Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 10.09.2010 23:50
#23
Napisano 12.09.2010 09:28
Hardbot moglbys to poprawic ?
#24
Napisano 12.09.2010 10:00
if( is_user_admin( iVictim ) )
#25
Napisano 12.09.2010 10:07
#26
Napisano 12.09.2010 10:23
Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję
Czyli to Wy robicie coś źle.
#27
Napisano 12.09.2010 10:30
#28
Napisano 12.09.2010 13:55
#29
Napisano 12.09.2010 14:45
Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję
Czyli to Wy robicie coś źle.
Napisala to jedna osoba tymczasem innym nie dziala wiec mozna wywnioskowac, ze jest to "nabicie posta" badz zrobil cos czego nie ma w pierwszym poscie.
@Hardbot
Sprawdzalem ze 3 razy i wszystko jest tam gdzie byc powinno, nie ma zadnych bledow przy kompilacji a mimo to klasa nadal nie wybucha.
#31
Napisano 13.09.2010 18:11
#32
Napisano 15.09.2010 14:18
Popularny
dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
}
Dziękuje, dobranoc.
#33
Napisano 15.09.2010 15:12
To co piszę się nie liczy...
#34
Napisano 15.09.2010 15:13
Dziękuje, dobranoc.
#35
Napisano 15.09.2010 17:01
Klasa wybucha, zabija pobliskich wrogow ale nie dostaje sie za to expa ani przedmiotow.
#36
Napisano 15.09.2010 17:38
Popularny
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
SprawdzPoziom(id);
}
Użytkownik byQQ edytował ten post 15.09.2010 17:38
Dziękuje, dobranoc.
#37
Napisano 15.09.2010 18:03
#38
Napisano 15.09.2010 20:06
To co piszę się nie liczy...
#39
Napisano 16.09.2010 10:21
Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 10:24
#40
Napisano 16.09.2010 22:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych