Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

;(( - zdjęcie

;((

Rejestracja: 27.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2015 19:57
*****

#169980 pare plugisiów

Napisane przez ;(( w 11.09.2010 06:52

1. Deathrun Manager v3.0.3 [13/02/2010] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Voting For Timelimit - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. High Ping Kicker - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#169811 Plugin na auto BH.

Napisane przez ;(( w 10.09.2010 16:59

do server.cfg i zrestartuj serwa
  • +
  • -
  • 1


#169334 Vote Noc/Dzień

Napisane przez ;(( w 08.09.2010 16:02

Plugin bierz z załącznika, da vote i włączy dzień albo noc wieczoru nie bedzie po vote.

Reszta cvarow do pluga:

amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN    "Vote day/night" 
#define AUTHOR    "DAMIANq" 
#define VERSION    "1.0" 

new wyborow[3] 

public plugin_init()  
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") 
    set_task(20.0, "start_vote"); 
} 

public start_vote(id) 
{     
    new menu = menu_create("rDzien czy noc ?", "menu_handler") 
    menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) 
    menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) 

    menu_addblank(menu, 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
     
    new players[32], inum 
    get_players(players, inum, "ch") 
    for(new i = 0; i < inum; i++) 
    { 
        menu_display(players[i], menu, 0) 
    } 
     
    set_task(15.0, "finish_vote") 
     
    wyborow[1] = wyborow[2] 
     
    return 1 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_cancel(id) 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
     
    new data[6], name[32] 
    new access, callback 
     
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
     
    new key = str_to_num(data) 
    get_user_name(id, name, 31) 
     
    switch (key)  
    { 
        case 1:  
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); 
        } 
        case 2: 
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); 
        } 
    } 
     
    ++wyborow[key] 
     
    menu_cancel(id) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 

public finish_vote() 
{ 
     
    if(wyborow[1] > wyborow[2]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Noc zostala wlaczona, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) 
        server_cmd("amx_daymode 3"); 
    } 
     
    else if(wyborow[2] > wyborow[1]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Dzien zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) 
        server_cmd("amx_daymode 1"); 
    }

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#167989 Plugin na server

Napisane przez ;(( w 04.09.2010 15:05

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"

new const VERSION[] = "1.0"

new const AUTHOR[] = "stupok69"



new const g_teamattack_sounds[][] =

{

	"misc/18.mp3"

}



public plugin_init()

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



public plugin_precache()

{   

	for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)

	{

		if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))

		{

			log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])

			pause("ad")

		}

	}

}



public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)

{

	if(TA)

	{

		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

	}

}


  • +
  • -
  • 1


#167941 Większy plugin

Napisane przez ;(( w 04.09.2010 13:36

Siema. Potrzebuję pluginu, który będzie pokazywał rangi i zabicia (jak w bf2)

SS: Imageshack - rangiyv.png

Ma pokazywać tam i taki kolor jak na powyższym ssie. Ale ma się tylko naliczać za zabicie TT !!! Jak się zabije CT nie nalicza !

Po wpisaniu również /rangi wyskoczy takie menu jak na ssie niżej. Tylko tak aby nie było punktu 3 Medale graczy.

SS: Imageshack - menutdh.png

Pod punktem 1 by wyskoczyło coś takiego jak na ss, drugi ss pokazuje dalszą część po przewinieniu na dół:

SS: Imageshack - tabela1q.png
SS: Imageshack - tabela2.png

A pod punktem numer 2 takie coś by wyskoczyło jak na poniższym ss.

SS: Imageshack - listadb.png

Oczywiście bez tego po prawo zamazanego, a tu po lewej poprostu nicki graczy.

Mogę zapłacić do 30 zł.

Pozdrawiam, dam +, chciałbym bardziej za free :P

Rangi z taką samo ilością jak na ss, tylko że zamiast Marszałek zombie, to Marszałek poprostu.

04 wrzesień 2010 - 16:46:
Może być bez tego menu, aby były dobre rangi z odpowiednimi zabiciami, i to wyświetla na hud, 1 ss.

04 wrzesień 2010 - 19:45:
Pomożecie? Może być bez menu, jak na 1 ssy, za ileś zabić ranga next.

04 wrzesień 2010 - 21:15:
??

05 wrzesień 2010 - 08:50:
Odswiezam

05 wrzesień 2010 - 10:55:
Nikt nie umie bez tego menu?
  • +
  • -
  • -1


#167627 Only HS mod z vote na tak,nie.

Napisane przez ;(( w 03.09.2010 15:41

To nie jest vote.

Łap vote.

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN    "Vote Only HS" 
#define AUTHOR    "elajt edit DAMIANq" 
#define VERSION    "1.0" 

new wyborow[3] 

public plugin_init()  
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") 
    set_task(20.0, "start_vote"); 
} 

public start_vote(id) 
{     
    new menu = menu_create("rChcesz grac only HS?", "menu_handler") 
    menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) 
    menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) 

    menu_addblank(menu, 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
     
    new players[32], inum 
    get_players(players, inum, "ch") 
    for(new i = 0; i < inum; i++) 
    { 
        menu_display(players[i], menu, 0) 
    } 
     
    set_task(15.0, "finish_vote") 
     
    wyborow[1] = wyborow[2] 
     
    return 1 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_cancel(id) 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
     
    new data[6], name[32] 
    new access, callback 
     
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
     
    new key = str_to_num(data) 
    get_user_name(id, name, 31) 
     
    switch (key)  
    { 
        case 1:  
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); 
        } 
        case 2: 
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); 
        } 
    } 
     
    ++wyborow[key] 
     
    menu_cancel(id) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 

public finish_vote() 
{ 
     
    if(wyborow[1] > wyborow[2]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) 
        server_cmd("amx_hs_mode 1"); 
    } 
     
    else if(wyborow[2] > wyborow[1]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) 
        server_cmd("amx_hs_mode 0"); 
    } 

  • +
  • -
  • 1


#167364 Klasy Premium

Napisane przez ;(( w 02.09.2010 16:11

Łapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#166423 Ciekawe mapy do zombie moda.

Napisane przez ;(( w 31.08.2010 07:31

zm_remix
zm_inferno
zm_kancl3r
zm_deko2
zm_zombie-apokalypse
  • +
  • -
  • 1


#166422 [Szukam] Może plugin albo jakiś tutek

Napisane przez ;(( w 31.08.2010 07:06

Musisz mieć banner w pliczku .tga chyba, ale ten plugin nie jest dla wszystkich na razie chyba.
  • +
  • -
  • 1


#164921 Zasady, free, pytanie

Napisane przez ;(( w 28.08.2010 14:09

3. Robisz pliczki .txt i wrzucasz do /cstrike/ nazwij regulamin.txt zasady.txt help.txt pomoc.txt, w tych pliczkach piszesz w html.

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Regulamin", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /regulamin","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "regulamin.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Zasady", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /zasady","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "zasady.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Help", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /help","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "help.txt", "tytuł_motd");

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
        register_plugin("Pomoc", "1", DAMIANq")
        register_clcmd("say /pomoc","zasady")
}
public zasady(id) 
        show_motd(id, "pomoc.txt", "tytuł_motd");

To moje 1 pluginy, nie znam się na tym, żeby połączyć.

Mam te pluginy u siebie.

W pliczku txt robie tak:

[.code]
1 linijka - jak oddzielasz od drugiej piszesz<br>
2 linijka<br>
3 linijka<br>
[./code]

Oczywiście bez kropek.
  • +
  • -
  • 1


#164432 banowanie

Napisane przez ;(( w 27.08.2010 10:45

amx_minibans_bantimes "1 5 30 60 120 180 360" Tak ustaw bez 0.
  • +
  • -
  • 1


#164388 Only Hs

Napisane przez ;(( w 27.08.2010 07:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
	register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
	register_dictionary("hs_only.txt")

	register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
	register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

	register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
	register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")
	
	display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}  

public isaim(id) 
{ 
    new szMapName[ 64 ]; 
    get_mapname( szMapName, 63 ); 
    if( contain( szMapName, "aim_" ) != -1 ) { 
        start_vote(id)  
    } 
    else{ 
         return PLUGIN_HANDLED 
    } 
} 

public fullupdateCmd() {
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
	new players[MAX_PLAYERS], num
	get_players(players, num, "a")
	for (new i; i < num; ++i)
		g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
	if (g_RestartAttempt[id]) {
		g_RestartAttempt[id] = false
		return
	}
	event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
	if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
		display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new arg[2]
	read_argv(1, arg, 1)

	new temp = str_to_num(arg)
	
	switch(temp) {
		case 0: {
			if(!g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
			}
			else {
				unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
				g_hs_mode = false
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
			}
		}
		case 1: {
			if(g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
			}
			else {
				g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
				g_hs_mode = true
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
				display_status()
			}
		}
		default: {
			client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
	if(!is_user_alive(pentToSkip))
		return FMRES_IGNORED

	static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
	if(!is_user_alive(entity2))
		return FMRES_IGNORED

	if(pentToSkip == entity2)
		return FMRES_IGNORED

	if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
		set_tr(TR_flFraction,1.0)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
	switch( get_pcvar_num(display_hud) )
	{
		case 1: {
			set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
			show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
		}
		case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
	}
}

Tu masz łatwiej, ale ja się nie znam zabardzo gdzie dodawać takie rzeczy, zrobiłem na górze, może zadziała :)
  • +
  • -
  • 1


#156874 auto_restart_knives / Problem z nuta

Napisane przez ;(( w 03.08.2010 07:27

Gdy zmieniasz w pluginie linijkę z .wav na .mp3 powinno być tak:

client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/restart.mp3")


Tam gdzie chcesz aby nutka była mp3 wklejasz tam.

Czyli to wyżej zamiast

client_cmd(0,"spk misc/restart.wav")


zamieniamy na

client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/restart.mp3")


  • +
  • -
  • 1