Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
;((
Rejestracja: 27.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2015 19:57





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 1 157
- Odwiedzin: 20 025
- Tytuł: Super Hero
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Aha
Moje posty
W temacie: 2 paki na serwerze
23.10.2011 16:55
Wyłącz wszystkie i zobacz czy nadal są. Jak nie to włączaj po kolei.
W temacie: SpeedRun Mod by speedkill123
23.10.2011 16:53
To wgraj od tego plugin, a lepiej użyć paczki hiroshimy

W temacie: Magiczny pisak, nie działa dla Vipow
23.10.2011 16:51
Try
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"
#define MAX_PLAYERS 32
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]
new spriteid
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", FLAGA, "Paint on the walls!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", FLAGA, "Paint on the walls!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}
public paint_handler(id, level, cid)
{
if(cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak]^x01 Nie mozesz uzywac pisaka gdy nie zyjesz")
return PLUGIN_HANDLED
}
static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)
switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance
cur_origin = origin[id]
if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}
return FMRES_IGNORED
}
stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)
static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
return 1
}
stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]
pev(id, pev_origin, player_origin)
origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
static target, temp
get_user_aiming(index, target, temp)
if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
return true
return false
}
W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja nowego menu do cod mod
22.10.2011 12:32
amxx - http://amxx.pl/kompi...794&fname=a.sma
sma - Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
warningi nic nie szkodza
sma - Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
warningi nic nie szkodza
W temacie: [ROZWIĄZANE] klasa replikant..pomóżcie :)
20.10.2011 21:53
Masz, ale pewnie coś źle zrobiłeś.
amxx -http://amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=243833&fname=codclass_replicant.sma
sma - http://amxx.pl/kompi...s_replicant.sma
amxx -http://amxx.pl/kompilator/?mode=dl&pid=243833&fname=codclass_replicant.sma
sma - http://amxx.pl/kompi...s_replicant.sma
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: ;((
- Regulamin