Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

;(( - zdjęcie

;((

Rejestracja: 27.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2015 19:57
*****

Moje posty

W temacie: 2 paki na serwerze

23.10.2011 16:55

Wyłącz wszystkie i zobacz czy nadal są. Jak nie to włączaj po kolei.

W temacie: SpeedRun Mod by speedkill123

23.10.2011 16:53

To wgraj od tego plugin, a lepiej użyć paczki hiroshimy ;)

W temacie: Magiczny pisak, nie działa dla Vipow

23.10.2011 16:51

Try


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"
#define MAX_PLAYERS 32
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]
new spriteid
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", FLAGA, "Paint on the walls!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", FLAGA, "Paint on the walls!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}
public paint_handler(id, level, cid)
{
if(cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak]^x01 Nie mozesz uzywac pisaka gdy nie zyjesz")
return PLUGIN_HANDLED
}

static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)

switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance
cur_origin = origin[id]

if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}

fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])

distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)

if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}

return FMRES_IGNORED
}
stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)

static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)

return 1
}
stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]

pev(id, pev_origin, player_origin)

origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
static target, temp

get_user_aiming(index, target, temp)

if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
return true

return false
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja nowego menu do cod mod

22.10.2011 12:32

amxx - http://amxx.pl/kompi...794&fname=a.sma
sma - Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X

warningi nic nie szkodza

W temacie: [ROZWIĄZANE] klasa replikant..pomóżcie :)

20.10.2011 21:53

Masz, ale pewnie coś źle zrobiłeś.

amxx -http://amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=243833&fname=codclass_replicant.sma
sma - http://amxx.pl/kompi...s_replicant.sma