Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[5.9l] Wyświetlanie exp'a za zabójstwo w Hudzie

dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 10.01.2014 15:40

Dawne może już zapomniane wersję Cod moda miały interesującą rzecz a mianowicie po zabiciu gracza pokazywało w hudzie ilość zdobytego exp'a. Więc oto poradnik by takie "coś" było również pokazywane na waszym serwerze Diablo

 

Screen: jf6l.jpg

 

 

Instrukcja:

 

 

Najpierw szukamy: 

new gmsgHealth

dodajemy pod:

new SyncHudObj2;

Następnie szukamy:

register_event("SendAudio","freeze_begin1","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

dodajemy pod:

SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

I ostatni krok

 

Szukamy:

public award_kill(killer_id,victim_id)

następny w tej samej funkcji szukamy: ( na samym dole)

Give_Xp(killer_id,xp_award)

    return PLUGIN_CONTINUE

i zamieniamy to na:

	Give_Xp(killer_id,xp_award)
	set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
	ShowSyncHudMsg(killer_id, SyncHudObj2, "+%i XP za fraga!", xp_award);
	new id = read_data(1);
	if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
	write_short(5<<10); // fade lasts this long duration
	write_short(3<<5); // fade lasts this long hold time
	write_short(1<<1); // fade type (in / out)
	write_byte(0); // red
	write_byte(175); // green
	write_byte(0); // blue
	write_byte(150); // alpha
	message_end();	
	return PLUGIN_CONTINUE;  

Kompilujemy i cieszymy sie efektem. ;)

 

 

Do stworzenia tego efektu wzorowałem się na starym


QTM_CodMod

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych