Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z set_task w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 00:20

Problemem moim jest to że potrzebuję do tego kodu dodać jedną rzecz ale w pisanu pluginów jestem mierny.

Rozchodzi się o plugin muzyka przez całą rundę wszystko pięknie śmiga z tym że chciałbym aby muzyka nie zaczynała się od razu na poczatku rundy tylko jakies 15 sec po jej rozpoczęciu, 

 

Pomoże ktoś ? 

 

 

#include <amxmodx> 
public plugin_init() {
    register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
public plugin_precache()
precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 25.12.2016 00:25

https://amxx.pl/topic/1680-eventy/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}

"Poczatek rudny to jak sie freeze skonczy - mozna sie ruszac ;-)"

 

 

Jak już, to:

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 00:28

Ok ale freezetime musze miec na 0 w przypadku mojego serwera 

Dlatego też bardziej odpowiadałaby mi opcja z czasem ustalonym przeze mnie, w ów czas na pewno ten plugin nie powodowałby np przerywania RS taka mała sugestia.


Użytkownik erka edytował ten post 25.12.2016 00:29

  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 25.12.2016 00:40

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

https://amxx.pl/dokumentacja

 

https://amxx.pl/doku...a/f120/set-task


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 00:58

po zakonczeniu sie rundy niestety dziwek dalej leci i gdy nowa runda sie zacznie dzwiek ponownie sie uruchamia i nachodzi na siebie a powinno go przerwac na koniec rundy i nastepnie znow uruchomic po uplynieciu tych 15 sec

 

jakies pomysly

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 25.12.2016 01:15

https://amxx.pl/doku...f100/server-cmd

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	server_cmd("stopsound");
	server_cmd("mp3 stop");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Reszte dodaj sam ;)


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 01:30

Tak jak pisałem kolego jestem za słaby aby to zrobić. czyt. uzupełnić.

 

Bardzo bym Cie prosił o uzupełnienie tego co chcesz abym ja sam uzupełniał nie znając się na pisaniu pluginów. 

 

Wole poprosić niż mam coś spierdzielić. Wiem że robić wszytsko za kogos nie jest fajne ale prosiłbym o udzielenie pomocy ze wzgledu na mój brak wiedzy w zakresie tworzenia pluginów. 

 

Z góry dziękuje za wyrozumiałość


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 25.12.2016 02:48

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound");
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Jest 2:47, nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze (szczerze mówiąc nie jestem pewny czy to w ogóle zadziała)


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#9 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 11:36

Dobrze.

 

Sprawdze i dam znać


  • +
  • -
  • 0

#10 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 12:59

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#11 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 25.12.2016 13:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}


  • +
  • -
  • 1

#12 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 13:22

nadal not working ;/


  • +
  • -
  • 0

#13 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 25.12.2016 13:55

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

Chciałeś, żeby po 15 sekundach uruchamiało się raz, nie powtarzało ._.

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

Jemu chodzi o zapętlenie sound'a w ciągu rundy tyle razy, ile to wymagane, czyli pętla sounda, która kończy się 

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

tym.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#14 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 25.12.2016 14:05

Chciałem aby po 15 sec uruchamiało sie i trwało do konca rundy 

 

rersp = nowa runda = 15 sec po starcie nowej rundy znowu muzyka przez cała runde itd


  • +
  • -
  • 0

#15 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.01.2017 18:14

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Odtwarzanie muzyki"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR ":D"

public plugin_init()
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_precache()
    precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");

public Poczatek_Rundy()
{
    if(task_exists(7777))
        remove_task(7777);
        
    set_task(15.0, "RozpocznijOdtwarzanie", 7777);
}

public RozpocznijOdtwarzanie()
    client_cmd(0, "mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3");

public Koniec_Rundy()
    client_cmd(0, "mp3 stop");

Proszę


Użytkownik _McHappy edytował ten post 05.01.2017 18:17

  • +
  • -
  • 1

#16 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 06.01.2017 00:42

Nope. 

 

Dzwiek nie konczy się po skonczeniu sie rundy


Użytkownik erka edytował ten post 06.01.2017 00:42

  • +
  • -
  • 0

#17 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.01.2017 11:21

15 sekund po rozpoczęciu rundy zaczyna się dźwięk, na koniec rundy dźwięk się kończy. I tak w kółko.

#include <amxmodx> 
 
public plugin_init(){
     register_plugin("Muzyka", "1.0", "");
     register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
     register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}
public Poczatek_Rundy(){
     set_task(15.0, "Wlacz_Dzwiek");
}
public Koniec_Rundy(){
     client_cmd(0, "mp3 stop");
}
public Wlacz_Dzwiek(){
     client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3");
}
public plugin_precache(){
     precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");
}

  • +
  • -
  • 1

#18 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 21.02.2017 17:57

Nie nie działa.

 

W ramach pomocy może bedzie miało to znaczenie to jest do modu ZM 4.3


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych