Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
AllTalk: Source 0.0.1a
Temat rozp.
Skull3D
, 19.08.2011 11:17
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.08.2011 11:17
Cóż tu opisywać po prostu włącza alltalk (ustawiane cvarami)
1. Włącza sv_alltalk, gdy kończy się runda i wyłącza przed rozpoczęciem rundy.
sm_alltalksource_enable - Wlacz/wyłącz AllTalk: Source
sm_alltalksource_notify - Gdy alltalk zostanie włączony, gracze zostaną o tym powiadomieni (tylko zmiany wprowadzone przez ten plugin)
alltalksource.smx 1,84 KB 345 Ilość pobrań
alltalksource.sp 2,98 KB 400 Ilość pobrań
#2
Napisano 19.08.2011 11:29
w silniku sourcemoda jest już wgrana opcja ustawienia alltalka przecież...
#3
Napisano 20.08.2011 21:31
Ja to rozumiem tak, że runda trwa np. 3 minuty. 0:05 włącza się alltalk, a znowuż na 3:00 jest wyłączony. Czy nie jest to bez sensu?Włącza sv_alltalk, gdy kończy się runda i wyłącza przed rozpoczęciem rundy.
#4
Napisano 20.08.2011 21:48
spojrzałem w kod i wygląda na to, że plugin pozwala rozmawiać ze wszystkimi w czasie między rundami, czyli na koniec rundy włącza, na początek wyłącza
#5
Napisano 20.08.2011 23:00
czyli na koniec rundy włącza, na początek wyłącza
Czyli czas na rozmowę wynosi ok. 5 sekund?
#6
Napisano 20.08.2011 23:42
no chwila na koniec rundy i czas od spawnu do upływu freezetime
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych