Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Wybuchowa

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
69 odpowiedzi w tym temacie

#21 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 10.09.2010 23:50

Dokladnie mam to samo.
  • +
  • -
  • 0

#22 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 10:24

Czy ktoś by mogł pomóc w tym?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#23 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2010 09:28

Potwierdzam klasa nie wybucha.
Hardbot moglbys to poprawic ?
  • +
  • -
  • 0

#24 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.09.2010 10:00

Znajdź i usuń z kodu
if( is_user_admin( iVictim ) )

  • +
  • -
  • 0

#25 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2010 10:07

A moze bys przeczytal pierwszy post ? hardbot juz to usunal...
  • +
  • -
  • 0

#26 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.09.2010 10:23

Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję ;P


Czyli to Wy robicie coś źle.
  • +
  • -
  • 0

#27 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 12.09.2010 10:30

Ponawiam posta o_O Jeśli już poprawiłem i nie zrobicie dokładnie według tuta to się nie dziwić że wam nie będzie działać :wstyd:

#28 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 12.09.2010 13:55

Robie tak jak na tucie a klasa i tak nie wybucha
  • +
  • -
  • 0

#29 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2010 14:45


Wszystko działa, spoko tutek. Bardzo dziękuję ;P


Czyli to Wy robicie coś źle.


Napisala to jedna osoba tymczasem innym nie dziala wiec mozna wywnioskowac, ze jest to "nabicie posta" badz zrobil cos czego nie ma w pierwszym poscie.

@Hardbot
Sprawdzalem ze 3 razy i wszystko jest tam gdzie byc powinno, nie ma zadnych bledow przy kompilacji a mimo to klasa nadal nie wybucha.
  • +
  • -
  • 0

#30 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.09.2010 16:57

Mi to samo nadal nie działa wybuch ;P
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#31 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 13.09.2010 18:11

Juz z 2 - 3 razy to wgrywalem i nadal nic.
  • +
  • -
  • 0

#32 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 15.09.2010 14:18

*
Popularny

w public Death()

dodajemy



if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

static victim
victim = -1;

while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
}

  • +
  • -
  • 5

Dziękuje, dobranoc.


#33 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.09.2010 15:12

byQQ Nie mgoe tego skompilowac jak to dodam
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#34 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 15.09.2010 15:13

Jaki błąd ?
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#35 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.09.2010 17:01

@byQQ
Klasa wybucha, zabija pobliskich wrogow ale nie dostaje sie za to expa ani przedmiotow.
  • +
  • -
  • 0

#36 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 15.09.2010 17:38

*
Popularny

ver. z exp + item



if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

static victim
victim = -1;

while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}

if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
SprawdzPoziom(id);
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 15.09.2010 17:38

  • +
  • -
  • 5

Dziękuje, dobranoc.


#37 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.09.2010 18:03

No i wszystko dziala tak jak powinno :) dzięki byQQ plusik dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#38 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.09.2010 20:06

Nie moge tego wkljic do tego public Death() bo mi errory wywala przy komplacji moglby ktos opisac doklanide co i jak gdzie wklejic?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#39 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 10:21

Jakie błędy? : P Mi też dobrze skompilowało... ;P Później sprawdzę i dam plusa - ja miałem strasznie długi swój kod ^^

Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 10:24

  • +
  • -
  • 1

#40 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 16.09.2010 22:37

Dziala nareszcie ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych