- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Goliath
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 334
- Odwiedzin: 24 701
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Listopad 23, 1995
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mońki
- GG 8493531
- Strona WWW http://nyan.cat/
- Steam 76561198012759824
#202529 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath w 03.01.2011 17:14
Właśnie nad tym pracuję . Niedługo postaram się to zamieścić.
Dodano 03 styczeń 2011 - 17:41:
UPDATE!
Dodana nowa wersja, kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perków.
Dodano 03 styczeń 2011 - 17:41:
UPDATE!
Dodana nowa wersja, kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perków.
#202324 Pare próśb i problemów.
Napisane przez Goliath w 02.01.2011 16:56
Szybkie rozdawanie statystyk - http://amxx.pl/szybk...tyk-t39846.html
Aby zrobić 1/1 z kosy z LPM w kodzie klasy usuń warunek:
damage > 20.0Lub zmień ">" na "<".
#202109 Jak zrobić 1/1 z noża z LPM?
Napisane przez Goliath w 01.01.2011 20:49
#202030 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath w 01.01.2011 17:40
To po co ja robiłem z zapisem na nVault!? Usuń wszystkie ZapiszDane i WczytajDane. Ja tego nie będę robić...
EDIT: Sorry, lekko się wkurzyłem. Przerobiłem ci to. Trzymaj
EDIT: Sorry, lekko się wkurzyłem. Przerobiłem ci to. Trzymaj
Załączone pliki
-
cod_magazyn2.sma 8 KB
153 Ilość pobrań
cod_magazyn2.amxx
#201839 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów
Napisane przez Goliath w 31.12.2010 19:21
#201762 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów
Napisane przez Goliath w 31.12.2010 15:11
#201413 [QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne
Napisane przez Goliath w 30.12.2010 18:33
Masz moje .sma z perkiem na GodMode. Jak chcesz to go sobie przerób
Załączone pliki
-
codperk_chwilowezabezpieczenie.sma 1,39 KB
49 Ilość pobrań
codperk_chwilowezabezpieczenie.amxx
#201386 Szybkie rozdawanie statystyk
Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51
Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.
Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe .
Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
- do nowego CoD'a
W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe .
Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;
Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;
W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
#200990 Itemy dla Vipów
Napisane przez Goliath w 29.12.2010 19:34
Spróbuj zrobić nowy item, w tym stylu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //zamiast ADMIN_LEVEL_H wstawiasz flagę vipa informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1] = random_num(1, 28); //losuje jakikolwiek inny item (zwykły) else damage += 30; //zamiast tego dajesz co item ma robić }
#200885 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath w 29.12.2010 15:23
#200850 Nieskonczona amunicja
Napisane przez Goliath w 29.12.2010 14:16
Na końcu pliku dajesz:
stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }A w publicu CurWeapon (przed return):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) set_user_clip(id, 2);
#200786 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath w 29.12.2010 12:07
Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).
say /magazyn - otwiera menu magazynu
1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
Spoiler
/************************************* * KONFIGURACJA PLUGINU * **************************************/ /******************************** Zmień 32 na ilość slotów na twoim serwerze *********************************/ #define MAX_PLAYERS 32 /******************************** Jeżeli używasz pluginu na wytrzymałość perków, zmień poniższą linijkę na: #define WYTRZYMALOSC Jeżeli nie, zmień ją na: //define WYTRZYMALOSC *********************************/ #define WYTRZYMALOSC /******************************** Jeżeli chcesz, aby perki w magazynie przechodziły na następną mapę, zmień poniższą linijkę na: #define ZAPISUJ Jeżeli nie, zmień ją na: //define ZAPISUJ *********************************/ #define ZAPISUJ /******************************** Tutaj zmień 3 na ilość slotów, jaką chcesz mieć w magazynie. *********************************/ #define ILOSC_SLOTOW 3 /* UWAGA! * * Po jakiejkolwiek zmianie w konfiguracji * * musisz ponownie skompilować plugin! * */ /************************************* * KONIEC KONFIGURACJI * **************************************/
3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola ):
cod_magazyn.amxx
Aktualna wersja (v2.2):
Spoiler
Starsze wersje:
Spoiler
v2.1
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,51 KB 286 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,65 KB 305 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
v2.0
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,56 KB 198 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,69 KB 180 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
Wersje niższe niż v2.0
cod_magazyn.amxx 9,15 KB 176 Ilość pobrań
cod_magazyn.sma 8,09 KB 316 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Poniżej - wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx 10,37 KB 165 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 10,06 KB 266 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
A tutaj - odpowiedniki powyższych plugin&amp;amp;oacute;w bez zapisu na nVault (perki znikają po każdej mapie, wyjściu z serwera itp.):
cod_magazyn_novault.sma 4,95 KB 181 Ilość pobrań
cod_magazyn_novault.amxx
cod_magazyn_novault.amxx 5,13 KB 54 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.sma 6,67 KB 183 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx 6,27 KB 37 Ilość pobrań
v2.1
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,51 KB 286 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,65 KB 305 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
v2.0
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,56 KB 198 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,69 KB 180 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
Wersje niższe niż v2.0
cod_magazyn.amxx 9,15 KB 176 Ilość pobrań
cod_magazyn.sma 8,09 KB 316 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Poniżej - wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx 10,37 KB 165 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 10,06 KB 266 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
A tutaj - odpowiedniki powyższych plugin&amp;amp;oacute;w bez zapisu na nVault (perki znikają po każdej mapie, wyjściu z serwera itp.):
cod_magazyn_novault.sma 4,95 KB 181 Ilość pobrań
cod_magazyn_novault.amxx
cod_magazyn_novault.amxx 5,13 KB 54 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.sma 6,67 KB 183 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx 6,27 KB 37 Ilość pobrań
#200563 Nowe itemy
Napisane przez Goliath w 28.12.2010 18:39
4.W CurWeapon (przed return):
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 120); }i
if(weapon != CSW_KNIFE || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != numer_itemu) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
#200537 Obsługa botów CodMod
Napisane przez Goliath w 28.12.2010 17:45
#200522 Klasy
Napisane przez Goliath w 28.12.2010 17:19
Zacznijmy od ubrania wroga. W .sma danej klasy, na końcu dodaj:
A to na niewidzialność. W plugin_init daj:
EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }W cod_class_enabled:
ZmienUbranie(id, 0);W cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);
A to na niewidzialność. W plugin_init daj:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");W cod_class_enabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);W cod_class_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);Na końcu pliku:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } } }Oczywiście niewidzialność można dawać dla poszczególnych broni
EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); } if(weapon != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- > Przeglądanie profilu: Reputacja: Goliath
- Regulamin