Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AllTalk: Source 0.0.1a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.08.2011 11:17

Dołączona grafika

Cóż tu opisywać po prostu włącza alltalk (ustawiane cvarami)

Dołączona grafika

1. Włącza sv_alltalk, gdy kończy się runda i wyłącza przed rozpoczęciem rundy.

Dołączona grafika

sm_alltalksource_enable - Wlacz/wyłącz AllTalk: Source
sm_alltalksource_notify - Gdy alltalk zostanie włączony, gracze zostaną o tym powiadomieni (tylko zmiany wprowadzone przez ten plugin)

Dołączona grafika

Załączony plik  alltalksource.smx   1,84 KB  146 Ilość pobrań

Załączony plik  alltalksource.sp   2,98 KB  153 Ilość pobrań


#2 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 19.08.2011 11:29

w silniku sourcemoda jest już wgrana opcja ustawienia alltalka przecież...
  • +
  • -
  • 0

#3 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 20.08.2011 21:31

Włącza sv_alltalk, gdy kończy się runda i wyłącza przed rozpoczęciem rundy.

Ja to rozumiem tak, że runda trwa np. 3 minuty. 0:05 włącza się alltalk, a znowuż na 3:00 jest wyłączony. Czy nie jest to bez sensu?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.08.2011 21:48

spojrzałem w kod i wygląda na to, że plugin pozwala rozmawiać ze wszystkimi w czasie między rundami, czyli na koniec rundy włącza, na początek wyłącza
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 20.08.2011 23:00

czyli na koniec rundy włącza, na początek wyłącza


Czyli czas na rozmowę wynosi ok. 5 sekund?
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.08.2011 23:42

no chwila na koniec rundy i czas od spawnu do upływu freezetime
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych