Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika M&M's

Odnotowano 30 pozycji dodanych przez M&M's (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 17.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#456338 Bonusy wypadające z graczy.

Napisano przez M&M's w 07.09.2012 21:42 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...


Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.

Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces :crazy:

Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
Przepis na Konwersje na starego Coda.
Spoiler


Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem, mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć. Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak. Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji. :mur:



#456037 Bonusy wypadające z graczy.

Napisano przez M&M's w 06.09.2012 16:46 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nie interesuje mnie to czy znasz mój pro serwer. :) Ten użytkownik forum nie przyzna się do tego, że żywcem zjechał ten model i pomysł ode mnie, zapewne to wszystko sam wymyślił. Prawda "Szakal_"?



#456029 Bonusy wypadające z graczy.

Napisano przez M&M's w 06.09.2012 16:25 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...



#449360 [TuT] Jak dodać 2 kolory w Hud.

Napisano przez M&M's w 20.08.2012 23:45 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6,-1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


Przez to hudy po śmierci będą nachodzić na siebie ponieważ są wypośrodkowane.



#434717 mam ustawione 46001 lvl a po dojściu do niego spada do -46340

Napisano przez M&M's w 21.07.2012 11:40 w Bugi

Oświecicie mnie jak napisać sobie tabelkę na serwer 46000 level?



#426507 E-M4

Napisano przez M&M's w 01.07.2012 10:30 w Pluginy AMXX

Plugin nawet nie chce się skompilować :)



#407010 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisano przez M&M's w 05.05.2012 20:25 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Czy czegoś wam to nie przypomina? http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/



#405587 Proszę o klase

Napisano przez M&M's w 03.05.2012 11:43 w Prośby o Klasę/Perk

http://amxx.pl/topic...lasa-kameleon4/



#402974 Tworzenie stref

Napisano przez M&M's w 28.04.2012 10:28 w Pluginy AMXX

Byłby ktoś w stanie zrobić strefę, w której plugin badcamper http://amxx.pl/topic/219-bad-camper/ zwyczajnie nie kara graczy?



#365242 Dodanie natywu cod_set_user_level

Napisano przez M&M's w 15.02.2012 22:39 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

a jeszcze po co sprawiać sobie kłopot jak jest
Admin Menu - v 1.5



Tu chodzi o co innego np. można zastosować to w sklepie żeby kupować level :)



#364812 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję klasy Predator

Napisano przez M&M's w 15.02.2012 12:44 w Prośby o Klasę/Perk

http://www.przeklej....ar-00437f4cb2mv łap :)



#364614 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisano przez M&M's w 14.02.2012 20:57 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Pieprzy głupoty pewnie co innego mu crashuje, a zwala winę na to.



#357581 [ROZWIĄZANE] Ciągłe crashe serwera najprawdopodobnie CurWeapon

Napisano przez M&M's w 03.02.2012 16:28 w Problemy

http://speedy.sh/5YrpF/QTM-CodMod.sma
łap



#354759 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisano przez M&M's w 28.01.2012 14:59 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ciekawe mam 3 COD Mody i na każdym ta łatka nie było ani jednego errora :) musisz coś źle robić, mogę Ci wgrać to tylko podeślij silnik na pw.



#354248 [ROZWIĄZANE] Wytrzymałośc ma dodawać armoura !

Napisano przez M&M's w 27.01.2012 09:55 w Problemy

Przepraszam, że odkopuję temat, ale gdy dodam
set_user_armor(id, PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)) 
zamiast
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
To wyskakuje mi error z kompilacją
undefined symbol "set_user_armor"


Wystarczyło dodać #include <fun> sam sobie odpowiedziałem :facepalm2:



#354069 Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach

Napisano przez M&M's w 26.01.2012 18:50 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

To nie dziala do końca dobrze czyli można postawić miny jak jest skrzynia obok skrzyni



#353543 Klasa Spowalniacz

Napisano przez M&M's w 25.01.2012 12:03 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Intex potrafisz zrobić, aby po naładowaniu się takiego paska czarował Fire Balla, zwiększał szybkość o np 20, podkładał miny tak jak w diablo tylko zrobić klasy na cod mod? :)



#350543 300+ Lvl i widok kamery z boku xD

Napisano przez M&M's w 17.01.2012 10:46 w Bugi

Co za zgromadzenie idiotów pisze tu posty to masakra... nie macie pojęcia to się nie wypowiadajcie
Otwórz silnik swojego Cod Moda zamień:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
    static health;
    health = get_msg_arg_int(1);
    
    if (health < 256) return;
    
    if (!(health % 256))
        set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
    
    set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}

na:
public MessageHealth(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
    if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
    {
        set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


I hphud.amxx erroruje tak swoją drogą.



#350537 spawn protection koliduje z niewidzialnością klas

Napisano przez M&M's w 17.01.2012 10:35 w Bugi

Musisz wyłączyć powłokę w pluginie od spawnów



#348395 [ROZWIĄZANE] Jak wylonczyc komendę cl_forwardspeed na serwerze ?

Napisano przez M&M's w 12.01.2012 17:23 w Bugi

Shark głupoty pisze łap plugin

Załączone pliki




#348249 Punkty Premium (Beta) COD STARY I NOWY

Napisano przez M&M's w 12.01.2012 13:04 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nie łatwiej skorzystać z Odznak, ale nie dostaje się ich za zabicie? http://amxx.pl/topic...f-duty-odznaki/
Wystarczy edytować trochę plugin.



#348248 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisano przez M&M's w 12.01.2012 12:54 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ech... tu autor się pomylił dał
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == ent)

zamiast
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

Vipkolo zadajesz głupie pytania skoro wcześniej widziałeś, że jest różnica "Jestes pewny? Jak dlugo uzywasz tego kodu ?". Teraz zastanawiasz się dlaczego takie same, a oczywiste jest to iż autor edytował. Nie ma żadnego poradnika o naprawieniu tego więc dobrze, że napisał ten temat.



#347593 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisano przez M&M's w 10.01.2012 18:39 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Przedstawiam łatkę, która w 100% nie sypie errorami. Jak wiadomo ta funkcja jest od zablokowania podnoszenia/kupowania dodatkowych broni.Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
      
        new team = get_user_team(id);
      
        if(team > 2)
                return;
      
        new bron = read_data(2);
      
        new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
      
        if(!(1<<bron & bronie))
        {
                new param[2];
                param[0] = id;
                param[1] = bron;
                set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
        }
      
        if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
      
        UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
  get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
  ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Dziękuję za uwagę :)



#347377 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisano przez M&M's w 10.01.2012 13:23 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Około 2 miesiące i nic złego się nie dzieje :)

[CoD Nowy] Multi Dynamit dla Klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Proszę przeczytać post Radmin oraz Goliath ^D^

W dodatu autor tego tematu tam się wypowiadał,a więc fail robiąć taki błąd.



#345817 Naprawa klas/perków które posiadają rakiety/miny/dynamit

Napisano przez M&M's w 07.01.2012 09:57 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Owszem są crashe przez tą podstawową wersję, ale ta łatka co autor podał też jest zła ponieważ sypie errory u mnie wygląda to tak i jest ok :
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)

:giggle: