Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pluginu


Najlepsza odpowiedź xWangan, 03.01.2017 17:00

Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?

Na wersji 1.7.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xortdan1998

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 02.01.2017 20:54

Witam. Czy ktoś może mi pomóc skompilować plugin? Przetłumaczyłem 1 plugin ale przy kompilacji wyskakują błędy.

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Xortdan1998 edytował ten post 02.01.2017 20:55

  • +
  • -
  • 0

#2 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.01.2017 22:09

Usuń z kodu podaną funkcję:

stock ClearHandle(&Handle:hndl)
{
	if(hndl != INVALID_HANDLE)
		CloseHandle(hndl);
	hndl = INVALID_HANDLE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Xortdan1998

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 03.01.2017 15:46

Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.

//// noblock_aura.sp
// noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration
// noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"

  • +
  • -
  • 0

#4 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2017 16:37

 

Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.

//// noblock_aura.sp
// noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration
// noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle"
// noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint"
// noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"

 

 

Po pobraniu pluginu:

53faf9e4d96f421be160bff4ff7cd71f.png

 

Po usunięciu wskazanego z mojej strony fragmentu kodu:

b769925d16c40233ba6835c58f7babe8.png

 

 

Czyli wszystko działa... Na jakiej wersji sourcemod'a próbujesz to skompilować?


  • +
  • -
  • 0

#5 Xortdan1998

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 03.01.2017 16:43

Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?


  • +
  • -
  • 0

#6 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2017 17:00   Najlepsza odpowiedź

Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?

Na wersji 1.7.

Załączony plik  compilujto.smx   18,53 KB  73 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

#7 Xortdan1998

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 03.01.2017 17:08

Wielkie dzięki, działa (thx że tą 2 wersje skompilowałeś). Pobrałem wersje 1.7 i wgrałem smlib ale i tak nie idzie. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych