Witam,
Chciałbym przedstawić kolejną paczkę perków mojego autorwsta. Ta paczka jest jakby kontynuacją tej: [cod:mw] Perki by Pas - Gotowe paczki AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X robiłem na własny serwer a teraz może komuś sie przydadzą. Są to przedewszystkim itemy wzięte z dbmod. Gracze nie skarżyli się że któryś z perków nie działa wiec raczej wszystkie są ok.
Opis:
================================
Tylko 1 klasa na początek
Knife Ruggber (Premium) - Moze robic migniecia nozem na odleglsoc 800(+inteligencja), 1\5 szans na oslepeinie wroga
================================
Perki:
================================
1. Amulet of the sun - Masz 1\2-5 szans na oslepienie przeciwnika gdy go trafisz.
2. Amulet Spowolnienia - Masz 1\2-6 szans na spowolnienie przeciwnika
3. Amulet Zwinnosci - Dostajesz 100 kondycji
4. Arabian Boots - 1/5 szans na kradzez 500-1000 $ gdy trafisz przeciwnika. Nacisnij USE aby zamienic pieniadze na zycie
5. Chinska Dezercja - Dostajesz Ak47
6. Chaos Orb - Explodujesz w promieniu 150-400 po smierci zadajac 75(+inteligencja obrazen)
7. Crazy Jump - Nie tracisz HP spadajac z wysokosci
8. Kusza - Masz kusze zamiast noza, natychmiastowe zabicie z niej ( to jest przerobiona klasa na item, klase Kuszownik wykonał CheQ a ja z tego zrobiłem perk)
