Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DeVvILL - zdjęcie

DeVvILL

Rejestracja: 18.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2014 20:52
*----

#204355 ChristmasMod v2.6 by Zapalka

Napisane przez Zapalka w 09.01.2011 10:53

ChristmasMod v2.6.1


Wstęp
ChristmasMod został stworzony na okres świąt. W modzie aktualnie jest 7 klas, każda ma moce.
Jest 7 skilli, które urozmaicają grę. Maksymalny poziom to 1000. Są także punkty statystyk(2 za poziom) które można rozdawać w Życie, Inteligencję, Siłę i Zręczność.
Za poziom otrzymuje się także 1 punkt umiejętności który można dodać w dowolny skill. Można również zdobywać prezenty, szansa to 1/60(dla VIP'a 1/30). Szansa na otrzymanie prezentu jest po każdym zabiciu. Prezenty można wymieniać w sklepie.

Komendy Gracza

Komendy na say:
say /klasa - Zmiana klasy
say /klasy - Opis Klas
say /staty - Menu Statystyk
say /skille - Menu Umiejętności
say /menu - Menu Christmas Moda
say /klasa - Zmiana klasy
say /sklep - Sklep w którym można kupować za prezenty.
say /pomoc - Menu Pomocy
say /gracze - Pokazuje statystyki graczy aktualnie przebywających na serwerze.

Komendy w konsoli:
teleport - Teleportuje w miejsce w którym znajduje się celownik.
kula - Uderza lodową kulą.
kula_zam - Uderza zamrażającą kulą.
laser - Strzela laserem.
otumaniacz - Otumania graczy.

Opis Klas

Bałwan:
* Na start otrzymuje 70 HP.
* Ma 90% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Kule Lodowe.
* Może się teleportować raz w rundzie.

Mikołaj:
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.

Rudolf:
* Na start otrzymuje 170 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.

Krasnoludek:
* Na start otrzymuje 110 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Lasery.
* Z nożem jego widzialność spada do 10.

Wypasiony Mikołaj:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 140 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
* Klasa jest na flagę "n" (ADMIN_LEVEL_B )

Rudolf Astronauta:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Ma 300 Grawitacji.
* Co rundę otrzymuje 1 Laser.
* Może się teleportować raz w rundzie.
* +20 DMG z noza.
* Z nożem jest niewidzialny.
* Klasa jest na flagę "o" (ADMIN_LEVEL_C)

Elf:
* Na start otrzymuje 115 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodowa.
* Może skakać kilkukrotnie w powietrzu.


Opis Skilli

Lodowa Kula:
* Uderza graczy w promieniu 230.
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Kuli*5 + Inteligencja gracza
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk C.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula"

Zamrażająca Kula:
* Uderza graczy w promieniu 150.
* Zabiera broń graczom znajdującym się w promieniu 150.
* Szansa na zabranie broni jest 70/900 przy poziomie kuli równym 1.
* Przy każdym dodatkowym poziomie kuli, szansa wzrasta o 100. Czyli 70/800 przy poziomie 2.
* Nie zadaje obrażeń<br>
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk X.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula_zam"

Laser:
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Lasera*5 + Inteligencja gracza.
* Uderza bez opóźnienia, natychmiast po wywołaniu funkcji.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk Z.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "laser"

Teleport:
* Można uzyć raz w rundzie.
* Można się teleportować na nieograniczoną odległość.
* Aby się przeteleportować najedź celownikiem na dane miejsce, i naciśnij przycisk.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk ALT.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "teleport"

Skok:
* Dzięki temu skillowi można podskakiwać kilkukrotnie w powietrzu.
* Ilość skoków jest zależna od rozwinięcia tego skilla.
* Skill rozwinięty na poziom 5 daje 5 skoków w powietrzu.

Leczenie:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 30 Poziomu.
* Przy każdym dodatkowym poziomie leczenia, ilość dodawanych HP wzrasta o 1.
* Aby użyć należy nacisnąć E.


Otumaniacz:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 50 Poziomu.
* Umiejętność powoduje zadanie obrażeń, trzęsienie ekranu oraz celownika graczom w promieniu działania.
* Przy każdym dodatkowym poziomie wzrasta ilość zadawanych obrażeń oraz promień działania.
* Otumaniacza można użyć raz w rundzie.
* Maksymalny poziom umiejętności to 20.
* Aby użyć należy nacisnąć klawisz N.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "przycisk" "otumaniacz".

Opis VIP'a
* Szansa na prezent wzrasta z 1/60 do 1/30.
* Za każde zabójstwo otrzymuje więcej XP.
* W tabeli wyników przy jego nicku jest napis VIP.
* VIP jest na flagę "m" (ADMIN_LEVEL_A)

Instalacja
Wszystkie pliki z folderu ChristmasMod v2.6.1 by Zapalka należy wkleić do folderu cstrike.
Po wgraniu plików dodaj do plugins.ini na samym końcu tą linijkę: christmasmod.amxx
Zapisz, zrestartuj serwer i GOTOWE Dołączona grafika

Download(Plugin+Modele):
http://zapalka.net.p...1 by Zapalka.7z

Zapis jest na nVault


Upgrade v2.6.1


Lista zmian w wersji 2.3:
- Dodano nowy skill, Otumaniacz,
- Poprawiono optymalizację pluginu,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.4:
- Usunięto ze sklepu wszystko poza Expem,
- Zmieniono maksymalny poziom na 1000,
- Od teraz maksymalna ilość punktów statystyk będzie zależała od poziomu gracza,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.5:
- Dodano dwa nowe sprite, do Otumaniacza,
- Lekko zmodyfikowano Otumaniacz,
- Naprawiono błędy,
- Poprawiono optymalizację.

Lista zmian w wersji 2.6:
- Naprawiono błąd polegający na resetowaniu się umiejętności.
- Naprawiono drobne błędy


Lista zmian w wersji 2.6.1:
- Naprawiono błąd polegający braku umiejętności u Wypasionego Mikołaja i Rudolfa Astronauty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 45


#6514 Komendy AMXX, RCON

Napisane przez Gość w 24.05.2008 14:20

Komendy AMXX, RCON
Dzięki temu artykułowi poznamy podstawowe komendy AMX Mod X oraz RCON'a


I. Podstawowe komendy AMX Mod X:
amxmodmenu : menu amxx
amx_cvar sv_password "hasło" : zakładanie hasła.
amx_cvar sv_password "": ściągnięcie hasła.
amx_ban : generalny BAN - nie powoduje wykopania z serwera tylko
dodaje do listy banów osobnika.
amx_banip : ban na IP - wykopuje z serwera od razu i dodaje do listy banów IP.
amx_unban IP : unban dla danego gracza.
amx_csay [kolor] : Pokazuje wiadomość na środku ekranu.
amx_ct nick_gracza : Zmienia drużynę gracza na CT.
amx_t nick_gracza : Analogicznie zmienia drużynę gracza na Terro.
amx_fraglimit : Ustawia limit fragów na mapie na podana wartość.
amx_friendlyfire : Ustawia wartość zmiennej mp_friendlyfire.
amx_gravity : Ustawia wartość zmiennej sv_gravity.
amx_nextmap : Pokazuje, jaka będzie następna mapa w mapcycle.
amx_nopass : Kasuje hasło z serwera.
amx_pass : Ustala hasło na serwer.
amx_pause : Umożliwia pauzowanie gry klawiszem Pause.
amx_psay : Wysyła prywatna wiadomość danemu graczowi.
amx_reload : Przeładowuje pliki .ini amxmoda na serwerze..
amx_restart : Restartuje rundę (szybkie przeładowanie mapy).
amx_restrictallweapons : Zabrania wszystkim kupowania czegokolwiek do zabijania i w ogóle.
amx_say : Wyświetla komunikat w centrum ekranu.
amx_servercfg : Ustawia nowy plik server.cfg na serwerze.
amx_slap nick_gracza : Rzuca graczem w najbliższą ścianę.
amx_slay nick_gracza : Zabija gracza.
amx_slayteam : Zabija dana drużynę.
amx_ssay : Komunikat do wszystkich z ukryciem nadawcy.
amx_timeleft : Pokazuje, ile zostało czasu do końca mapy.
amx_timelimit : Ustawia wartość zmiennej mp_timelimit.
amx_who : Pokazuje listę graczy na serwerze.
II. Podstawowe komendy RCON
amx_rcon : Wykonuje dana komendę na konsoli serwera.
rcon_password haslo : Twoje hasło które ustawiasz w pliku server.cfg
rcon sv_restart 1 : Restart rundy
rcon sv_password : Ustawia hasło na serwer z publicznego na prywatny
rcon changelevel de_dust2 : Czyli zmiana mapy na de_dust2
rcon_address : IP serwera do którego chcesz się podłączyć.
rcon_port : PORT serwera do którego się chcesz podłączyć.
rcon_password : Hasło rcon do serwera.
rcon mp_timelimit 0 : Czas mapy na serwerze.
rcon mp_winlimit 12 : Limit wygranych rund.
rcon hostname "CW 5/5 @ Pukawka.pl" : Nazwa serwera.
rcon sv_lan 1 : Zmiana wartości "lan".
csstats_reset 1 : Restart statystyk np. /rank

Objaśnieńe

RCON - inaczej "slow remote console", jest to zdolna konsola dzięki której możemy w szybki sposób zmienić wiele wartość na serwerze.

Komendy AMX Mod X - Są to komendy dla graczy oraz administracji dzięki którym może zobaczyć czas mapy oraz zbanować gracza. Nie kótre komendy wymagają praw dostępu, także niektóre komendy do poprawnego działania wymagają plugina.


#51103 Statystyki - statsx.amxx

Napisane przez Saper w 22.03.2009 18:27

Statystyki - statsx.amxx
Dzięki mojemu poradnikowi dowiecie się za co odpowiadają poszczególne komendy w Statystykach pochodzących z pluginu statsx.amxx
Statystyki znajdują się w amxmodmenu -> 9 ( Więcej ) -> 5 ( Statystyki ) i wyglądają one tak :
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Za pierwsze cztery strony do opcji Rankingi w Obserwatorze odpowiada plugin statsx.amxx za reszte odpowiada plugin miscstats.amxx. Jeżeli w Statystykach macie tylko 4 strony to znaczy że nie jest właczony plugin miscstats.amxx. Aby go właczyc należy usunac ; z przed nazwy pluginu w plugins.ini

Strona 1
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

HP & AP Zabójcy -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w lewym dolnym rogu
Dołączona grafika


Pozycja nr 2

Pokaż Atakujących -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Pokaż Ofiary -> Po włączeniu tej komendy będą nam się pokazywały takie statystyki w prawej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Pokaż Zabójce -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewym górnym rogu
Dołączona grafika

Pozycja nr 5

Pokaż Wynik Gry
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Pokaż Statystyki Sumaryczne
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 7
Pokaż Najlepszego Rundy -> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika


Strona 2
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Pokaż Najbardziej Raniącego Rundy
-> Po włączeniu tej komendy bedą nam się pokazywały takie statystyki w lewej części monitora
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Statystyki HUD Podstawowe
-> Po włączeniu tej komendy zostanie zablokowana mozliwość wł/wył statystyk dla graczy poprzez komende /switch

Pozycja nr 3

Odległość i HS w HUD
-> Po włączeniu tej komendy bedzie dodawana informacja do Atakujący ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 2 ) i Ofiary ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 3 ) na temat odległosci z jakiej został zabity gracz oraz czy zostal zabity przez Headshot
Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Statystyki na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /statsme - Komenda /statsme musi być włączona ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )

Pozycja nr 5

Top15 na koniec mapy
-> Po włączeniu tej komendy na koniec mapy beda pokazywały się nam statystyki tak jakbyśmy użyli komendy /top15 - Komenda /top15 musi być włączona ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 6 )

Pozycja nr 6

Say /hp
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /hp pojawi nam się w lewym dolnym rogu taka informacja

Dołączona grafika


Pozycja nr 7

Say /statsme
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /statsme otworzy nam się okno z naszymi statystykami na obecnej mapie
Dołączona grafika

Strona 3
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Say /rankstats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rankstats otworzy nam się okno z naszymi statystykami rankingu
Dołączona grafika

Pozycja nr 2

Say /me
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /me pojawi nam się informacja o ilości zadanych obrażeń od początku rundy Dołączona grafika

Pozycja nr 3

Say /rank
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /rank pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym miejscu w rankingu Dołączona grafika

Pozycja nr 4

Say /report
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /report pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o naszym stanie ekwipunku Dołączona grafika


Pozycja nr 5

Say /score
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /score pojawi nam się w lewym dolnym rogu informacja o wyniku gry w rundzie ( Patrz : Strona 1 ; Pozycja 5 )
Dołączona grafika

Pozycja nr 6

Say /top15
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /top15 otworzy nam się okno z listą 15 najlepszych graczy servera z ich statystykami Dołączona grafika

Pozycja nr 7

Say /stats
-> Po włączeniu tej komendy wpisując podczas gry /stats pojawi nam się w lewej części monitora lista graczy na serverze. Wybierając gracza możemy sprawdzic jego Statystyki mapy ( tak jakbym wpisal /statsme ( Patrz : Strona 2 ; Pozycja 7 )) lub jego Statystyki rankingu ( tak jakbym wpisal /rankstats ( Patrz : Strona 3 ; Pozycja 1 )). Statystyki przełączamy klawiszem 8
Dołączona grafikaDołączona grafika

Strona 4
Dołączona grafika
Pozycja nr 1

Rankingi w Obserwatorze
-> Po włączeniu tej komendy gdy nieżyjemy lub jesteśmy na spektatorze pojawi się nam w lewym dolnym rogu informacja o miejscu w rankingu gracza którego obserwujemy. Kamera musi być inna niż widok celownika!
Dołączona grafika

Po wł/wył komend pamiętajcie zawsze o kliknięciu na 8 aby zapisać zmiany !!!

Na koniec chciałbym podziękować dla:
-Abes_Ziomal'a
--PainKiller-'a
za dodanie reklamy amxx.pl na screenach :)

PS: proszę nie zwracać uwagi na wartości w statystykach :) Są one bardzo lamerskie ze względu iż robione były one wyłacznie pod poranik... W rzeczywistości są one znacznie wyższe bo jak wiadomo istne PRO ze mnie jest :P :P :P :P

@ 2007-2009 AMXX.pl @ Wszelkie prawa zastrzeżone.


  • +
  • -
  • 26


#127072 Simple Account Maker

Napisane przez G[o]Q w 19.04.2010 21:31

Simple Account Maker
by G[o]Q


Dołączona grafika

Plugin pozwala nam zalozyc haslo na nick z poziomu servera.Posiada wygodne menu(say /konto) do obslugi rezerwacji, alternatywa dla SRN Pavulona jesli ktos nie ma bazy SQL

Dołączona grafika

sam.amxx wrzucamy do plugins, oraz dopisujemy na koncu plugins.ini -> sam.amxx

Dołączona grafika

BRAK

Dołączona grafika

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#199755 /Konto :/

Napisane przez ;(( w 26.12.2010 14:17

Simple Account Maker - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#192397 Pokemod

Napisane przez Abes Mapper w 28.11.2010 15:30

4 mapy zrobione kiedyś na zlecenie

Załączone pliki

  • Załączony plik  poke.rar   2,11 MB  57 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#176379 Zioło 1.5.5

Napisane przez hardbot w 02.10.2010 21:17

Dołączona grafika


Autor: [H]ARDBO[T]
Wersja: 1.5.5
Nazwa: Zioło


Opis:
W trakcie gry zakupujemy sobie Ziółko :) i możemy je wypalić w trakcie wypalania zostaje nam wylosowane jakieś Przewidzenia typu :D Kill ^^

Komendy(w say):

/skret lub skret - otwiera nam menu z zakupem X skrętów :)
/jaraj lub jaraj - Zapalamy ziółko i mamy jakieś przewidzenia :D

Cvary(do amxx.cfg):
Opcje objęte tutaj są standardowe w pluginie :)
amx_koszt_1_ziola "1900"
amx_koszt_2_ziola "2500"
amx_koszt_3_ziola "5000"
amx_koszt_4_ziola "7000"
amx_koszt_5_ziola "16000"
// Czy admin ma dostawać bonusowe skręty przy przyłączeniu się do serwera // Zmiana cvaru ze względu nie mieszczenia się w Konsoli gry i nie działania przez to :O
amx_admin_dostaje_ziolo "1"
amx_ile_skretow_dac_adminom "5"


Moduły:
cstrike , hamsandwich , engine , fakemeta , fun


Instalacja: Standardowa :D

Inne:
Admin gdy dołączy do serwera i wybierze team dostanie bonusowe skręty w ilości = 5 (ustawiane cvarem) :) | Ustawiane Cvarem czy ma dostać tak lub nie
Poprawki w kodzie :) wykryte małe usterki i luki.
Poprawka Efektu Zioła xD Thx Abes :)
Dodany fajny efekt :) sami zobaczycie + dźwięki do tego.
Poprawa bugów które podał Abes Mapper :) Dziękować mu za to :xP:
* Poprawione Wykryte bugi!, Dodane nowe efekty :)
* Zmiana ścieżki co do Sound'ów!!!
* Dodane nowe Efekty :D poprawione BUGI które zapodali mi Userzy na GG Chwała im za to :P.


Screeny:
:D Na życzenie Pana Szyfranta :P

Menu
Dołączona grafika

Brak Kasy
Dołączona grafika

Ilość Gramów // dałem tak na test tyle ^^
Dołączona grafika

@UP: Dodana Aktualizacja, Poprawka Buga!

Załączone pliki




#169504 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00

Dołączona grafika
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi :)
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm

wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

Dołączona grafika
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt
bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

Dołączona grafika
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

Dołączona grafika
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Dołączona grafika
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów :)
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav

Ps. nie bijcie za słaby kod :kwiaty:

Dołączona grafika
Załączony plik  bb_exp.sma   27,65 KB  3250 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
Załączony plik  bb_exp.amxx   32,2 KB  691 Ilość pobrań

Załączony plik  gained_level.wav   245,98 KB  2151 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38


#159933 Call of Duty [KillStrike] 0.6

Napisane przez CeLeS w 14.08.2010 11:20

Dołączona grafika

Plugin nalicza zabcia w danej rundzie i w czasie jej trwania rozdaje nagrody
KillStrike x3 Radar pokazujacy wszystkich zywych graczy,
po zabiciu 3 przeciwnikow radar sam sie włącza.
KillStrike x5 Nalot zrzucajacy rakiety,
aby skorzystac z nalotu trzeba strzelic ze scouta...
Po smierci licznik sie zeruje i umiejetnosci przepadaja

Dołączona grafika

ks_laser 1/0 - wlacza/wylacza laser w scoucie
ks_wyzeruj 1/0 - jak ma zerowac po smierci/ co kazda runde

Dołączona grafika

Standardowa

Dołączona grafika

/*
Changelog
0.1 - nie dzialal plugin xd
0.2 - w końcu zadzialal skrypt
0.3 - zmieniona metoda nagradzania z ifa na casy
	- wreczanie nagrod po zabiciu a nie w nowej rundzie
	- funkcja wyzerowujaca
	- kara za TK
0.4 - Dodanie nalotu
0.41 - Ogolne poprawki nalotu
0.45 - Scout 1 ammo
	- laser przy scoucie na cvar
0.5 - Dodanie radaru
0.6 - Poprawa bledu z radarem
	- drobne poprawki
	- cvar na wyzerowanie
	- zmiana sposobu zerowania
*/

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika


Bugi
- Radar pokazuje wszystkich zywych czerwonym punktem a nie tylko przeciwny team
- w czasie nalotu nalezy trzymac caly czas celownik w miejscu
tam gdzie naprowadzisz celownik tam spadnie nalot

W nastepnej wersji
- optymalizacja kodu
- poprawienie bugow

proszę o komentarze ;)

Update 0.6

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#160079 Antidote laser

Napisane przez Diabelek Hajt w 14.08.2010 17:00

To jest tak jak na Call Of Duty Modzie jest Medyk i ma te apteczki tylko tyle że ten antidotum laser nic po sobie nie zostawia tylko przemienione zombie w człowieka:-)

Polecam !
  • +
  • -
  • 1


#161446 Regulamin Strażnika i Więźnia

Napisane przez Szyfrant w 19.08.2010 09:44

Napisz Regulaminy Strażnika i Więznia. Plugin Będzie miał jakąś wartość.
  • +
  • -
  • 1


#10340 Regulamin Shoutbox

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 14.07.2008 23:58

Regulamin ShoutBox:

I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem
  • Obowiązują tu wszystkie zasady forum głównego
  • Pisanie o tematach rasistowskich/pornograficznych jest ZABRONIONE
  • Nie przeklinamy, wyzywamy, obrażamy.
  • Nie spamujemy (ilością tekstu lub tagów BBCode)
  • Nie wolno na forum reklamować innych serwisów o podobnej tematyce!
  • Nie wolno reklamować serwerów Counter-Strike, TeamSpeak etc.
  • Dostępny jest od 50 postów
  • Całkowity zakaz używania tagów headers ( [h1], [h2], etc.)
II. Treść:
  • Zakaz podawania linków do problemów etc.
  • Zakaz umieszczania linków referencyjnych (reflinków), zaproszeń, próśb o rejestrację itp.
  • Nie opisuj swoich problemów, od tego są działy na forum.
  • Nie proś o pomoc w tym miejscu.
  • Zakaz pisania ofert do korzystania z usług/i itp. (głównie tyczy Przedstawicieli Firm Hostingowych)

Rejestracja na forum oznacza akceptacje regulaminu!




#159744 Problem z pokemod

Napisane przez Tiger_pl w 13.08.2010 16:18

Zależy też co Ty masz na myśli "dodaje pokemona......"

Żeby dodać odpowiednio pokemona trzeba.....

Otworzyć plik pokemon.ini (znajduje się w configs/pokemon) i na samym końcu dodawać odpowiednio nazwy.

Zanim zaczniesz dodawać zapowznaj się z działaniem flag jakie znajdują się w tym pliku na samej górze.

// Pokemon Properties:
//  "a" - isn't an evolved form of another pokemon
//  "b" - evolves - followed by level number, TRADE, or item name
//                  - then followed by the pokemon it should evolve into
//  "c" - cannot be found in pokeballs on the ground
//  "d" - can be selected as a starting pokemon
//  "e" - cannot be caught by pokeballs
//  "g" - global - doesn't have to be active to use skill
//  "h" - heavy - some skills will not work against heavy pokemon
//  "y" - special - pokemon follows special flags for capturing
//  "z" - disable use


Teraz musisz robić pokolei wpisywać w linii nowego pokemona:

lp | nazwa_pokemona | flagi działania | skill | flagi ewolucji i skilla

Dla przykładu podaje Ci jednego z moich pokemonów oraz kawałek jego ewolucji

409 Poszukiwacz adbkjeh "Psychic" abcye 30 Eksplorator
410 Eksplorator adbkjeh "Agility" bcye 60 Odkrywca


Czyli : 409 pokemon o nazwie Poszukiwacz ma skilla "Psychic" oraz na 30 levelu ewoluuje do pokemona Eksplorator ,ktory otrzymuje dodatkowo skilla "agility".

OcZywiście ten Eksplorator na 60 levelu ewoluje do następnej formy "Odkrywcy".Ale już na swoim poziomie ma ten Eksplorator dwa skille "Psychic" i "agility"

CZyli każdy pokemon może ewoluować na tyle form ile ustawisz sobie w pluginie .Wymaga jest edycja plików sma i inl. Ja mam ustawione na 20 ewolucji każdego pokemona przy czym nie muszę każdego tak robić ale już tak sobie ten plugin zmodyfikowałem by na przyszłość można było sobie to robić.

Ja mam już 430 pokemonów 

Pomogłem Ci....




