Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

#308929 [ROZWIĄZANE] Błąd przy kompilacji, ustawianie cvaru w menu

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 13:25

widocznie gdzieś indziej w pluginie tez masz 'mikro' np. może jakaś tablica, zmienna ?
  • +
  • -
  • 1


#308713 Przerobienie pluginu V.I.P

Napisane przez Nakupenda. w 16.10.2011 09:59

Vip ma 120 hp max, nie na starcie i ma menu od 3 rundy bodajże - ak/m4+he+dgl

ok, snajperki dla wszystkich - wystarczy że podmienisz ten plik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#308527 Leczenie na Stalce

Napisane przez Nakupenda. w 15.10.2011 20:34

nie, to działa tylko na stalkera

jak chcesz żeby działało na inny item daj

if (player_item_id[a] == 17||player_item_id[a] == XX)
continue

gdzie XX to numer case itemka
  • +
  • -
  • 2


#308146 2 funkcje.

Napisane przez Nakupenda. w 15.10.2011 12:11

zdrowie_gracza[id] = STANDARDOWE_ZYCIE+zyciep[id]*10;

gdzie STANDARDOWE_ZYCIE nie jest typu Float

oraz

new gravityy[33] //dodaj na gorze sma

gravityy[id] = floatround(grawitacjap[id]*0.2);
grawitacja_gracza[id]= STANDARDOWA_GRAWITACJA-gravityy[id];

gdzie STANDARDOWA_GRAWITACJA nie jest typu Float
  • +
  • -
  • 1


#308062 2 funkcje.

Napisane przez Nakupenda. w 15.10.2011 11:10


#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>


#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)

new g_MaxPlayers;


new light;
new g_thunderbolt[ 33 ];

public plugin_precache( ) {
light = precache_model("sprites/piorun.spr");

}

public plugin_init( ) {
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink");
g_MaxPlayers = get_maxplayers( );

}

public fw_PlayerPreThink( client ) {
if( !is_user_alive( client ) )
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if ( ( get_user_button( client ) & IN_USE ) && g_item[33] == 1 )
{
MakeThunderBolt( client );
}
}


public MakeThunderBolt( client ) {
if( ( !is_user_alive( client ) ) || ( g_thunderbolt[ client ] == 2 ) )
return;


new iMakerOrigin[ 3 ], Float:iMakeOriginSe[3];
get_user_origin( client, iMakerOrigin );
for( new i = 0; i < 3; i++ ){
iMakeOriginSe[i] = float( iMakerOrigin[i] );
}

new entPlayer;
entPlayer = -1;
new iVictimOrigin[ 3 ];

while( ( entPlayer = find_ent_in_sphere( client, iMakeOriginSe, 550.0 ) ) != 0 )
{
if( IsPlayer( entPlayer ) && entPlayer != client )
{
get_user_origin( entPlayer, iVictimOrigin );
CreateBolt( entPlayer, iVictimOrigin );
change_health( entPlayer, -80, 0, "world" );
g_thunderbolt[ client ]++;
}
}

}

CreateBolt( iPlayer, iVictim[3] ) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( 0 )
write_coord( iVictim[ 0 ] ) //x
write_coord( iVictim[ 1 ] ) //y
write_coord( iVictim[ 2 ] ) //z
write_coord( iVictim[ 0 ] )
write_coord( iVictim[ 1 ] )
write_coord( iVictim[ 2 ] )
write_short( light )
write_byte( 1 )
write_byte( 5 )
write_byte( 2 )
write_byte( 20 )
write_byte( 30 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 200 )
write_byte( 200 )
message_end( )
}


wzuć funkcje do diablo i item/moc do klasy masz "g_item[id] = 1", "g_thunderbolt[ client ]" to jest ile razy może użyć (domyślnie 2) i dodaj w evencie newround "g_thunderbolt[client]=0" żeby resetowało

Nie mam sprite pioruna, z kodu się domyślisz jak się ma nazywać i gdzie być

zdrowie_gracza[id] = floatround(100.0+zyciep[id]*10);
oraz
grawitacja_gracza[id] = floatround(1.0-grawitacjap[id]*0.2);

są zbugowane mam 0 hp i latam
podaj cały kod, założyłem że jest niezaokraglone a tu chodzi o coś innego
  • +
  • -
  • 1


#308049 Przerobienie pluginu V.I.P

Napisane przez Nakupenda. w 15.10.2011 10:48

1. AWP - zmieniłem. Przypominam że nadal jest blokada Vipowska na inne snajperki (zdjąć?)
2. Zmieniłem z Famasa/Galila na AK/M4
3. Rezerwacji slota nie ma w VIP'ie, zmieniasz ją dodając lub odbierając flagę 'b'
4. Komendę poprawiłem
5. Jest na flagę 't' (ADMIN_LEVEL_H), flaga 'h' to jest zmienianie CFG
6. Max hp zmienione na 120 - teraz tak - chcesz żeby VIP miał na starcie 120 hp, czy żeby jak mu dodaje za zabicie X hp to max był 120?
7. Przerobiłem oddzielny plugin, tak żeby VIP miał pisanie na kolorowo a jednocześnie nie miał AdminChatu
8. tak jak wyżej, zmieniłem bronie
9. Za zabicie 250, za Hs'a 500 - zrobione

Zapłaty nie chce.

Przesyłam sma same sma vipa, kolorowego chatu i txt wiadomości bo nie chce mi się kompilować

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#308023 2 funkcje.

Napisane przez Nakupenda. w 15.10.2011 10:17

@ELOS, tym razem speedkill nie ma racji

łap poprawny kod


zdrowie_gracza[id] = floatround(100.0+zyciep[id]*10);


oraz
grawitacja_gracza[id] = floatround(1.0-grawitacjap[id]*0.2);

  • +
  • -
  • 1


#305537 Jak zabrać graczowi bron, na określoną runde

Napisane przez Nakupenda. w 09.10.2011 21:43

#include <fun>
o ile tego nie masz w pluginie



case 2:
{
if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
{
switch(cs_get_user_team(i))
{
case CS_TEAM_T:
{
set_user_health(i, 150)
strip_user_weapons(i)
give_item(i, "weapon_m4a1")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 200)
}

case CS_TEAM_CT:
{
if(is_user_alive(id))
{
set_user_health(i, 3000)
}
}
}
}
ColorChat(0, GREEN, "[JailBreak]^x01 Dzisiaj jest^x03 dzien zombie")
jail_open()
}



Komenda: http://amxx.pl/dokum...ip_user_weapons
  • +
  • -
  • 1