Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Wybuchowa

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
69 odpowiedzi w tym temacie

#41 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 11:24

mi serwer pada jak ktos mnie zabije xD (jak jestem blisko kogoś mnie ktoś zabije to serwer panie)

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 18.09.2010 12:02

  • +
  • -
  • 0

#42 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.09.2010 13:48

A ja zrobiłem all od nowa i dalej nic xD nie wybucham xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#43 Martin3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:BZ
Offline

Napisano 18.09.2010 16:18

Prosił bym o plik shockwave.spr bo go nie posiadam.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#44 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.09.2010 17:05

Jest w valve ; > Przynajmniej ja go znalazłem tam... (Tam są wszystkie podstawowe pliki HL ;])
  • +
  • -
  • 1

#45 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 18.09.2010 17:27

Filekeeper > Download > Dnbx > Sprites > Shockwave Spr Ztmp
  • +
  • -
  • 0

#46 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 18:16

byQQ, nie dziala to co ty dales wybuchać wybycha ale jak podejde do przeciwnika to jak mnie zabije to serwer sie wylaczy i wlaczy nie ma rlogow.
  • +
  • -
  • 0

#47 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.09.2010 20:29

Działa... Mam u siebie i jakoś testowałem chyba z 20 razy z gościem, mówiłem żeby mnie zabijał jak przy nim stoję i go tez zabijało - ani jednego crasha nie było.
  • +
  • -
  • 0

#48 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2010 21:11

podaj jak i gdzie to dawałes
  • +
  • -
  • 0

#49 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.09.2010 21:39

public Death()
Pod koniec ifa: if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) (Nie za tylko w ifie)

A dokładniej to za tym (Adrenalina)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#50 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 19.09.2010 11:57

Gdy dodaje na modułami
#pragma semicolon 1
to przy kompilacji dostaje błędy.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

asdsafaa.sma(223) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(298) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(302) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(304) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(309) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(333) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(461) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(462) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(463) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(530) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(654) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(655) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(757) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(758) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(774) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(775) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(776) : error 017: undefined symbol "Create_BeamCylinder"
asdsafaa.sma(778) : error 017: undefined symbol "Blast_ExplodeDamage"
asdsafaa.sma(1063) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(1097) : warning 217: loose indentation
asdsafaa.sma(1545) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1863) : error 001: expected token: ";", but found "}"
asdsafaa.sma(1868) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1881) : error 029: invalid expression, assumed zero
asdsafaa.sma(1881) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
asdsafaa.sma(1881) : error 017: undefined symbol "fallspeed"
asdsafaa.sma(1882) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1884) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1885) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1886) : error 001: expected token: ";", but found "new"
asdsafaa.sma(1888) : error 001: expected token: ";", but found "if"
asdsafaa.sma(1894) : error 001: expected token: ";", but found "if"
asdsafaa.sma(1896) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1897) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1898) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1899) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
asdsafaa.sma(1900) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"

Compilation aborted.
26 Errors.

Gdy tej linijki w ogóle nie dodam wszystko jest dobrze, sma się przekompilowuje.
Więc pytanie czy ta linijka jest potrzebna?
  • +
  • -
  • 0

#51 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 19.09.2010 12:56

Nie jest potrzebna ;)

#52 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.10.2010 06:57

A ja mam problem , ponieważ ustawiłem by wybuch zabierał 150 DMG a i tak zabija on każdego na hita nawet jak ma 500 DMG
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#53 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.10.2010 19:52

a mi wszystko dziala tyle ze nie da sie zwiekszyc zasiegu wybuchu czy jest 200 czy 500 czy wiecej to jest to samo

//aha wlasnie tam nie mzoe byc ze to jest na 200m^% predzej uni 100 metrow ma dd2 na dlugiej^^
  • +
  • -
  • 0

#54 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 07.10.2010 20:44

Nie jestem pewien czy ta odległość wlicza tez do siebie ściany tzn. że przenika energia przez ścianę i zadaje ileś tam obrażeń

spróbuj zagrać z kimś i żeby cię zabił za dźwiami jak się idzie na długą i zobacz czy mu coś odejmie.

#55 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.10.2010 21:16

przez sciany wiadomo raczej nie ale chodzi mi tutaj na pustej przestrzeni ze trzeba tak na okolo okolo 70uni zeby zabilo dalej jestes juz nie trafisz zwybuchu
  • +
  • -
  • 0

#56 SpiritD3a6

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:damianosxd
  • Lokalizacja:osiek
Offline

Napisano 30.10.2010 12:07

działła dostajesz plusa+ thx:) zrobiłem klase bombaman

#57 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 23:27

Ja mam problem, ponieważ to pokazuje ,że zabiłem kogoś 2x razy..

#58 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.11.2010 20:56

Prosiłbym o jak najszybszą pomoc.

Dokładniej.:

Wszystko działa prawie jak nalezy. Z daleka jest ok. Tylko jak podejde blisko i strzele w glowe klasie ktora ma wybuchnac obojetnie z jakiej broni serwer staje i sam sie restartuje. Dodaje ze mam wgrany exp za hs, wskrzesznie u medyka.




Refresh. ;]

Dodano 06 listopad 2010 - 10:16:
Kolejny Refresh....

Użytkownik BoB0_ edytował ten post 03.11.2010 20:31

  • +
  • -
  • 0

#59 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.11.2010 15:43

do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite





Chyba do plugin_precache

Dodano 10 listopad 2010 - 16:42:
Error: Undefined symbol "id" on line 1400

!!!

WTF?

@@@
to ta linijka w public death()

if(klasa_gracza[id] == bomberman)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#60 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 10.11.2010 17:33

Tylko mi tutaj nie wyskakuj z takimi tekstami jak WTF bo widocznie nie wiesz co to znaczy!!!


Po 2 Niezidentyfikowana zmienne ID o_O
Po 3 Pokaż całą Funkcje a nie tylko Linie :o





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych