Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#21
Napisano 10.09.2010 23:50
#23
Napisano 12.09.2010 09:28
Hardbot moglbys to poprawic ?
#24
Napisano 12.09.2010 10:00
if( is_user_admin( iVictim ) )
#25
Napisano 12.09.2010 10:07
#26
Napisano 12.09.2010 10:23
Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję
![]()
Czyli to Wy robicie coś źle.
#27
Napisano 12.09.2010 10:30


#28
Napisano 12.09.2010 13:55
#29
Napisano 12.09.2010 14:45
Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję![]()
Czyli to Wy robicie coś źle.
Napisala to jedna osoba tymczasem innym nie dziala wiec mozna wywnioskowac, ze jest to "nabicie posta" badz zrobil cos czego nie ma w pierwszym poscie.
@Hardbot
Sprawdzalem ze 3 razy i wszystko jest tam gdzie byc powinno, nie ma zadnych bledow przy kompilacji a mimo to klasa nadal nie wybucha.
#31
Napisano 13.09.2010 18:11
#32
Napisano 15.09.2010 14:18
Popularny
dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
}
Dziękuje, dobranoc.
#33
Napisano 15.09.2010 15:12
To co piszę się nie liczy...
#34
Napisano 15.09.2010 15:13
Dziękuje, dobranoc.
#35
Napisano 15.09.2010 17:01
Klasa wybucha, zabija pobliskich wrogow ale nie dostaje sie za to expa ani przedmiotow.
#36
Napisano 15.09.2010 17:38
Popularny
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
SprawdzPoziom(id);
}
Użytkownik byQQ edytował ten post 15.09.2010 17:38
Dziękuje, dobranoc.
#37
Napisano 15.09.2010 18:03

#38
Napisano 15.09.2010 20:06
To co piszę się nie liczy...
#39
Napisano 16.09.2010 10:21


Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 10:24
#40
Napisano 16.09.2010 22:37

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych