w public plugin_precache() na koniec dodaje
precache_model("models/modelct.mdl");
precache_model("models/modeltt.mdl");
następnie w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
UbranieItem(id, 0);
Następnie w public UsunPrzedmiot(id)
UbranieItem(id, 1);
Dodaje
case 35: // numer mego itemu
{
UbranieItem(id, 0);
}
Pod funkcja public ZmienUbranie(id,reset) dodaję
public UbranieItem(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "models/modelct.mdl");
case 2:cs_set_user_model(id, "models/modeltt.mdl");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie zmienia wyglądu, błędów w *.sma nie pokazuje. Modele wgrane tam gdzie trzeba
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 05.05.2011 18:14