Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Skrypty do pisania klas

cod nowy cod skrypt masterofdj mod poradnik dodatki klasa amxx

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#21 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 27.11.2013 15:31

#include <fun>

new czas[33];

#define ILE 11 ///ile ma trwac godmode

public cod_class_skill_used(id)

{

set_user_noclip(id, 1)

czas[id] = ILE;

set_task(1.0, "Odliczanie", id, _, _, "a"))

}

public Odliczanie(id)

{

czas[id]--

client_print(id, print_center, "%i",  czas)

if(czas[id] = 0)

{

Wylacz_Noclip(id)

}

}

public Wylacz_Noclip(id)

{

set_user_noclip(id, 0)

client_print(id, print_center, "Moc wyczerpana")

}

 

Tutaj z odliczaniem. Nie jestem pewien czy będzie działać, ale spróbuj ;)


  • +
  • -
  • 1

#22 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 14.12.2013 15:43

*
Popularny

Mógłbyś dodać jeszcze kilka rzeczy np.

 

No-recoil

Spoiler

 

Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

Ubranie wroga

Spoiler

 

Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

  • +
  • -
  • 5

#23 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.12.2013 01:02

Mam lepszy kod na niewidzialność ,gdy gracz się nie ruszasz. Krótszy i bez błędów.

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#24 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 23.12.2013 12:14

Fajnie, gdybyś wrzucił do to pierwszego postu (to i mój wyżej), bo pisząc klasy korzystam tylko z tego, ale muszę się naszukać innych rzeczy, a gdyby to było w jednym miejscu...Bajka :D Powinni podpiąć ten temat xD

 

1/x z wybranej/kilku broni

Spoiler

 

Klasa od poziomu

Spoiler

 

Nieśmiertelność

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1

#25 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.12.2013 13:20

UPDATE

No-Recoil

Szansa na pojawienie się u wroga

Ubranie Wroga

Widzisz wrogów na radarze

Klasa od poziomu

Nieśmiertelność


  • +
  • -
  • 1

#26 Marvelous

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.12.2013 13:23

Można wiedzieć gdzie jest ten skrypt ?



#27 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.12.2013 13:34

w 1. poście w spoilerach


  • +
  • -
  • 0

#28 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 31.12.2013 17:42

Kod w niektórych miejscach potrzebuje naprawy xD

 

1/x na odbicie pocisku

Zmiana tego:

Spoiler

 

Na to:

Spoiler

 

1/x z wybranej broni

Zmiana tego:

Spoiler

 

Prostszy sposób na premium (Bez wykorzystywania dodatkowych bibliotek)

Spoiler

Reszcie się nie przyglądałem. To tylko co znalazłem xD

 

;P

 

 


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 31.12.2013 17:48

  • +
  • -
  • 1

#29 Bulbe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Bielgora
Offline

Napisano 01.01.2014 18:57

Wytlumaczyl by mi ktos jasniej np. "Rejestrujemy=co to znaczy i gdzie to piszemy" i "Dodajemy=gdzie to mam dodac" bo zielony w tym jestem
  • +
  • -
  • 0

#30 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.01.2014 20:25

Rejestrujemy, czyli dodajemy linijkę do plugin_init

 

Co do reszty, wyraź się jaśniej


  • +
  • -
  • 0

#31 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 01.01.2014 20:40

@Bulbe

 

[spoiler]

 

Weźmy sobie przykładową klasę:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>     //biblioteka, (w tym przypadku) odpowiadająca za skoki w powietrzu
        
new const nazwa[]   = "Stefan";  //nazwa klasy
new const opis[]    = "Ma 1 skok";   //Opis klasy
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);   //Bronie
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];   //ZMIENNA odpowiadająca za skoki

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");    //To właśnie rejestrujemy. Jest to linijka w publicu "plugin_init() która odnosi się do-
                                                                                                   //publica dodanego później
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}                                                             //Jeśli masz zmienną musisz także dodać to. Chyba że już masz, to nie dodajesz

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)       //Wcześniej, w plugin_init() zarejestrowaliśmy "odniesienie" do tego publica i teraz opisujemy jego-
{                                                                           //funkcje
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

 

No chyba w miarę jasno.


  • +
  • -
  • 0

#32 kamil323

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.01.2014 12:47

Dzięki ale Brakuje np Truta 



#33 skibos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 05.01.2014 17:05

Przydałyby się skrypty na :

 

- odnowienie amunicji po x sekundach

- Traci HP gdy jest niewidzialny

- jak kogoś zabije się dostaje się x hp

- odporność na miny


Użytkownik skibos edytował ten post 05.01.2014 17:07

  • +
  • -
  • 0

Cs-lod.com.pl


#34 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 09.01.2014 07:21

@up

 

Odporność na miny:

Spoiler

 

HP za fraga:

Spoiler

  • +
  • -
  • 3

#35 Sebqu

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.01.2014 00:16

A szansa na hs z jednej broni ?

>Zapraszamy na nowo otwarty serwer Cod Mod!!!<

>IP:193.143.121.96:27085<

>Sloty:20<

>Czas Mapy:20min<

>Fast Download:Tak<

b_350_20_5AA6D3_246992_FFFFFF_FFFFFF.png

UWAGA!!! Organizujemy dwa konkursy, w których do wygrania jest cs 1.6 na steama!!! Więcej informacji na forum i facebooku.

 

#36 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 13.01.2014 15:57

Fajny spis przyda się

piszę aby temat poszedł w górę :D


  • +
  • -
  • 0

#37 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 13.01.2014 16:29

ps mój pomysł

1hp stałę nizmienie ile masz zdrowia masz 1hp stale

 

 

 

@ps nie moge edytować postu powyżej przepraszam najmocniej za dbl :3


  • +
  • -
  • 0

#38 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 19:10

1 hp na stałe:

Spoiler

 

Odbijanie x pocisków na rudnę

Spoiler

 

Wyżej jest odporność na miny i HP za fraga ;)


  • +
  • -
  • 0

#39 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 19:47

ZAKŁADA SIĘ OSOBNE TEMATY ! Tak ciężko to zrozumieć ?

new bool:ma_klase[33];
 
new ma_klase[33];

 

Skoro już masz, to po co 2 razy ? Usuń jedno i będzie działać ...


  • +
  • -
  • 1

#40 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 23.01.2014 19:48

Nie działa :(


Użytkownik PrOgAmErS0812 edytował ten post 23.01.2014 19:51

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, skrypt, masterofdj, mod, poradnik, dodatki, klasa, amxx

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych