Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#61
Napisano 12.11.2010 08:21
#62
Napisano 12.11.2010 19:01
jak coś masz publica:
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { wytrzymalosc_itemu[id]-=10; } if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } } if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } #if defined BOTY if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0) WyrzucPrzedmiot(id); #endif if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); } if(klasa_gracza[id] == bomberman) { new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); // scale write_byte(20); // framerate write_byte(0);// flags message_end(); static victim victim = -1; while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 99.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu { if (!is_user_alive(victim)) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg } if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo; SprawdzPoziom(id); } new bonus_doswiadczenie = 500 if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42) // 42 to numer przedmiotu. nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik HubertTM edytował ten post 12.11.2010 19:48
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#63
Napisano 20.11.2010 19:24
do precache_plugin czyli do pobieranych od pluginu plików do gracza dodajemy efekt wybuchowy sprite
Spoiler
gCylinderSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );
precache_sound( gExplodeSound );
Gdzie to dodać, bo nie kumam ?
#64
Napisano 20.11.2010 19:40
#65
Napisano 20.11.2010 19:41
ok mam. Używałem ctrl+f i wpisywałem precache_plugin a jest plugin_precache...
Użytkownik Pawlak edytował ten post 20.11.2010 20:05
#66
Napisano 13.12.2010 21:47
#68
Napisano 27.01.2011 20:24
if(klasa_gracza[id] == Wybuchowiec)
i
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
#69
Napisano 28.01.2011 08:35
#70
Napisano 16.08.2011 10:38
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych