Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika xWangan

Odnotowano 37 pozycji dodanych przez xWangan (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#735969 Nie pobiera map z mojego serwera

Napisano przez xWangan w 08.02.2017 09:27 w Problemy

A czy przypadkiem:

sv_allowdownload "1"

nie oznacza po prostu, że pliki mają być pobierane z FASTDL? Jeśli tak, to brakuje Ci downloadurl w configu od fastdl.




#734483 [ROZWIĄZANE] Models in map

Napisano przez xWangan w 09.01.2017 18:40 w Problemy

jak dodałeś modele do mapy ?

Ps. nadaj bardziej unikatowe nazwy.

 

Error oznacza ze model nie zostal prawidlowo pobrany.

Zobacz w konsoli clienta (od razu po wbiciu na server) czy wyskakuje na czerwone cos z tymi modelami

Problem był już wczoraj rozwiązany przy pomocy innego forum. Problemem okazała się błędna ścieżka w pluginie odpowiadającym za precache/download modeli, a dokładniej:

 

Zamiast:

/csgo/models
/csgo/materials

Wystarczyło:

csgo/models
csgo/materials



#734327 Co by się przydało - potrzebny tutorial !

Napisano przez xWangan w 05.01.2017 06:11 w Artykuły i Instrukcje

 

Nie oszukujmy się, forum podupada, coraz mniej ludzi interesujących się Cs'em/pluginami

Sam jestem ciekaw gdzie Ci ludzie poginęli, jakieś nowe forum jest czy jak? Przecież CS 1.6 i CSGO nadal jest grywalny, tutaj też są działy dla CSGO a jednak ludzi nie ma za dużo...

 

Jest inne forum, pod względem sourcemoda zaryzykuje stwierdzenie, iż zgarnia 90% osób...




#734256 Kompilacja pluginu

Napisano przez xWangan w 03.01.2017 17:00 w Problemy

Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?

Na wersji 1.7.

Załączony plik  compilujto.smx   18,53 KB  75 Ilość pobrań




#734252 Kompilacja pluginu

Napisano przez xWangan w 03.01.2017 16:37 w Problemy

 

Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.

//// noblock_aura.sp
// noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration
// noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"

 

 

Po pobraniu pluginu:

53faf9e4d96f421be160bff4ff7cd71f.png

 

Po usunięciu wskazanego z mojej strony fragmentu kodu:

b769925d16c40233ba6835c58f7babe8.png

 

 

Czyli wszystko działa... Na jakiej wersji sourcemod'a próbujesz to skompilować?




#734226 Kompilacja pluginu

Napisano przez xWangan w 02.01.2017 22:09 w Problemy

Usuń z kodu podaną funkcję:

stock ClearHandle(&Handle:hndl)
{
	if(hndl != INVALID_HANDLE)
		CloseHandle(hndl);
	hndl = INVALID_HANDLE;
}



#734163 Plugin na skiny !ws

Napisano przez xWangan w 01.01.2017 21:34 w Problemy z pluginami

Ten plugin raczej już nie działa bo było dużo aktulizacji musiałbyś mieć nową wersję. Pozatym nie wiem czy valve coś nie zrobiło żeby nie działałało bo banują za jego posiadanie na serwie.

Nie wiem w jakiej wersji ma go autor tematu, ale sam plugin działa. Zarówno w ostatniej udostępnionej wersji publicznej jak i w wersji prywatnej. Valve banować może, ale to tyle. Nie mają prawa ingerować w pliki serwerów.




#734123 Instalacja Sourcebans++ (1.5.4.7)

Napisano przez xWangan w 31.12.2016 13:16 w Nowości

Sourcebans++

Sourcebans++ to udoskonalona wersja starego sourcebansa w wersji 1.4.11 utworzonego przez GameConnect. Do najważniejszych poprawek i nowych możliwości warto zaliczyć: bardziej stabilną aplikację, nowy wygląd aplikacji, logowanie przy wykorzystaniu steamapi oraz sporo modyfikacji od community.

 

Wymagania:

  • Serwer WWW.
  • Baza danych z możliwością łączenia się z zewnętrznych adresów ip.
  • Serwer na silniku SRCDS.
  • Wykorzystywanie sourcemod'a w wersji >= 1.7
  • Konto steam.

 

Instalacja po stronie serwera WWW:

  1. Zacznijmy od pobrania paczki sourcebans'a: Załączony plik  sourcebans-pp-1.5.4.7.zip   13,9 MB  378 Ilość pobrań
  2. Wypakowujemy na dysku, zawartość foldera web_upload wrzucamy na FTP serwera WWW.
  3. Uruchamiamy naszą przeglądarkę, wchodzimy na adres naszej strony kończąc go /install/, czyli całość powinna wyglądać tak: adres_strony.pl/install/
  4. Na stronie powinniśmy zobaczyć coś takiego: 5625667969cf67baa677b880768bc0a6.png
  5. Wchodzimy pod adres: https://steamcommunity.com/dev/apikeyi tworzymy APIKEY, będzie nam zaraz potrzebny. Po przeczytaniu licencji zaznaczamy opcję "I have read, and accept the license" po czym klikamy OK. Następny krok to przygotowanie APIKEY pod sourcebans. 
  6. Teraz pora uzupełnić dane dotyczące bazy danych, APIKEY oraz adres sourcebansa (dokładny, np. http://bany.adresstrony.pl/)dc58b771cb55509d55ddaea336687378.png
  7. Po wypełnieniu danych klikamy OK i przechodzimy do następnej strony. W tym kroku będziemy musieli sprawdzić, czy nasz serwer WWW oraz baza danych spełniają wszystkie wymagania.5ab75b878f10ff72f192c6d79c814250.png
  8. Klikamy ok. Jeśli wszystko jest dobrze na stronie która nam się pojawiła powinniśmy otrzymać informację o utworzeniu tabel w bazie danych.5ef0b9c222de04a24b62ef24f8eac575.png
  9. Klikamy OK. Teraz pozostaje nam utworzyć konto administratora. Uzupełniamy wszystkie pola.ed1a3b53cb9fae89d3617324bef1a599.png
  10. Klikamy OK. Teraz wystarczy usunąć z FTP serwera WWW foldery install oraz updater, a sourcebans będzie działał.

 

 

Instalacja po stronie serwera:

Teraz pora na instalację na serwerze gry. W moim przypadku będzie to serwer CS:GO, a programem do łączenia się z FTP jest FileZilla. Nie będę pokazywał podstaw typu "jak połączyć się z serwerem", jeśli ktoś tego nie wie to polecam poszukać osobnego poradnika.

  1. Zanim zaczniemy instalację od strony serwera, zajmijmy się najpierw bazą danych. Do bazy danych należy dodać dostęp z zewnętrznego hosta. Będzie nim adres IP serwera, bez portu. W niektórych przypadkach adresem będzie adres IP podany na stronie hostingu, taką praktykę często stosuje 1s1k.pl. Jako że są różne panele zarządzania stronami WWW nie będę tego pokazywał.
  2. Logujemy się na FTP serwera, wchodzimy do katalogu csgo aż zobaczymy taki układ plików jak na screenie.0df0d49843c97c97b7f60f3221e8c64a.png
  3. Wrzucamy tutaj zawartość folderu game_upload. Następnie wchodzimy w addons --> sourcemod --> configs. Nie będę tego pokazywał, każdy sobie poradzi.a0cb0d3d4e54625ebce77ee36033e34c.png
     
  4. Otwieramy plik databases.cfg. Standardowo wygląda on tak: 
    "Databases"
    {
    	"driver_default"		"mysql"
    	
    	"default"
    	{
    		"driver"			"default"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"sourcemod"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    	"storage-local"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"database"			"sourcemod-local"
    	}
     
    	"clientprefs"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"clientprefs-sqlite"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    }
    
  5. Po ostatnim configu (w tym przypadku clientprefs) dodajemy dane od sourcebansa w podany sposób, uzupełniamy je danymi od utworzonej wcześniej bazy danych sourcebansa.

    	"sourcebans"
    	{
    		"driver"		"mysql"
    		"host"			"adres bazy danych"
    		"database"		"nazwa bazy danych"
    		"user"			"użytkownik bazy danych"
    		"pass"			"hasło bazy danych"
    	}
    
  6. Podgląd jak w tym przypadku to powinno wyglądać (ważne, aby dodać to przed ostatnią klamrą zamykającą plik "}").

    "Databases"
    {
    	"driver_default"		"mysql"
    	
    	"default"
    	{
    		"driver"			"default"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"sourcemod"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    	
    	"storage-local"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"database"			"sourcemod-local"
    	}
     
    	"clientprefs"
    	{
    		"driver"			"sqlite"
    		"host"				"localhost"
    		"database"			"clientprefs-sqlite"
    		"user"				"root"
    		"pass"				""
    		//"timeout"			"0"
    		//"port"			"0"
    	}
    
    	"sourcebans"
    	{
    		"driver"		"mysql"
    		"host"			"adres bazy danych"
    		"database"		"nazwa bazy danych"
    		"user"			"użytkownik bazy danych"
    		"pass"			"hasło bazy danych"
    	}	
    }
    
  7. Zapisujemy plik na serwer, to mamy za sobą. Następnie wchodzimy tutaj w folder sourcebans.a1b481b9f9f0353601af343391fb7e89.png

  8. Otwieramy plik sourcebans.cfg po czym ustawiamy go według własnych preferencji. Aby bany były poprawnie wykrywane serwer trzeba dodać na stronie, następnie sprawdzić jego ID i w tym pliku ustawić. To tyle, wszystko gotowe.

 

 

Poradnik stworzony dla AMXX.pl przez xWangan.
Kopiowanie na inne fora jest zakazane.




#734111 Plugin wyświetlający reklamy na serwerze

Napisano przez xWangan w 31.12.2016 10:11 w Szukam pluginu

Witam, poszukuję pluginu wyświetlającego reklamy na swererze najlepiej jak by był sprawdzony. Mam zainstalowany plugin   [CS:GO/CS:S] ServerAdvertisement - MultiLang | *UPDATED 9.3.2015* - AlliedModders lecz on dubluje komunikaty x2

Korzystasz z najnowszej wersji pluginu, masz go dodany tylko raz? Odpowiednio skonfigurowany? Korzystam z niego na wielu serwerach, wszystko działa sprawnie...




#734109 Posprzątanie kategorii Sourcemod

Napisano przez xWangan w 31.12.2016 10:09 w Propozycje

 

Tak z czystej ciekawości, co się stało z sourcemod.pl?

Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. Większość z listy poprawiona niestety ze screenami i listą broni nie bardzo mogę co zrobić ( nie orientuje się aż tak w sourcemod )

 

A szkoda, bo mogło szybko wypalić. Nawet jakieś wyłączone forum jest tam postawione (dev.sourcemod.pl)...

 

No to może teraz warto zrobić czystkę w dziale z pluginami:

 

Na ten moment tyle, potem reszta :P Swoją drogą jak już to robić, warto by dodać do każdego tematu w tytule przedrostek, wskazujący dla jakich gier jest plugin. np. [ANY] DeathTalk, [CS:GO/CSS] OnlyHS itp... Sporo by ułatwiło.




#734082 Posprzątanie kategorii Sourcemod

Napisano przez xWangan w 30.12.2016 23:51 w Propozycje

Nie oszukując nikogo forum powoli wymiera od strony starego dobrego Counter Strike, a można je tchnąć życiem nastawiając się bardziej na nowszą odsłonę gry. Problem w tym, że działy sourcemoda są zasyfione i nieaktualizowane, więc trudno aby użytkownicy szukali tutaj pomocy.

 

Malutka lista rzeczy do zrobienia:

Gotowe paczki SourceMod:

 

SourceBans:

 

Scripting SM:

Pliki:

  • Brak nowszych wersji sourcemoda, warto je dodać. 

 

Swoją drogą, może to moja ślepota ale brakuje troszkę działu na uploadowanie extensions do sourcemoda. Dość sporo z nich jest często wykorzystywane, a nie widać ich na forum.

 

 

//Tak z czystej ciekawości, co się stało z sourcemod.pl?

 

 




#732442 Jaki hosting wybrać?

Napisano przez xWangan w 15.11.2016 19:23 w Pytania

 

 

No niestety xWangan tutaj się mylisz. Na 1s1k ściery były i ściery będą. Pukawka jest stabilniejsza, support jest bardziej zaawansowany i nie wysyłają Ci debilnych odpowiedzi. Na 1s1k wstawiają Ci denny banner na dole ekranu po śmierci i pisząc do supportu, dlaczego ścieżka do pliku w autoexec.cfg wciąż się podmienia na ich, uznali, że mam im zapłacić za usunięcie tego wraz z dopiskiem @1s1k w nazwie serwera. Jakość d*py nie urywa, a serwer wstaje po restarcie/włączeniu strasznie długo nawet, jeśli jest czysty. Jeśli miałabym wybierać hosting do cs:go, to w życiu nie poszłabym do petzora ani Spyrka, bo petzor zamiast dbać o jakość, woli napierdzielać na streamie, a Spyrek i reszta odpisują takie bzdury w ticketach, że słów brak.

Jakoś mi to musiało wcześniej umknąć także odwołuje się do tego teraz. Nie wiem o czym mówisz, z tego pliku praktycznie nie muszę korzystać i nic mi się tam automatycznie nie dodaje. Zresztą wystarczy pomyśleć i można w 2 sekundy to obejść. Serwer wstaje szybko, no chyba że można trafić na jakąś felerną sztukę. U mnie raczej zamyka się w podobnym czasie co było na pukawce pomimo ładowania masy moich ustawień.

 

Nie wiem o co Ci chodzi z tym "stabilniejsza" bo raczej obydwie firmy mają stabilną pozycję na naszym rynku. Na pukawce nie wysyłają debilnych odpowiedzi? No tak, tylko choćby świat się walił "proszę zrobić analizę pluginów" a jak to nie zadziala to będą wypisywać w większości głupoty. Nie mówię że na 1s1k jest dużo lepiej, aczkolwiek tę sprawę załatwili lepiej niż support pukawki.

 

 

Niestety nie pokażę Ci już odpowiedzi na jeden z ticketów tylko dlatego, że nie współpracuję już z siecią, która miała od nich część serwerów. Jeśli mówisz tutaj o myśleniu i obejściu tego, to nie martw się, próbowaliśmy takich rzeczy, ale jeśli ktoś nadpisuje Ci pliki pomimo Twoich zmian, to słabo to wygląda. Stara wersja sourcemoda w badziewnym panelu i wstawanie CZYSTEGO serwera w czasie dłuższym niż 1/2 minuty jest zupełną kpiną. Owszem, można trafić na feler, ale od takich rzeczy jest support, którego na 1s1k znaleźć nie można, bo odpowiedzi z ticketów nie da się nazwać odpowiednimi dla tego typu usługi.

Stabilniejsza właśnie dlatego, że z nimi nie miałam problemów takich jak z 1s1k. Owszem, trafi się jakiś ****** swojego czasu, ale ja nie trafiłam na coś takiego u pukawkowych.

 

Być może było tak dawniej. Mam wyczyszczony autoexec i nic się nie dodaję, bez problemu mogę wszystko edytować. Panel nie wygląda super ale jest funkcjonalny. Nie wiem gdzie tam stara wersja sourcemoda (1s1k regularnie dodaje najnowsze buildy stabilnych wersji do instalatora, podobnie z możliwością updatu do nich). Jeśli chodzi o wstawanie serwera również nie mam problemów. Tutaj przyznam - zdarzało się że czysty serwer potrzebował tyle czasu na uruchomienie się. Jednak patrząc do konsoli była to kwestia sprawdzania czy nie było aktualizacji w międzyczasie, a to chyba akurat plus.




#730796 Pukawka.pl

Napisano przez xWangan w 16.09.2016 14:26 w Opinie

Witam, chciałbym wyrazić swoją opinie na temat hostingu. Jestem bardzo nie zadowolony z  państwa usług. Długo by tu pisać dlatego zapraszam do tego artykułu. Jeżeli nie mogę dodawać linków z gotowym artykułem proszę o notatkę moderatora.

 

http://www.mostfrags...?pid=609#pid609

Szczerze mówiąc trochę śmiechłem. Jeśli myślisz że w jakimkolwiek innym polskim hostingu będzie lepsza obsługa klienta przy serwerach CS:GO to możesz sobie odpuścić. Nie będę się wypowiadał na temat jakości serwera bo nie wiem jak było, ale: To co Pukawka zrobiła i tak jest dość okej, wnioskując po twoich wypowiedziach mam wrażenie że o tych serwerach masz niskie pojęcie i rzeczywiście mogłeś sam sobie być winny. Zaoferowali pomoc i tak też robili.

 

Sprawa z banem dla serwera? Jeszcze lepiej. Na samym początku zostałeś poinformowany że dostaniesz bana i tak też się stało. Czytanie ze zrozumieniem. Nigdzie na tych screenach nie widzę abyś otrzymał informacje o obejściu systemu Valve. Jedyne co widzę to informacje o możliwości odblokowania działania tych pluginów, co jest prawdą (Dla ścisłości, w nowym sourcemodzie standardowo jest zablokowana aby nie wyłapać bana, zostałeś poinformowany jak je włączyć). Sam sobie jesteś winny i tyle, chcesz to idź z nimi do sądu chociaż zgaduje że połowa hostingów w naszym kraju nawet tych 40zł by nie oddała.




#730643 Jaki hosting wybrać?

Napisano przez xWangan w 12.09.2016 20:44 w Pytania

No niestety xWangan tutaj się mylisz. Na 1s1k ściery były i ściery będą. Pukawka jest stabilniejsza, support jest bardziej zaawansowany i nie wysyłają Ci debilnych odpowiedzi. Na 1s1k wstawiają Ci denny banner na dole ekranu po śmierci i pisząc do supportu, dlaczego ścieżka do pliku w autoexec.cfg wciąż się podmienia na ich, uznali, że mam im zapłacić za usunięcie tego wraz z dopiskiem @1s1k w nazwie serwera. Jakość d*py nie urywa, a serwer wstaje po restarcie/włączeniu strasznie długo nawet, jeśli jest czysty. Jeśli miałabym wybierać hosting do cs:go, to w życiu nie poszłabym do petzora ani Spyrka, bo petzor zamiast dbać o jakość, woli napierdzielać na streamie, a Spyrek i reszta odpisują takie bzdury w ticketach, że słów brak.

Jakoś mi to musiało wcześniej umknąć także odwołuje się do tego teraz. Nie wiem o czym mówisz, z tego pliku praktycznie nie muszę korzystać i nic mi się tam automatycznie nie dodaje. Zresztą wystarczy pomyśleć i można w 2 sekundy to obejść. Serwer wstaje szybko, no chyba że można trafić na jakąś felerną sztukę. U mnie raczej zamyka się w podobnym czasie co było na pukawce pomimo ładowania masy moich ustawień.

 

Nie wiem o co Ci chodzi z tym "stabilniejsza" bo raczej obydwie firmy mają stabilną pozycję na naszym rynku. Na pukawce nie wysyłają debilnych odpowiedzi? No tak, tylko choćby świat się walił "proszę zrobić analizę pluginów" a jak to nie zadziala to będą wypisywać w większości głupoty. Nie mówię że na 1s1k jest dużo lepiej, aczkolwiek tę sprawę załatwili lepiej niż support pukawki.




#730631 Najbardziej stabilny hosting ? 2016

Napisano przez xWangan w 12.09.2016 16:11 w OFF Topic


Jak rozumiem Twój to myślenia jest taki:
- miałem na testy serwer z oferty Premium
- były wyżej opisane problemy
- nie dość, że Premium jest droższe, to gorzej działa niż tańsza oferta u konkurencji

Źle, wyżej opisane problemy dotyczyły serwera z pakietu standard. Po opisaniu problemu na innym forum otrzymałem do testów dodatkowy serwer na pakiecie premium.

 

 

 


Błędy w tym rozumowaniu są takie:
- napisałeś, że Twój problem został rozwiązany u konkurencji poprzez zmianę ustawień serwera
Czyli wystąpił również u konkurencji.
- skoro wystąpił u konkurencji, to można wyciągnąć na tej podstawie wniosek, że winna była konfiguracja serwera, a nie jakość serwera Premium
- jeżeli nie jest winna jakość serwera Premium to porównywanie ceny tej oferty, do oferty konkurencji, która NIE posiada takiej oferty JEST BŁĘDEM
 

Tak, problem został rozwiązany u konkurencji. Nie dotyczył on jednak standardowych ustawień serwera, a bardziej kilka komend które dotyczyły samej rozgrywki. Opisując tę sytuację nie porównywałem jakości serwerów, porównywałem jakość udostępnionego mi serwera premium do zakupionego w 1s1k.pl serwera.

 

 

 


Ustawienia tzw "rate-ów" na serwerach csgo jest działaniem standardowym, które realizuje nasz dział tech.
Dla tego dziwi mnie, że te ustawienia nie zostały wykonane na Twoim serwerze. Jednakże nie mogę sprawdzić dla czego, bo nie znam loginu Twojego konta, więc nie mogę sprawdzić historii korespondencji.
Nie wykluczam błędu ze strony naszego działu tech., ale równie dobrze mogło dojść do zwykłego nieporozumienia.

Ustawienia typu rate mogę sobie sam ustawić, mówiąc wtedy o optymalizacji chodziło o dodatkowy plik konfiguracyjny z +/- 30 komendami które sprawiły iż serwer zaczął lepiej działać. Problem który opisywałem dokładniej pojawił się trochę później i polegał na czymś zupełnie innym.

 

 

 


Publicznie oświadczamy, że oferta: Pukawka standard jest równa jakościowo domyślnej ofercie konkurencji.
Co za tym idzie ofertę konkurencji można porównywać TYLKO do oferty Pukawka Standard.

W moim odczuciu zdecydowanie nie - porównując pakiety to na standardzie dużo częściej i mocniej zdarzają się skoki parametrów, zwłaszcza w godzinach szczytu. Na waszym pakiecie premium jest tego mniej i mniej więcej taki sam poziom trzyma standardowy pakiet 1s1k.pl ktory mozna zakupić (mowa o serwerach TR128).




#730616 Najbardziej stabilny hosting ? 2016

Napisano przez xWangan w 11.09.2016 20:41 w OFF Topic

 

 Za 32 slotowy serwer w Warszawie TR128 w pakiecie premium na pukawce zapłacimy ponad 127zł, kiedy za podobny pakiet na 1s1k otrzymamy go za TYLKO ~~ 96zł

 

No i właśnie dla tego wypowiadamy się na forum.
To jest nie prawda bo ceny mamy niższe niż wspomniana konkurencja.
U nas koszt takiego serwera od dawna jest poniżej 96 zł
Oto dowód: http://screenshooter...0631422/oxximeu

 

Tak, a ja jestem idiotom i nie potrafię czytać. A nie, no chwila... A no tak, napisałem jak byk W PAKIECIE PREMIUM, więc w jakim celu pokazujecie cenę za pakiet standard? Jak to nazwaliście, "oto dowód:"

f191f25bad043ff8bda602726ab90f8a.png

 

A, i żeby nie było bo zgaduje w następnej odpowiedzi padnie tego typu argument. Serwery z Waszego pakietu standard nijak się mają do serwerów z 1s1k więc nie próbujcie tłumaczyć tego w tym kierunku.




#730568 Franug-Weapon_Paints problem

Napisano przez xWangan w 09.09.2016 20:51 w Problemy

        "sm_ws"  "o"
        "sm_wskins"  "o"
        "sm_paints"  "o"

Tylko osoby z flagą o mają dostęp do tej komendy. Wywal to i będzie działać.




#730566 Franug-Weapon_Paints problem

Napisano przez xWangan w 09.09.2016 20:39 w Problemy

Pokaż zawartość pliku addons/sourcemod/configs/admin_overrides.cfg oraz addons/sourcemod/configs/weapon_paints.cfg




#730564 Franug-Weapon_Paints problem

Napisano przez xWangan w 09.09.2016 20:30 w Problemy

Wpisz w konsolę serwera:

sm_weaponpaints_onlyadmin

I sprawdź co wyświetli. Jeśli wyświetli 1 to dodaj do cfg/sourcemod/sourcemod.cfg

sm_weaponpaints_onlyadmin "0"



#730556 Najbardziej stabilny hosting ? 2016

Napisano przez xWangan w 09.09.2016 17:32 w OFF Topic

Niezbyt jestem już w temacie 1.6 w związku z moim przejściem na CS:GO ponad rok temu, aczkolwiek jeśli chodzi o samą Pukawkę:

 

Co mogę przyznać po za 1.6 to fakt, że serwery do gry Minecraft w miarę trzymają parametry. Korzystałem jedynie z kilku tego typu serwerów (no i też trzeba brać pod uwagę fakt że to średnio serwery 20 slotowe) i nie miałem większych problemów. Podobnie z serwerami do Terrarii, raczej problemów nie było chociaż też nie wiem jakie miałyby być problemy z tymi serwerami.

 

Jeśli chodzi o serwery CS:GO to miałem kilka problemów, po poruszeniu ich na innym tego typu forum pomoc szybko przyszła i poprzez pewne ustawienia serwer stał się bardziej stabilny. Przy okazji otrzymałem serwer z pakietu Premium w etopie na testy i tutaj już taki zadowolony nie mogłem być.

Serwer był "okej", aczkolwiek przy 30+ osobach potrafił na serwerze z prostymi modyfikacjami pod Only DD2 lagować a parametry jak sv, var oraz choke skakały. Czasami też zdarzało się to przy mniejszej liczbie osób w godzinach szczytu. Owszem - na 1s1k.pl tego typu rzeczy także raz na jakiś czas są widoczne, jakość usług jest podobna.

Rożnica natomiast pojawia się w wspomnianym panelu (nie ukrywajmy, Pukawka ma lepszy panel ale w większości czasu jest do niczego niepotrzebny) oraz w cenie. Za 32 slotowy serwer w Warszawie TR128 w pakiecie premium na pukawce zapłacimy ponad 127zł, kiedy za podobny pakiet na 1s1k otrzymamy go za TYLKO ~~ 96zł(Może troszkę więcej jeśli ktoś chce dedykowany adres ip / brak dopisku 1s1k w nazwie serwera).

 

Jeśli chodzi o support to tutaj też nie jest najlepiej. Po jednym z updatów mój serwer zaczął się crashować przez segmentation fault'a. Po kontakcie z supportem pukawki w tickecie wypowiadało się kilka osób. Nikt z nich nie miał nawet pojęcia co zrobić, jak pomóc aby było dobrze. Wciskanie tego samego shitu typu "proszę zrobić analizę pluginów" po raz enty jest śmieszne. A jeszcze lepszy był fakt, że po wyłączeniu WSZYSTKICH pluginów otrzymałem odpowiedź, że winne mogą być mapy i mam je sprawdzać (wszystkie winne, no pewnie). Błąd po updacie wynikał z pewnych ustawień, jednak po kontakcie z supportem 1s1k przy wykorzystaniu acceleratora udało się dojść w czym był problem i się go pozbyć.

 

Takie małe porównanie, jeśli chodzi o mnie to ze względu na ceny i jakość usług polecam 1s1k.

 




#730517 NewRound

Napisano przez xWangan w 07.09.2016 21:46 w Problemy

Zmień:

public Event_RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
        Test();
}

na:

public Event_RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
        Test(client);
}



#730233 Problem z kompilacją pluginu CS:GO

Napisano przez xWangan w 30.08.2016 20:52 w Problemy

 

http://www.sourcemod...p?branch=stable

 

Do kompilacji paczka pod windowsa. W folderze scripting będzie compilate.exe, wystarczy go odpalić aby skompilowac wszystkie pluginy w folderze scripting lub przeciągnąć na niego plik który ma być skompilowany.

 

Wielkie dzięki, a co z bibliotekami typu fun?

 

A co ma być, nie ma czegoś takiego w sourcemodzie. Wszystko co wcześniej czytałeś nie odnosi się do CS:GO i tyle, są inne biblioteki, inna składnia pluginów.




#729966 Problem z kompilacją pluginu CS:GO

Napisano przez xWangan w 25.08.2016 10:47 w Problemy

http://www.sourcemod...p?branch=stable

 

Do kompilacji paczka pod windowsa. W folderze scripting będzie compilate.exe, wystarczy go odpalić aby skompilowac wszystkie pluginy w folderze scripting lub przeciągnąć na niego plik który ma być skompilowany.




#729899 Problem z kompilacją pluginu CS:GO

Napisano przez xWangan w 24.08.2016 12:32 w Problemy

https://amxx.pl/forum/221-tutoriale/

 

Tyle co w naszym języku. Proponuję zacząć od tematu MAGNET'a, może Ci sporo dać. Znajdziesz w tym dziale także poradnik dotyczący organizacji środowiska, ale tutaj kto co lubi. Dla mnie dużo lepszym pakietem jest notepad++ z https://forums.allie...ad.php?t=251211, natomiast do kompilacji lokalnej paczka sourcemoda.




#729823 Problem z kompilacją pluginu CS:GO

Napisano przez xWangan w 22.08.2016 21:50 w Problemy

 

Ogólnie nie wiem czy dobrze rozumiem i widzę, ale z domysłów:

  •  > Próbujesz skompilować coś co ma być pluginem sourcemod.

Jeśli tak, to warto by zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Kod pluginów do sourcemoda zapisujemy jako format .sp, natomiast tutaj widzimy .sma. Dodatkowo pluginów do sourcemoda nie skompilujesz wykorzystując kompilator amxx (bo jak to ma działać). Potrzebny będzie Ci kompilator do sourcemoda, najprościej będzie jeśli pobierzesz sobie paczkę sourcemoda na windows. W folderze scripting będziesz mógł go odszukać.

 

Na każdym kroku odsyłali do tego programu, więc..

 

 

Bo prawdopodobnie czytałeś poradniki do amxxa i tyle. Jako tako poradników do pisania pluginów do sourcemoda w naszym języku nie ma, a jesli są to kiepskiej jakości. Defakto pluginy można pisać nawet w notatniku (w moim przypadku notepad++ z stylem pod sourcemod), kompilacja lokalna i tyle. Przygotuj się także na to iż składnia która często jest pokazywana w poradnikach amxx'owych nie będzie taka sama w sourcemodzie.

 

Na moim przykładzie najprościej by było poczytać dokumentację/łatwe poradniki w języku angielskim a następnie podpatrywać gotowe pluginy i na nich się bazować.