9. Iron Spikes - Twoje granaty smoke zabijaja gdy dotkna przeciwnika
10. Knife Ruggby - Mozesz zrobic migniecie nozem co 3 sekundy na odleglosc 300+int
11. Platynowa Kosa - 1/1-3 na natychmiastowe zabicie z noza twoja widocznosc spadado 60
12. Lake Shit - Gdy stoisz w miejscu nie widac cie
13. Likwidator Ammo - Masz 1\2-5 szans na zabranie ammo wrogowi
14. Luska Szczescia - 1/4-15 na natychmiastowe zabicie ze mp5e'a
15. Magic Booster - Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump
16. Medicine Glar - Mozesz aktywowac tarcze na graczu. Zadawane dmg w polaczonego zabijaja atakujacego.
17. Mitril Armor - Masz 15-28 redukcji obrazen
18. Moc Kamikadze - 1/1-5 na natychmiastowe zabicie ze m4, masz 5 hp
19. Multi Jump - Masz nieskonczenie wiele podskokow w powietrzu
20. Nicolas Eye - Mozesz podlozyc kamere
21. Bron Z Przemytu - Zadajesz 50% wiecej obrazen z ak\m4
22. Rakiety Zaopatrzenia - Masz 2-5 rakiet(y) do wykorzystania
23. Pierscien Kapitana - Dostajesz pelen magazynek za kazde zabojstwo
24. Tajemnica Ninji - Gdzy kucasz na nozu regeneruje ci sie hp
25. Tajemnica Serwera - Dostajesz +45 dmg, redukcja obrazen. Trudny do zdobycia.
26. Talibowskie Naboje - 1/2-6 na natychmiastowe zabicie z USP
27. Twarda Reka - 1/2-8 na natychmiastowe zabicie ze Glock'a
28. Uszkodzony Pierscien Ninji - Jestes niewidzialny, masz tylko noz
29. Vampyric Scepter - +10-35 vampirzych obrazen wiecej (vampirze czyli zabierajace wrogowi i tobie dajace)
30. Zrecznosc Skoczka - Masz grawitacje zmniejszona do 100-500
================================
Download:
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2332 Ilość pobrań
http://www18.zippysh...50261/file.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Perki by J River (FORMOZA)Paczka perków cz2 CodMod Nowy
#1
Napisano 20.06.2012 15:38
Popularny
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#3
Gość_21977_*
Napisano 20.06.2012 23:15
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Gotowe paczki AMXX
do
Mody > Call of Duty Mod > Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#4
Napisano 21.06.2012 08:04
#5
Napisano 21.06.2012 08:08
#6
Napisano 21.06.2012 13:49

Oczywiście +++
#7
Napisano 22.06.2012 20:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define AUTHOR "J River"
#define MAX 32 //Max number of valid player entities
new const perk_name[] = "Chaos Orb";
new const perk_desc[] = "Explodujesz w promieniu LW po smierci zadajac 75(+inteligencja obrazen)";
new bool:ma_perk[33]
new player_b_explode[33] = 0 //Radius to explode upon death
new sprite_white = 0
new sprite_fire = 0
new sprite_gibs = 0
new gmsgDeathMsg
new gmsgScoreInfo
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", AUTHOR);
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 150, 400);
gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
set_msg_block ( gmsgDeathMsg, BLOCK_SET )
register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
client_print(id, print_chat, "Perk stworzony przez J River")
ma_perk[id] = true;
player_b_explode[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
ma_perk[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr")
sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr")
sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl")
}
/* ==================================================================================================== */
public DeathMsg()
{
new weaponname[20]
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
read_data(4,weaponname,31)
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
add_bonus_explode(vid)
}
public show_deadmessage(killer_id,victim_id,headshot,weaponname[])
{
if (!(killer_id==victim_id && !headshot && equal(weaponname,"world")))
{
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(killer_id)
write_byte(victim_id)
write_byte(headshot)
write_string(weaponname)
message_end()
}
}
public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
explode(origin,id,0)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + cod_get_user_intelligence( id, 1, 1, 1 )*2)
{
new dam = 75-(cod_get_user_stamina(a, 1, 1, 1)*2)
if (get_user_health(a) - dam < 5)
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
else
{
set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)
}
}
}
}
}
public explode(vec1[3],playerid, trigger)
{
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 21 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 32)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 1000)
write_short( sprite_white )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 3 )
write_byte( 10 )
write_byte( 0 )
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 0 )
message_end()
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 12 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_byte( 188 )
write_byte( 10 )
message_end()
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 3 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_short( sprite_fire )
write_byte( 65 )
write_byte( 10 )
write_byte( 0 )
message_end()
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},playerid)
write_byte(107)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(175)
write_short (sprite_gibs)
write_short (25)
write_byte (10)
message_end()
if (trigger == 1)
{
set_user_rendering(playerid,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0)
}
}
/* ==================================================================================================== */
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )
write_short( duration ) // Duration of fadeout
write_short( holdtime ) // Hold time of color
write_short( fadetype ) // Fade type
write_byte ( red ) // Red
write_byte ( green ) // Green
write_byte ( blue ) // Blue
write_byte ( alpha ) // Alpha
message_end()
}
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)
cod_set_user_xp(id,cod_get_user_xp(id)+50)
user_kill(id,1)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];
get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);
get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Ta perk buguje DeathMSG
Użytkownik System'ek edytował ten post 22.06.2012 20:04
#10
Napisano 25.06.2012 15:43

Sprzedaję także klucze steam z grami takimi jak Cs 1,6 -- 23zł sms | Cs S : 30 zł sms.!
#12
Napisano 06.01.2013 12:11
Jeszcze nazwy z DiabloMod'a. Oraz brak modeli/spiritów ... Jak ktoś to pobierze, to mu serwer będzie wywlało bez modeli... Np.: kusza... z d*py model mam wziąć?
3/10
Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>>
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).
#13
Napisano 06.01.2013 12:47
#14
Napisano 22.01.2013 17:19
racja. testowałem te perki przez miesiąc niecały i połowa ma bugi, połowa nie działa.. takie na odwal
Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>>
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).
#15
Napisano 08.02.2013 13:56
Broń z przemytu nie działa.
#16
Napisano 09.02.2013 10:21
#17
Napisano 04.01.2014 21:33
Dla mnie Perki 7/10 .
Cześć.
Jeśli Ci pomogłem to daj + !
Skontaktować ze mną można poprzez GG.
GG-46872229
#18
Napisano 26.04.2014 07:31
Perki 8/10
Dzięki
Użytkownik N3RO edytował ten post 26.04.2014 07:32
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z zapisaemnVault Napisany przez DenY, 11.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z klasą, która się leczyNapisany przez DonPedro, 27.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
klasa buguje garczyNapisany przez Anonimowy09, 26.01.2023 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych