Siema.
Jak mogę wykryć następujące rzeczy:
1. Podłożenie bomby
2. 10 sek do wybuchu bomby
3. 5 sek do wybuchu bomby
4. próbę rozbrojenia bomby
5. rozbrojenie bomby
6. wybuch bomby
Najfajniej by było z jakimiś przykładami czy cuś
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomba - sposoby wykrycia pewnych rzeczy
Temat rozp. A może sma?, 08.08.2011 11:33
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2011 11:33
#2
Napisano 08.08.2011 11:37
Dokumentacja AMXX.pl: csx.inc
Zaraz dam przykłady
@edit
Zaraz dam przykłady
@edit
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Przyklad uzycia eventu bomby" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public bomb_defused () { client_print(0, print_chat, "Bomba zostala rozbrojona") }
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 08.08.2011 11:44
#3
Napisano 08.08.2011 11:42
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_planted - Podłozenie
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_defusing - Rozbrajanie
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_explode - Wybuch
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_defused - Rozbrojenie
Tu masz przykład pluginu odliczanie :
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_defusing - Rozbrajanie
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_explode - Wybuch
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_defused - Rozbrojenie
Tu masz przykład pluginu odliczanie :
/* Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI * Plugin Details With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. * Required Modules: - CSX * Credits: - Emp` for various indicates - Alka for full tests * Changelog - Fixed Events problems - Pcvars - Fixed any bug on plugin */ #include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 08.08.2011 11:47
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych