Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
;((
Rejestracja: 27.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2015 19:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 1 157
- Odwiedzin: 19 274
- Tytuł: Super Hero
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Aha
#284614 Timeleft Voice v1.5.30
Napisane przez ;(( w 18.08.2011 14:21
Timeleft Voice
Plugin używa dźwięków, aby odtworzyć, ile czasu pozostało do końca.
Standardowa.
Rozpakuj plik .zip do folderu moda (zwróć uwagę na foldery w .zip a foldery na serwerze).
Następujące cvary mogą być zmienione w <moddir> /cfg / SourceMod / timeleftvoice.cfg
sm_timeleftvoice_enable - Włącz/wyłącz plugin. (1 = Włączony / 0 = Wyłączony).
sm_timeleftvoice_path - Ścieżka do folderu, w którym znajdują się pliki dźwiękowe. Zobacz / sound / timeleft / readme jak ustawić własne dźwięki !
sm_timeleftvoice_play_rounds - Czy zamiast czasu mapy chcesz używać tylko czasu rundy (dla gry w trybie rund) (1 = Tak / 0 = Nie)
Wymagania:
SourceMod 1.3 w górę.
Inne:
Należy nadpisać stary plik konfiguracyjny (timeleftvoice.cfg w <moddir>/cfg/sorucemod/folder)!
Spójrz na <moddir> / sound / timeleft / readme, który wyjaśnia, jak skonfigurować niestandardowe dźwięki!
Download w załączniku.
timeleftvoice.rar 2,03 MB 378 Ilość pobrań
Plugin używa dźwięków, aby odtworzyć, ile czasu pozostało do końca.
Standardowa.
Rozpakuj plik .zip do folderu moda (zwróć uwagę na foldery w .zip a foldery na serwerze).
Następujące cvary mogą być zmienione w <moddir> /cfg / SourceMod / timeleftvoice.cfg
sm_timeleftvoice_enable - Włącz/wyłącz plugin. (1 = Włączony / 0 = Wyłączony).
sm_timeleftvoice_path - Ścieżka do folderu, w którym znajdują się pliki dźwiękowe. Zobacz / sound / timeleft / readme jak ustawić własne dźwięki !
sm_timeleftvoice_play_rounds - Czy zamiast czasu mapy chcesz używać tylko czasu rundy (dla gry w trybie rund) (1 = Tak / 0 = Nie)
Wymagania:
SourceMod 1.3 w górę.
Inne:
Należy nadpisać stary plik konfiguracyjny (timeleftvoice.cfg w <moddir>/cfg/sorucemod/folder)!
Spójrz na <moddir> / sound / timeleft / readme, który wyjaśnia, jak skonfigurować niestandardowe dźwięki!
Download w załączniku.
timeleftvoice.rar 2,03 MB 378 Ilość pobrań
#284598 Jak dodac do pluginu aby dawalo bron po restarcie
Napisane przez ;(( w 18.08.2011 14:05
A to?
#include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define restartRound() server_cmd("sv_restartround 1") public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(15.0,"vRestart") set_task(16.0,"vRestart") set_task(17.0,"vRestart") set_task(18.0,"daj") } public vRestart(){ restartRound() } public daj(id) { if(is_user_alive(id)){ give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") } }
#283597 CT nie może używać pułapek
Napisane przez ;(( w 16.08.2011 12:20
#281867 /free i inny plugs
Napisane przez ;(( w 12.08.2011 13:06
Use Button Once - AMXX.pl: Support AMX Mod X
to 2 jest w deathrun managerze 3.0.3 a byl jeszcze plug ale nie pamietam
@edit
to 2: Brak dmg przy upadku - AMXX.pl: Support AMX Mod X
to 2 jest w deathrun managerze 3.0.3 a byl jeszcze plug ale nie pamietam
@edit
to 2: Brak dmg przy upadku - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#280667 Szukam pluginu free.amxx na DR
Napisane przez ;(( w 10.08.2011 11:09
#279947 Tryb walki - okupcaja
Napisane przez ;(( w 09.08.2011 08:16
#279768 Bug komendy /sklep
Napisane przez ;(( w 08.08.2011 17:52
#279760 Pokemon Dolar pytanie
Napisane przez ;(( w 08.08.2011 17:46
#279725 Plugin VIP, dolaczenie opcji rezerwacji slota
Napisane przez ;(( w 08.08.2011 16:30
Przy VIPy online nie wiedziałem jak.. Zobacz czy taki niebieski może być Jak coś to zmieniasz to 3 wartość w:
set_hudmessage(0, 0, 200, -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)pierwsza odpowiada za kolor Red, druga za Green, trzecia właśnie za Blue, czyli im większa wartość mocniejszy kolor bodajże.. max 255
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define VIP ADMIN_LEVEL_H public plugin_init() { register_plugin("VIP_PCS", "1.1", "SeeK") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post") register_clcmd("say /vips", "online") } public client_putinserver(id) { if(get_user_flags(id) & VIP) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) set_hudmessage(0, 0, 200, -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "=======================================^nUWAGA!!!^nNa serwer wszedl VIP %s^n=======================================", name) } return PLUGIN_CONTINUE } public online() { new message[200] = "VIP'y online:" for(new id = 1; id <33; ++id) { if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & VIP) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) format(message, 199,"%s %s",message,name) } } client_print(0, print_chat, message) return PLUGIN_CONTINUE } public Fwd_PlayerSpawn_Post(id) { if(get_user_flags(id) & VIP) { if(get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, "vipct") if(get_user_team(id) == CS_TEAM_T) cs_set_user_model(id, "viptt") } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") }
#279599 Bomba - sposoby wykrycia pewnych rzeczy
Napisane przez ;(( w 08.08.2011 11:37
Dokumentacja AMXX.pl: csx.inc
Zaraz dam przykłady
@edit
Zaraz dam przykłady
@edit
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Przyklad uzycia eventu bomby" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public bomb_defused () { client_print(0, print_chat, "Bomba zostala rozbrojona") }
#279573 Przerobienie vipa.
Napisane przez ;(( w 08.08.2011 10:35
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Vip" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Muzzi" #define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","resp_task",1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public resp(id) { if (is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAGA_VIP) { switch(get_user_team(id) - 1) { case 0: { set_user_health(id,get_user_health(id) + 500 ) client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +500 HP!"); } case 1: { set_user_health(id,get_user_health(id) + 50 ) set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 150 ) client_print(id,print_chat,"Jako Vip dostajesz +50 HP oraz +150 Armoru!"); } } } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits) { if (is_user_alive(idattacker) && get_user_flags(idattacker) & FLAGA_VIP) { SetHamParamFloat(4, damage + (damage * (0.01*20))); } return HAM_HANDLED; } public DeathMsg() { new kid = read_data(1); //zabojca if (is_user_alive(kid) && get_user_flags(kid) & FLAGA_VIP) { switch(get_user_team(kid)) { case 1: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 1000) case 2: set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 10) } } } public resp_task(id) { set_task(8.0, "resp", id); }
#278767 VIP - większy exp
Napisane przez ;(( w 06.08.2011 16:40
#278134 Przerobienie klasy ninja
Napisane przez ;(( w 05.08.2011 14:51
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "[Premium] Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "[GoldShoot] Wybrales klase %s.Zapraszamy na forum www.GoldShoot.xaa.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[GoldShoot] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); set_user_footsteps (id, 1) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,3)==1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
#278114 Szukam pluginu na napis
Napisane przez ;(( w 05.08.2011 14:28
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Napis" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /spar", "CmdSpar"); } public CmdSpar(id) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 120.0) show_hudmessage(0, "Napis") }
#278080 Licznik hs, killow itp.
Napisane przez ;(( w 05.08.2011 13:38
#include <amxmodx> #include <fun> new KILL[33],HS[33]; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]"); register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public eDeath() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); KILL[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; KILL[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; } public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b"); public ShowHud(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]); }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ;((
- Regulamin