Kompilacja pluginu
Najlepsza odpowiedź
xWangan
03.01.2017 17:00
Xortdan1998
02.01.2017
Witam. Czy ktoś może mi pomóc skompilować plugin? Przetłumaczyłem 1 plugin ale przy kompilacji wyskakują błędy.
Załączone pliki
Użytkownik Xortdan1998 edytował ten post 02.01.2017 20:55
xWangan
02.01.2017
Usuń z kodu podaną funkcję:
stock ClearHandle(&Handle:hndl) { if(hndl != INVALID_HANDLE) CloseHandle(hndl); hndl = INVALID_HANDLE; }
Xortdan1998
03.01.2017
Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.
//// noblock_aura.sp // noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration // noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"
xWangan
03.01.2017
Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.
//// noblock_aura.sp // noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration // noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"
Po pobraniu pluginu:
Po usunięciu wskazanego z mojej strony fragmentu kodu:
Czyli wszystko działa... Na jakiej wersji sourcemod'a próbujesz to skompilować?
Najlepsza odpowiedź
xWangan
03.01.2017
Xortdan1998
03.01.2017
Wielkie dzięki, działa (thx że tą 2 wersje skompilowałeś). Pobrałem wersje 1.7 i wgrałem smlib ale i tak nie idzie.