Witam
Chciałbym wam przekazać funkcję natychmiastowego przeładowania dla klasy
Do plugin_init dodajemy
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
Na końcu sma wrzucamy ten kod
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(player_class[id] == NONE) { if(maxClip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((button & IN_RELOAD && !(oldbutton & IN_RELOAD) && !(button & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(maxClip[weapon]-clip)); new new_ammo = (maxClip[weapon] > ammo)? clip+ammo: maxClip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0) if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Aby zmienić klasę która będzie miała natychmiastowe przeładowanie Zamiast NONE wpisujmy swoją nazwę klasy
np
if(player_class[id] == NONE)
na
if(player_class[id] == Pająk)
Autorem kodu nie jestem ja