Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WirtualnyFanatyk

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2018 11:37

Ogólnie nie wiem jak sobie z tym poradzić.
 
chciałbym aby opis w silniki był taki jaki z nowego cod moda albo podobny.

 


new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);

 

 

tylko nie wiem jak to połączyć, znajdzie się ktoś chętny aby mi pokazać bo raczej podpowiedzi nic nie dadzą ^^ 

 

nie wiem jak to ugryźć ponieważ, myślałem na zrobieniem sztywnego hudu z podmienieniem na case?

 

w case miały by być zawarte info jakie ma wyświetlić się w hudzie który swoją konstrukcje z nowego codmoda, ten hud jest lepszy niż opis klasy na czacie.

 

 

w hudzie każda pozycja w nowym codmodzie to przecież nic innego jak miejscie w którym ma się wyświetlić dane info.

 

Broń: 

Umejętności klasy:

Ilość HP:

Ilość Inteligencji:

Ilość Wytrzymałości:

Ilość Kondycji:

 

 

myślałem na taką kontstrukcją case i wiadomo tyle case ile klas

 

case 0:

M4a1 + ak 47 + blbalblalblabll

Ma bolca w żopie i do tego bla bla bla + sra na was 

300

+20

+0

+10

 

 

 

Pomoże ktoś? mogę coś tam groszem sypnąć jeżeli zajdzie taka potrzeba :)


  • +
  • -
  • 0

#2 WirtualnyFanatyk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2018 18:15

pal sęk z tym hudem wyświetlanym bo tego nie ogarnę, a potrzebuje lepszego efektu niż domyślny z silkina (peyota?) czy jakoś tak.

 

Postanowiłem że zrobię to na czacie z bajerem koloru. i chciałem aby wyświetliło mi 3 linie.

 

Klasa

Umiejętności

Wyposażenie

 

postanowiłem więc że zrobię to tak

new const opisy_klas[][]

tutaj mamy domyślnie w silniku opisy klas, u mnie nazywa się to inaczej ale działa tak samo -> new const umiejetnosci_klasy[][]

 

 

pod dodałem 

new const wyposazenie_klasy[][]

i teraz żeby nie mieć wszystkiego w jednej lini bo chce aby to estetycznie wyglądało (czasami zabrakło by miejsca na czacie wiec bug koloru)

 

postanowiłem w 

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)

zamiast dotychczasowego rozwiązania w kodzie jakie działo tzn.

ColorChat(id,GREEN, "^x04[CodMod]^x03 [Twoja sieć serwerów.eu]^x04 %s^x03 %s", nazwy_klas[item+1], umejetnosci_klasy[item+1]); 

dałem tak

ColorChat(id,GREEN, "Klasa:", nazwy_klas[item+1]);
ColorChat(id,GREEN, "Umiejetnosci:", umejetnosci_klasy[item+1]);
ColorChat(id,GREEN, "Wyposazenie:", wyposazenie_klasy[item+1];

i teraz na serwerze faktycznie są 3 linie na czacie tylko pojawia się sam początek na zielono bez opisów i wygląda to tak

 

Klasa:

Umiejętności:

Wyposażenie:

 

 

i teraz nie rozumiem dlaczego nie czyta opisów. ktoś coś?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 249
Wszechwidzący

  • Postów:820
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 20.10.2018 20:14

ColorChat(id,GREEN, "Klasa: %s", nazwy_klas[item+1]);
ColorChat(id,GREEN, "Umiejetnosci: %s", umejetnosci_klasy[item+1]);
ColorChat(id,GREEN, "Wyposazenie: %s", wyposazenie_klasy[item+1];

x^01 / ^1 - Tekst za tym znakiem będzie żółty...

x^03 / ^3 - Tekst za tym znakiem będzie czerwony/niebieski(w zależności od team)...

x^04 / ^4 - Tekst za tym znakiem będzie zielony...


  • +
  • -
  • 0

#4 WirtualnyFanatyk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2018 21:03

dodałem %s bo o tym zapomniałem zaraz po napisani tematu a spamować nie chciałem.

 

Opis klas jaki taki będzie, pozostaje pytanie jak zrobić taki hud jak w nowym codmodzie.


Użytkownik WirtualnyFanatyk edytował ten post 20.10.2018 21:04

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl