Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Natychmiastowe przeładowanie

dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 16.11.2013 12:02

Witam

 

Chciałbym wam przekazać funkcję natychmiastowego przeładowania dla klasy

 

Do plugin_init dodajemy

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

Na końcu sma wrzucamy ten kod

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

        new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

	if(player_class[id] == NONE)
	{
		if(maxClip[weapon] == -1 || !ammo)
			return FMRES_IGNORED;
		
		if((button & IN_RELOAD && !(oldbutton & IN_RELOAD) && !(button & IN_ATTACK)) || !clip)
		{
			cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(maxClip[weapon]-clip));
			new new_ammo = (maxClip[weapon] > ammo)? clip+ammo: maxClip[weapon]
			set_user_clip(id, new_ammo);
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
		if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) 
	{
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

Aby zmienić klasę która będzie miała natychmiastowe przeładowanie Zamiast  NONE wpisujmy swoją nazwę klasy

 

np

if(player_class[id] == NONE)

na

if(player_class[id] == Pająk)

Autorem kodu nie jestem ja


  • +
  • -
  • 1

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 16.11.2013 13:42

Zmieniłeś 1 linijkę, i już przypisujesz sobie kod? ^_^

 

http://amxx.pl/topic...alce-klasaitem/


  • +
  • -
  • 0

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 16.11.2013 15:53

Patrze... kod znajomy :D

 

Ale może się przyda tym co nie myślą skąd wziąć :P


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 16.11.2013 17:03

Sharkowy zapomniałem dodać że to ty jesteś autorem kodu  


  • +
  • -
  • 0

#5 OverShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 24.01.2014 19:08

Niestety kod nie działa :<


  • +
  • -
  • 0

#6 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 24.01.2014 22:49

Kod działa ty coś źle robisz ;D


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#7 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.05.2014 16:10

Pomoze ktos ??

Error: Array must be indexed (variable "button") on line 16717

To ta linijka:

 

if((button & IN_RELOAD && !(oldbutton & IN_RELOAD) && !(button & IN_ATTACK)) || !clip)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych