Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Wybuchowa

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
69 odpowiedzi w tym temacie

#61 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.11.2010 08:21

Ja zrobilem sobie klase General z tym i normalne wybucha ale jak wbije LVL ta klasa to nie mogę dawać statów co jest nie tak??

#62 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 12.11.2010 19:01

Skompilowalo mi się ale NIE WYBUCHA po co dajesz nie działające modyfikacje
jak coś masz publica:

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
	
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
		if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
			wytrzymalosc_itemu[id]-=10;
		}
		if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)  {
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
		}
		else {
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
			UsunPrzedmiot(id);
		}
	}
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
			
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
		#if defined BOTY
		if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
			WyrzucPrzedmiot(id);
		#endif
		if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
		if(klasa_gracza[id] == bomberman)
		{
			new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
			entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
			
			iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
			iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
			iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
			
			message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
			write_byte(TE_EXPLOSION);
			write_coord(iOrigin[0]);
			write_coord(iOrigin[1]);
			write_coord(iOrigin[2]);
			write_short(sprite_blast);
			write_byte(32); // scale
			write_byte(20); // framerate
			write_byte(0);// flags
			message_end();
			
			static victim
			victim = -1;
			
			while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 99.0)) != 0)  // 90 = obszar wybuchu
			{               
				if (!is_user_alive(victim))
					continue;
				
				ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1);  // 100.0 zabrane dmg
			}
			
			if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			
			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
			SprawdzPoziom(id);
		}
		
		new bonus_doswiadczenie = 500
		if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42) // 42 to numer przedmiotu.
			nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie
		
		set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
		ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 12.11.2010 19:48

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#63 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 20.11.2010 19:24

do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite
Spoiler

gCylinderSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );
precache_sound( gExplodeSound );


Gdzie to dodać, bo nie kumam ?
  • +
  • -
  • 0

#64 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.11.2010 19:40

do public precache_plugin ?
  • +
  • -
  • 1

#65 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 20.11.2010 19:41

ale gdzie takie coś jest, bo w sma tego nie ma :D

ok mam. Używałem ctrl+f i wpisywałem precache_plugin a jest plugin_precache...

Użytkownik Pawlak edytował ten post 20.11.2010 20:05

  • +
  • -
  • 0

#66 PtasiorEx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 13.12.2010 21:47

Mi to nie działa.Lipaaaaa wielka lipaa jakieś 13 errorów sma nie dam;]
  • +
  • -
  • 0

#67 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.12.2010 21:55

Jak się nie umiesz czytać ze zrozumieniem i nie zamierzasz dać sma to się nam tu nie wypłakuj...

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 13.12.2010 21:55

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#68 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 27.01.2011 20:24

A mi wyskakują błędy w tych linijkach :

if(klasa_gracza[id] == Wybuchowiec)

i

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

  • +
  • -
  • 0

#69 sony651

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 28.01.2011 08:35

Mozna prosic plik sma twórcy?
  • +
  • -
  • 0

#70 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.08.2011 10:38

a przerobiłby ktos ten plugin do nowego coda?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych