Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Problem z set_task w pluginie


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
17 replies to this topic

#1 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 00:20

Problemem moim jest to że potrzebuję do tego kodu dodać jedną rzecz ale w pisanu pluginów jestem mierny.

Rozchodzi się o plugin muzyka przez całą rundę wszystko pięknie śmiga z tym że chciałbym aby muzyka nie zaczynała się od razu na poczatku rundy tylko jakies 15 sec po jej rozpoczęciu, 

 

Pomoże ktoś ? 

 

 

#include <amxmodx> 
public plugin_init() {
    register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda()
client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
public plugin_precache()
precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,055
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 25.12.2016 00:25

https://amxx.pl/topic/1680-eventy/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}

"Poczatek rudny to jak sie freeze skonczy - mozna sie ruszac ;-)"

 

 

Jak już, to:

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 00:28

Ok ale freezetime musze miec na 0 w przypadku mojego serwera 

Dlatego też bardziej odpowiadałaby mi opcja z czasem ustalonym przeze mnie, w ów czas na pewno ten plugin nie powodowałby np przerywania RS taka mała sugestia.


Edited by erka, 25.12.2016 00:29.

  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,055
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 25.12.2016 00:40

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

https://amxx.pl/dokumentacja

 

https://amxx.pl/doku...a/f120/set-task


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 00:58

po zakonczeniu sie rundy niestety dziwek dalej leci i gdy nowa runda sie zacznie dzwiek ponownie sie uruchamia i nachodzi na siebie a powinno go przerwac na koniec rundy i nastepnie znow uruchomic po uplynieciu tych 15 sec

 

jakies pomysly

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,055
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 25.12.2016 01:15

https://amxx.pl/doku...f100/server-cmd

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	server_cmd("stopsound");
	server_cmd("mp3 stop");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Reszte dodaj sam ;)


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 01:30

Tak jak pisałem kolego jestem za słaby aby to zrobić. czyt. uzupełnić.

 

Bardzo bym Cie prosił o uzupełnienie tego co chcesz abym ja sam uzupełniał nie znając się na pisaniu pluginów. 

 

Wole poprosić niż mam coś spierdzielić. Wiem że robić wszytsko za kogos nie jest fajne ale prosiłbym o udzielenie pomocy ze wzgledu na mój brak wiedzy w zakresie tworzenia pluginów. 

 

Z góry dziękuje za wyrozumiałość


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,055
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 25.12.2016 02:48

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound");
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Jest 2:47, nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze (szczerze mówiąc nie jestem pewny czy to w ogóle zadziała)


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#9 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 11:36

Dobrze.

 

Sprawdze i dam znać


  • +
  • -
  • 0

#10 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 12:59

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#11 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

  • Reputacja: 139
    Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Posted 25.12.2016 13:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}


  • +
  • -
  • 1

#12 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 13:22

nadal not working ;/


  • +
  • -
  • 0

#13 Robiin

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,108
    Super Hero

  • Postów:2,055
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Posted 25.12.2016 13:55

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

Chciałeś, żeby po 15 sekundach uruchamiało się raz, nie powtarzało ._.

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

Jemu chodzi o zapętlenie sound'a w ciągu rundy tyle razy, ile to wymagane, czyli pętla sounda, która kończy się 

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

tym.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#14 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 25.12.2016 14:05

Chciałem aby po 15 sec uruchamiało sie i trwało do konca rundy 

 

rersp = nowa runda = 15 sec po starcie nowej rundy znowu muzyka przez cała runde itd


  • +
  • -
  • 0

#15 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

  • Reputacja: 243
    Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Posted 05.01.2017 18:14

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Odtwarzanie muzyki"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR ":D"

public plugin_init()
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}

public plugin_precache()
    precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");

public Poczatek_Rundy()
{
    if(task_exists(7777))
        remove_task(7777);
        
    set_task(15.0, "RozpocznijOdtwarzanie", 7777);
}

public RozpocznijOdtwarzanie()
    client_cmd(0, "mp3 loop sound/misc/runda/nuta.mp3");

public Koniec_Rundy()
    client_cmd(0, "mp3 stop");

Proszę


Edited by _McHappy, 05.01.2017 18:17.

  • +
  • -
  • 1

#16 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 06.01.2017 00:42

Nope. 

 

Dzwiek nie konczy się po skonczeniu sie rundy


Edited by erka, 06.01.2017 00:42.

  • +
  • -
  • 0

#17 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

  • Reputacja: 256
    Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Posted 29.01.2017 11:21

15 sekund po rozpoczęciu rundy zaczyna się dźwięk, na koniec rundy dźwięk się kończy. I tak w kółko.

#include <amxmodx> 
 
public plugin_init(){
     register_plugin("Muzyka", "1.0", "");
     register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
     register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}
public Poczatek_Rundy(){
     set_task(15.0, "Wlacz_Dzwiek");
}
public Koniec_Rundy(){
     client_cmd(0, "mp3 stop");
}
public Wlacz_Dzwiek(){
     client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3");
}
public plugin_precache(){
     precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");
}

  • +
  • -
  • 1

#18 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 34
    Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Posted 21.02.2017 17:57

Nie nie działa.

 

W ramach pomocy może bedzie miało to znaczenie to jest do modu ZM 4.3


  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In