Witam. Czy ktoś może mi pomóc skompilować plugin? Przetłumaczyłem 1 plugin ale przy kompilacji wyskakują błędy.
Załączone pliki
Użytkownik Xortdan1998 edytował ten post 02.01.2017 20:55
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź xWangan, 03.01.2017 17:00
Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?
Na wersji 1.7.
Przejdź do postuNapisano 02.01.2017 20:54
Witam. Czy ktoś może mi pomóc skompilować plugin? Przetłumaczyłem 1 plugin ale przy kompilacji wyskakują błędy.
Użytkownik Xortdan1998 edytował ten post 02.01.2017 20:55
Napisano 02.01.2017 22:09
Usuń z kodu podaną funkcję:
stock ClearHandle(&Handle:hndl) { if(hndl != INVALID_HANDLE) CloseHandle(hndl); hndl = INVALID_HANDLE; }
Napisano 03.01.2017 15:46
Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.
//// noblock_aura.sp // noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration // noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"
Napisano 03.01.2017 16:37
Nadal to samo. Może podam błąd jaki występuje.
//// noblock_aura.sp // noblock_aura.sp(1) : error 010: invalid function or declaration // noblock_aura.sp(113) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(114) : error 017: undefined symbol "ClearHandle" // noblock_aura.sp(194) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(195) : error 017: undefined symbol "TE_SetupBeamRingPoint" // noblock_aura.sp(196) : error 017: undefined symbol "TE_SendToAll"
Po pobraniu pluginu:
Po usunięciu wskazanego z mojej strony fragmentu kodu:
Czyli wszystko działa... Na jakiej wersji sourcemod'a próbujesz to skompilować?
Napisano 03.01.2017 16:43
Na 1.8 i 1.6, a ty na jakiej?
Napisano 03.01.2017 17:00 Najlepsza odpowiedź
Napisano 03.01.2017 17:08
Wielkie dzięki, działa (thx że tą 2 wersje skompilowałeś). Pobrałem wersje 1.7 i wgrałem smlib ale i tak nie idzie.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych