Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
;((
Rejestracja: 27.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2015 19:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 1 157
- Odwiedzin: 19 208
- Tytuł: Super Hero
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Aha
#169980 pare plugisiów
Napisane przez ;(( w 11.09.2010 06:52
#169811 Plugin na auto BH.
Napisane przez ;(( w 10.09.2010 16:59
#169334 Vote Noc/Dzień
Napisane przez ;(( w 08.09.2010 16:02
Plugin bierz z załącznika, da vote i włączy dzień albo noc wieczoru nie bedzie po vote.
Reszta cvarow do pluga:
amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)
Reszta cvarow do pluga:
amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Vote day/night" #define AUTHOR "DAMIANq" #define VERSION "1.0" new wyborow[3] public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") set_task(20.0, "start_vote"); } public start_vote(id) { new menu = menu_create("rDzien czy noc ?", "menu_handler") menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) menu_addblank(menu, 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) new players[32], inum get_players(players, inum, "ch") for(new i = 0; i < inum; i++) { menu_display(players[i], menu, 0) } set_task(15.0, "finish_vote") wyborow[1] = wyborow[2] return 1 } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], name[32] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) new key = str_to_num(data) get_user_name(id, name, 31) switch (key) { case 1: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); } case 2: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); } } ++wyborow[key] menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } public finish_vote() { if(wyborow[1] > wyborow[2]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Noc zostala wlaczona, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) server_cmd("amx_daymode 3"); } else if(wyborow[2] > wyborow[1]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Dzien zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) server_cmd("amx_daymode 1"); }
Załączone pliki
-
day&night.zip 3,8 KB 57 Ilość pobrań
#167989 Plugin na server
Napisane przez ;(( w 04.09.2010 15:05
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "stupok69" new const g_teamattack_sounds[][] = { "misc/18.mp3" } public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++) { if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i])) { log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i]) pause("ad") } } } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA) { if(TA) { emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } }
#167941 Większy plugin
Napisane przez ;(( w 04.09.2010 13:36
Siema. Potrzebuję pluginu, który będzie pokazywał rangi i zabicia (jak w bf2)
SS: Imageshack - rangiyv.png
Ma pokazywać tam i taki kolor jak na powyższym ssie. Ale ma się tylko naliczać za zabicie TT !!! Jak się zabije CT nie nalicza !
Po wpisaniu również /rangi wyskoczy takie menu jak na ssie niżej. Tylko tak aby nie było punktu 3 Medale graczy.
SS: Imageshack - menutdh.png
Pod punktem 1 by wyskoczyło coś takiego jak na ss, drugi ss pokazuje dalszą część po przewinieniu na dół:
SS: Imageshack - tabela1q.png
SS: Imageshack - tabela2.png
A pod punktem numer 2 takie coś by wyskoczyło jak na poniższym ss.
SS: Imageshack - listadb.png
Oczywiście bez tego po prawo zamazanego, a tu po lewej poprostu nicki graczy.
Mogę zapłacić do 30 zł.
Pozdrawiam, dam +, chciałbym bardziej za free
Rangi z taką samo ilością jak na ss, tylko że zamiast Marszałek zombie, to Marszałek poprostu.
04 wrzesień 2010 - 16:46:
Może być bez tego menu, aby były dobre rangi z odpowiednimi zabiciami, i to wyświetla na hud, 1 ss.
04 wrzesień 2010 - 19:45:
Pomożecie? Może być bez menu, jak na 1 ssy, za ileś zabić ranga next.
04 wrzesień 2010 - 21:15:
??
05 wrzesień 2010 - 08:50:
Odswiezam
05 wrzesień 2010 - 10:55:
Nikt nie umie bez tego menu?
SS: Imageshack - rangiyv.png
Ma pokazywać tam i taki kolor jak na powyższym ssie. Ale ma się tylko naliczać za zabicie TT !!! Jak się zabije CT nie nalicza !
Po wpisaniu również /rangi wyskoczy takie menu jak na ssie niżej. Tylko tak aby nie było punktu 3 Medale graczy.
SS: Imageshack - menutdh.png
Pod punktem 1 by wyskoczyło coś takiego jak na ss, drugi ss pokazuje dalszą część po przewinieniu na dół:
SS: Imageshack - tabela1q.png
SS: Imageshack - tabela2.png
A pod punktem numer 2 takie coś by wyskoczyło jak na poniższym ss.
SS: Imageshack - listadb.png
Oczywiście bez tego po prawo zamazanego, a tu po lewej poprostu nicki graczy.
Mogę zapłacić do 30 zł.
Pozdrawiam, dam +, chciałbym bardziej za free
Rangi z taką samo ilością jak na ss, tylko że zamiast Marszałek zombie, to Marszałek poprostu.
04 wrzesień 2010 - 16:46:
Może być bez tego menu, aby były dobre rangi z odpowiednimi zabiciami, i to wyświetla na hud, 1 ss.
04 wrzesień 2010 - 19:45:
Pomożecie? Może być bez menu, jak na 1 ssy, za ileś zabić ranga next.
04 wrzesień 2010 - 21:15:
??
05 wrzesień 2010 - 08:50:
Odswiezam
05 wrzesień 2010 - 10:55:
Nikt nie umie bez tego menu?
#167627 Only HS mod z vote na tak,nie.
Napisane przez ;(( w 03.09.2010 15:41
To nie jest vote.
Łap vote.
Łap vote.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Vote Only HS" #define AUTHOR "elajt edit DAMIANq" #define VERSION "1.0" new wyborow[3] public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") set_task(20.0, "start_vote"); } public start_vote(id) { new menu = menu_create("rChcesz grac only HS?", "menu_handler") menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) menu_addblank(menu, 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) new players[32], inum get_players(players, inum, "ch") for(new i = 0; i < inum; i++) { menu_display(players[i], menu, 0) } set_task(15.0, "finish_vote") wyborow[1] = wyborow[2] return 1 } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], name[32] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) new key = str_to_num(data) get_user_name(id, name, 31) switch (key) { case 1: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); } case 2: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); } } ++wyborow[key] menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } public finish_vote() { if(wyborow[1] > wyborow[2]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) server_cmd("amx_hs_mode 1"); } else if(wyborow[2] > wyborow[1]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) server_cmd("amx_hs_mode 0"); }
#167364 Klasy Premium
Napisane przez ;(( w 02.09.2010 16:11
#166423 Ciekawe mapy do zombie moda.
Napisane przez ;(( w 31.08.2010 07:31
#166422 [Szukam] Może plugin albo jakiś tutek
Napisane przez ;(( w 31.08.2010 07:06
#164921 Zasady, free, pytanie
Napisane przez ;(( w 28.08.2010 14:09
3. Robisz pliczki .txt i wrzucasz do /cstrike/ nazwij regulamin.txt zasady.txt help.txt pomoc.txt, w tych pliczkach piszesz w html.
To moje 1 pluginy, nie znam się na tym, żeby połączyć.
Mam te pluginy u siebie.
W pliczku txt robie tak:
[.code]
1 linijka - jak oddzielasz od drugiej piszesz<br>
2 linijka<br>
3 linijka<br>
[./code]
Oczywiście bez kropek.
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Regulamin", "1", DAMIANq") register_clcmd("say /regulamin","zasady") } public zasady(id) show_motd(id, "regulamin.txt", "tytuł_motd");
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Zasady", "1", DAMIANq") register_clcmd("say /zasady","zasady") } public zasady(id) show_motd(id, "zasady.txt", "tytuł_motd");
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Help", "1", DAMIANq") register_clcmd("say /help","zasady") } public zasady(id) show_motd(id, "help.txt", "tytuł_motd");
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Pomoc", "1", DAMIANq") register_clcmd("say /pomoc","zasady") } public zasady(id) show_motd(id, "pomoc.txt", "tytuł_motd");
To moje 1 pluginy, nie znam się na tym, żeby połączyć.
Mam te pluginy u siebie.
W pliczku txt robie tak:
[.code]
1 linijka - jak oddzielasz od drugiej piszesz<br>
2 linijka<br>
3 linijka<br>
[./code]
Oczywiście bez kropek.
#164388 Only Hs
Napisane przez ;(( w 27.08.2010 07:12
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define MAX_PLAYERS 32 new bool:g_hs_mode new display_hud new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1] new g_fwid public plugin_init() { register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod") register_dictionary("hs_only.txt") register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be") register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled") register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd") display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1") } public isaim(id) { new szMapName[ 64 ]; get_mapname( szMapName, 63 ); if( contain( szMapName, "aim_" ) != -1 ) { start_vote(id) } else{ return PLUGIN_HANDLED } } public fullupdateCmd() { return PLUGIN_HANDLED_MAIN } public eRestartAttempt() { new players[MAX_PLAYERS], num get_players(players, num, "a") for (new i; i < num; ++i) g_RestartAttempt[players[i]] = true } public eResetHUD(id) { if (g_RestartAttempt[id]) { g_RestartAttempt[id] = false return } event_player_spawn(id) } event_player_spawn(id) { if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) ) display_status(id) } public switchCmd(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg[2] read_argv(1, arg, 1) new temp = str_to_num(arg) switch(temp) { case 0: { if(!g_hs_mode) { client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled") } else { unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1) g_hs_mode = false client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled") } } case 1: { if(g_hs_mode) { client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled") } else { g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1) g_hs_mode = true client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled") display_status() } } default: { client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled") } } return PLUGIN_HANDLED } public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip) { if(!is_user_alive(pentToSkip)) return FMRES_IGNORED static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit) if(!is_user_alive(entity2)) return FMRES_IGNORED if(pentToSkip == entity2) return FMRES_IGNORED if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) { set_tr(TR_flFraction,1.0) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } display_status(id=0){ switch( get_pcvar_num(display_hud) ) { case 1: { set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1) show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON") } case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON") } }
Tu masz łatwiej, ale ja się nie znam zabardzo gdzie dodawać takie rzeczy, zrobiłem na górze, może zadziała
#156874 auto_restart_knives / Problem z nuta
Napisane przez ;(( w 03.08.2010 07:27
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ;((
- Regulamin