Nie ma czegos takiego jak nazwa broni csw_. Nazwy typu csw_ to tylko odpowiedniki numeru id broni, ktore mozesz uzywac. Do pobrania nazwy broni uzyj get_weaponname a do pobrania id get_user_weapon.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kmf!p
Rejestracja: 09.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 274
- Odwiedzin: 9 491
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Wrzesień 5, 1988
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
knyszyn
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kmf!p nie posiada znajomych
#727307 Pobieranie nazwy broni CSW_
Napisane przez Linux' w 16.06.2016 12:26
#727312 Pobieranie nazwy broni CSW_
Napisane przez rzeznik9871 w 16.06.2016 13:56
#724650 Pobieranie Id gracza
Napisane przez d0naciak w 11.04.2016 21:04
Ktoś wybiera "wstaw"
case 0: { wstawil[id] = true; ColorChat(id,GREEN,"Wstawil %s", name); }
tu usuwasz wstawiajacego
case 0: { for(new wstawiajacy_id = 1; wstawiajacy_id <= 32; wstawiajacy_id++) { if(wstawil[wstawiajacy_id]) { get_user_name(wstawiajacy_id, wstawiajacy, charsmax(wstawiajacy)); wstawil[wstawiajacy_id] = false; ColorChat(id,GREEN,"Zmieniles zmienna wstawil graczowi %s", wstawiajacy); } } }
Pamietaj o tym że może być kilku wstawiających
#724158 Messagemode Kod
Napisane przez grankee w 04.04.2016 02:45
#719023 Menu blokowanie/odblokowywanie opcji
Napisane przez ka.linux w 25.01.2016 17:49
#716511 [ROZWIĄZANE] Wynik dzielenia, jedno miejsce po przecinku
Napisane przez StoDwaJeden w 21.12.2015 15:02
#716529 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa
Napisane przez Asiap w 21.12.2015 21:00
#716542 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa
Napisane przez Asiap w 22.12.2015 01:20
#715627 uruchomienie opcji z menu
Napisane przez Kowalsky w 02.12.2015 23:01
#715546 uruchomienie opcji z menu
Napisane przez Kowalsky w 01.12.2015 13:02
Możesz użyć tego na przykład tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Menu Example" #define AUTHOR "Kowalsky" #define VERSION "1.0" #define KeysMenuExample (1<<0) new bool:onEvent[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "ShowMenuExample") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_menucmd(register_menuid("MenuExample"), KeysMenuExample, "PressedMenuExample") } public ShowMenuExample(id) { onEvent[id] = false; show_menu(id, KeysMenuExample, "\y1\w. \rCos1", -1, "MenuExample") } public PressedMenuExample(id, key) { switch (key) { case 0: { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz! Akcja wykona sie przy odrodzeniu") onEvent[id] = true; } else { client_print(id, print_chat, "Zyjesz!") onEvent[id] = false; } } } } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(onEvent[id]) client_print(id, print_chat, "Zyjesz!") }
Rejestrujesz sobie zmienną boolean i gdy warunek nie jest spełniony ustawiasz ją na true. Przy evencie sprawdzasz czy jest true i jeżeli tak to wykonujesz jakiś kod
#708269 [ROZWIĄZANE] Statystyki obserwowanego/gracza
Napisane przez Alelluja w 31.07.2015 20:03
A tak ?
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /staty", "StatyMOTD");
}
public StatyMOTD(id)
{
static motd[1501], len;
len = format(motd, 1500,"<html><body bgcolor=^"#666666^">");
len += format(motd[len], 1500-len,"<center><b><font size=6 color=#00CD00>Staty</b><hr size=1 color=#00CD00><table style=^"color:#FFFFFF;width:750%^">");
len += format(motd[len], 1500-len,"<tr><td>staty:<td>%i<td>", staty[target]);
len += format(motd[len], 1500-len,"</table><hr size=1 color=#00CD00><font size=3 color=#FFFFFF>Staty <font color=#00cd00> </center></body></html>");
show_motd(id, motd, "Staty"); return 0;
}
#707159 Zamiana true / false na tak / nie
Napisane przez Misiaczek ;c w 21.07.2015 16:30
#704924 Taki sam level na roznych klasach
Napisane przez Rivit w 04.07.2015 09:10
#704928 Taki sam level na roznych klasach
Napisane przez Linux' w 04.07.2015 09:18
#629923 Exp Procentowy
Napisane przez sNH. w 03.04.2014 16:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kmf!p
- Regulamin