←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z set_task w pluginie

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Problemem moim jest to że potrzebuję do tego kodu dodać jedną rzecz ale w pisanu pluginów jestem mierny.

Rozchodzi się o plugin muzyka przez całą rundę wszystko pięknie śmiga z tym że chciałbym aby muzyka nie zaczynała się od razu na poczatku rundy tylko jakies 15 sec po jej rozpoczęciu, 

 

Pomoże ktoś ? 

 

 

#include <amxmodx> 
public plugin_init() {
    register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
public plugin_precache()
precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 25.12.2016

https://amxx.pl/topic/1680-eventy/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}

"Poczatek rudny to jak sie freeze skonczy - mozna sie ruszac ;-)"

 

 

Jak już, to:

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Ok ale freezetime musze miec na 0 w przypadku mojego serwera 

Dlatego też bardziej odpowiadałaby mi opcja z czasem ustalonym przeze mnie, w ów czas na pewno ten plugin nie powodowałby np przerywania RS taka mała sugestia.


Użytkownik erka edytował ten post 25.12.2016 00:29
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 25.12.2016

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

https://amxx.pl/dokumentacja

 

https://amxx.pl/doku...a/f120/set-task

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

po zakonczeniu sie rundy niestety dziwek dalej leci i gdy nowa runda sie zacznie dzwiek ponownie sie uruchamia i nachodzi na siebie a powinno go przerwac na koniec rundy i nastepnie znow uruchomic po uplynieciu tych 15 sec

 

jakies pomysly

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 25.12.2016

https://amxx.pl/doku...f100/server-cmd

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	server_cmd("stopsound");
	server_cmd("mp3 stop");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Reszte dodaj sam ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Tak jak pisałem kolego jestem za słaby aby to zrobić. czyt. uzupełnić.

 

Bardzo bym Cie prosił o uzupełnienie tego co chcesz abym ja sam uzupełniał nie znając się na pisaniu pluginów. 

 

Wole poprosić niż mam coś spierdzielić. Wiem że robić wszytsko za kogos nie jest fajne ale prosiłbym o udzielenie pomocy ze wzgledu na mój brak wiedzy w zakresie tworzenia pluginów. 

 

Z góry dziękuje za wyrozumiałość

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 25.12.2016

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound");
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Jest 2:47, nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze (szczerze mówiąc nie jestem pewny czy to w ogóle zadziała)

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Dobrze.

 

Sprawdze i dam znać

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
XXL - zdjęcie XXL 25.12.2016

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

nadal not working ;/

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 25.12.2016

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

Chciałeś, żeby po 15 sekundach uruchamiało się raz, nie powtarzało ._.

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

Jemu chodzi o zapętlenie sound'a w ciągu rundy tyle razy, ile to wymagane, czyli pętla sounda, która kończy się 

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

tym.

Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 25.12.2016

Chciałem aby po 15 sec uruchamiało sie i trwało do konca rundy 

 

rersp = nowa runda = 15 sec po starcie nowej rundy znowu muzyka przez cała runde itd

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 05.01.2017

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Odtwarzanie muzyki"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR ":D"

public plugin_init()
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_precache()
    precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");

public Poczatek_Rundy()
{
    if(task_exists(7777))
        remove_task(7777);
        
    set_task(15.0, "RozpocznijOdtwarzanie", 7777);
}

public RozpocznijOdtwarzanie()
    client_cmd(0, "mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3");

public Koniec_Rundy()
    client_cmd(0, "mp3 stop");

Proszę


Użytkownik _McHappy edytował ten post 05.01.2017 18:17
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 06.01.2017

Nope. 

 

Dzwiek nie konczy się po skonczeniu sie rundy


Użytkownik erka edytował ten post 06.01.2017 00:42
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 29.01.2017

15 sekund po rozpoczęciu rundy zaczyna się dźwięk, na koniec rundy dźwięk się kończy. I tak w kółko.

#include <amxmodx> 
 
public plugin_init(){
     register_plugin("Muzyka", "1.0", "");
     register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
     register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}
public Poczatek_Rundy(){
     set_task(15.0, "Wlacz_Dzwiek");
}
public Koniec_Rundy(){
     client_cmd(0, "mp3 stop");
}
public Wlacz_Dzwiek(){
     client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3");
}
public plugin_precache(){
     precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Erka - zdjęcie Erka 21.02.2017

Nie nie działa.

 

W ramach pomocy może bedzie miało to znaczenie to jest do modu ZM 4.3

Odpowiedz