) dodaję
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "models/modelct.mdl");
case 2:cs_set_user_model(id, "models/modeltt.mdl");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie zmienia wyglądu, błędów w *.sma nie pokazuje. Modele wgrane tam gdzie trzeba

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 05.05.2011 18:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 05.05.2011 18:16

Dobra nie miałem aż takiej styczności z starym codem ale.
precache_sound("models/modelct.mdl");
precache_sound("models/modeltt.mdl");
czemu parecache_sound ??
W starym codzie też jest podręcznik szpiega. Może zamiast
case 35: // numer mego itemu
                {
                        UbranieItem(id, 0);
                }
po prostu
case 35: // numer mego itemu
                {
                        ZmienUbranie(id, 0);
                }
Chyba tak jest w starym bo pamiętam w klasie szpieg było. Tak jak mówię nie jestem pewien.
Acha a modeli nie powinno być 4??

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.05.2011 18:36

Zmień to:
precache_model("models/player/modelct/modelct.mdl");
precache_model("models/player/modeltt/modeltt.mdl");

I to:
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I wtedy powinno działać.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 06.05.2011 10:40

No niestety, zmieniłem tak jak Goliath napisałeś i nie zmienia wyglądu postaci. Prosiłbym o przetestowanie, i jakieś info jak to zrobić aby działało, przy kompilacji błędów brak.
  • +
  • -
  • 0

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 07.05.2011 17:10

co do klasy próbowałeś tak?
zmiana wyglądu
  • +
  • -
  • 0

#6 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 07.05.2011 17:50

z tego co tam jest napisane to model postaci zostanie zmieniony z ct na tt i na odwrót tak jak to działa podręcznik szpiega a ja bym chciał dodać zupełnie inny model.
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 08.05.2011 18:29

@edit

Sorry, myślałem, że chodzi o klase. Post do kasacji.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:31

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.05.2011 10:11

może źle się do tego zabieramy, może wymagany jest zewnętrzny plugin typu: http://forums.allied...ead.php?t=21086
tylko jak to połączyć aby taki item działał i zmieniał ten wygląd? Może odpowiedni wpis w pliku .ini tego pluginu by zdało egzamin??
  • +
  • -
  • 0

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 09.05.2011 12:51

Mogłoby zadziałać gdyby jakoś w public DajPrzedmiot wmontować to:

                switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelct");
case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");
}

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 15.05.2011 11:43

W tym temacie się udało to zrobić dla kolegi w nowym COD
[CoD Nowy] Podamiana Modeli - AMXX.pl: Support AMX Mod X
ale on chyba podmienił wygląd istniejących modeli, pytanie: jak to zrobić by dodać nowy model? tzn

tutaj dopisuje swój model:

new Ubrania_CT[5][]={"sas","gsg9","urban","gign","moj_model1"};
new Ubrania_Terro[5][]={"arctic","leet","guerilla","terror","moj_model2"};


i jak teraz korzystając z tego pluginu wymusić tą podmianę?
Players Models 1.3.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2

normalnie trzeba by wpisać dla podmiany istniejącego modelu tak: "sas" "moj_model1"
a jak to zrobić gdy taki model w grze nie istnieje (w cs mamy 4 modele graczy w drużynie)
  • +
  • -
  • 0

#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 15.05.2011 12:13

Chcesz dodać zupełnie nowy model kolesia do cs'a? z tym to byś miał roboty radze Ci zrezygnować z tego.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#12 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 15.05.2011 12:22

czyli stworzenie itemu który zmienia wygląd postaci na dowolny, który nie jest dostępny dla obu drużyn graniczy z cudem? :> no trudno, straciłem wystarczająco dużo czasu na kombinowanie :P
  • +
  • -
  • 0

#13 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 15:50

case 1: cs_set_user_model(id, "modelct"); case 2: cs_set_user_model(id, "modeltt");


A czy nie powinny być case'y 0 i 1?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych