Użytkownik patryk4815 edytował ten post 18.09.2010 12:02
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 18.09.2010 11:24
#43
Napisano 18.09.2010 16:18
Pozdrawiam
#44
Napisano 18.09.2010 17:05
#46
Napisano 18.09.2010 18:16
#47
Napisano 18.09.2010 20:29
#48
Napisano 18.09.2010 21:11
#49
Napisano 18.09.2010 21:39
Pod koniec ifa: if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) (Nie za tylko w ifie)
A dokładniej to za tym (Adrenalina)
#50
Napisano 19.09.2010 11:57
#pragma semicolon 1to przy kompilacji dostaje błędy.
Gdy tej linijki w ogóle nie dodam wszystko jest dobrze, sma się przekompilowuje.Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
asdsafaa.sma(223) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(298) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(302) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(304) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(309) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(333) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(461) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(462) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(463) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(530) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(654) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(655) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(757) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(758) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(774) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(775) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(776) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(778) : error 017: undefined symbol "Blast_ExplodeDamage"
asdsafaa.sma(1063) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(1097) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(1545) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1863) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(1868) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1881) : error 029: invalid expression, assumed zero
asdsafaa.sma(1881) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
asdsafaa.sma(1881) : error 017: undefined symbol "fallspeed"
asdsafaa.sma(1882) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1884) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1885) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1886) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1888) : error 001: expected token: ";", but found "if"
asdsafaa.sma(1894) : error 001: expected token: ";", but found "if"
asdsafaa.sma(1896) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1897) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1898) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1899) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1900) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
Compilation aborted.
26 Errors.
Więc pytanie czy ta linijka jest potrzebna?
#51
Napisano 19.09.2010 12:56
#53
Napisano 07.10.2010 19:52
//aha wlasnie tam nie mzoe byc ze to jest na 200m^% predzej uni 100 metrow ma dd2 na dlugiej^^
#54
Napisano 07.10.2010 20:44
spróbuj zagrać z kimś i żeby cię zabił za dźwiami jak się idzie na długą i zobacz czy mu coś odejmie.
#55
Napisano 07.10.2010 21:16
#56
Napisano 30.10.2010 12:07
#57
Napisano 31.10.2010 23:27
#58
Napisano 01.11.2010 20:56
Dokładniej.:
Wszystko działa prawie jak nalezy. Z daleka jest ok. Tylko jak podejde blisko i strzele w glowe klasie ktora ma wybuchnac obojetnie z jakiej broni serwer staje i sam sie restartuje. Dodaje ze mam wgrany exp za hs, wskrzesznie u medyka.
Refresh. ;]
Dodano 06 listopad 2010 - 10:16:
Kolejny Refresh....
Użytkownik BoB0_ edytował ten post 03.11.2010 20:31
#59
Napisano 10.11.2010 15:43
do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite
Chyba do plugin_precache
Dodano 10 listopad 2010 - 16:42:
Error: Undefined symbol "id" on line 1400
!!!
WTF?
@@@
to ta linijka w public death()
if(klasa_gracza[id] == bomberman)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#60
Napisano 10.11.2010 17:33
Po 2 Niezidentyfikowana zmienne ID
Po 3 Pokaż całą Funkcje a nie tylko Linie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych