Witam
Chciałbym wam przekazać funkcję natychmiastowego przeładowania dla klasy
Do plugin_init dodajemy
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Na końcu sma wrzucamy ten kod
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
if(player_class[id] == NONE)
{
if(maxClip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;
if((button & IN_RELOAD && !(oldbutton & IN_RELOAD) && !(button & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(maxClip[weapon]-clip));
new new_ammo = (maxClip[weapon] > ammo)? clip+ammo: maxClip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id)
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Aby zmienić klasę która będzie miała natychmiastowe przeładowanie Zamiast NONE wpisujmy swoją nazwę klasy
np
if(player_class[id] == NONE)
na
if(player_class[id] == Pająk)
Autorem kodu nie jestem ja


Dodatki SourceMod