#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13870 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#14123 PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

Napisane przez Abes Mapper w 31.08.2008 00:07

 

Dołączona grafika




WERSJA Z ZAPISEM NA NICK (możliwość ustawienia)
DOWNLOAD version 1.2.3 RC2 Test

Dołączona grafika 1.2.3rc2test.zip
Dołączona grafika pokemod_files.zip


SKOMPILOWANE WERSJE ZAPISU DO NVAULT:
  • Na SteamID
  • Na Nick
Załączony plik  pokemod_amxx.rar   848,34 KB  4525 Ilość pobrań




Dołączona grafika
Co to jest PokeMod?
--- Jest to mod który opiera się na słynnym filmie, serialu, grze - Pokemon.
Gracze wybierają na starcie pokemona, zdobywają doświadczenie i łapią inne pokemony.
Gdy gracz zdobywa level, umiejętności jego pokemona stają się także lepsze, groźniejsze, bardziej śmiercionośne.
Jeżeli zaś pokemon gracza ewoluuje, dostaje on nowe umiejętności od jego poprzedników.
Jednak gracz może mieć tylko jednego pokemona w jednym czasie. Nie oznacza to że można mieć tylko jednego
pokemona ogółem. Może mieć ich dużo i zmieniać za pomocą komendy /go
Niektóre pokemony są oznaczone jako "globalne" czyli jak będzie u ciebie to też zdobywa doświadczenie nawet jeżeli go nie używasz
--- Istnieje również unikalny system przedmiotów, gdzie właściciele mogą zarządzać i tworzyć nowe elementy oparte na prostym pliku (items.cfg). Ten element systemu może być wykorzystany do stworzenia prawie nieskończoną ilość przedmiotów, które można sobie wyobrazić.
--- Dodatkowo w PokeMod istnieje "PokeRank", gdzie level pokemona zapisuje się. Również zapisują się inne rzeczy. Rank działa indywidualnie ale także działa podstawowy rank serwera.
--- Inną cechą w PokeMod jest "Wild (Dziki)" i "Trainer (Trener)" mod. Gracze są trenerami, ale mogą się przełączyć na tryb dziki mówiąc /wild. W trybie Wild, zostanie przydzielony losowy pokemon z losowym doświadczeniem. Dziki pokemon zdobywa doświadczenie dwa razy szybciej, od trenerów, ale po śmierci, dostajesz nowego pokemona.
--- W PokeMod jest powszechnie stosowany tryb "Safari". Ten tryb pozwala na wybór dowolnego pokemona, jeżeli serwer ma włączony tryb Safari. Nie można zdobywać doświadczenia i gracze są w stanie zmienić swobodnie pokemona. Pokemon może być wyłączony, tylko przez administratora lub gdy jest ustawiony jakiś level.

Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.

  • items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.
  • maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.
  • pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.
  • pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.
  • pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.
  • safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.
  • XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)

Jak mogę sprawdzić czy PokeMod działa?

--- Z wersja 1.2.0, można teraz uzyskać dostęp do polecenia pokemod i pm. Jeśli nie podamy parametru, spowoduje to wyświetlenie informacji o PokeMod, np. jeśli jest wyłączony, brakuje plików lub działa płynnie.
Również z tego polecenia, można zmienić stany PokeModa na on/off.

  • pokemod on/off - włącz/wyłącz pokemod
  • pokemod safari on/off - włącz/wyłącz tryb safari
  • pokemod debug # - zmienia poziom debugowania
  • pokemod debug <word> - zmienia klucz debugowania
  • pokemod debug off - wyłacza debugowanie

Gdy uruchomimy PokeMod po raz pierwszy, pliki konfiguracyjne będą zapisywane w addons/amxmodx/configs/pokemon/
Po aktualizacji do nowej wersji, wpisz w konsoli pm_reset all, aby uzyskać nowsze pliki konfiguracyjne.


Dołączona grafika
Autor pluginu napisał żeby plugin kompilować lokalnie na komputerze ale to później.
Najpierw ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo 1.2.3rc2test.zip(najnowsze!) (dostępne na samej górze) (w tym przypadku należy skompilować mod lokalnie, czyli u siebie na kompie lub pobrać skompilowane)
Otwieramy i plik pokemod.amxx kopiujemy do addons/amxmodx/plugins
Następnie dopisujemy pokemod.amxx do plugins.ini
Teraz należy ściągnąć plik pokemod_files.zip który znajduje się na samej górze, otworzyć i foldery models, sound, sprites wypakować do cstrike
Jeśli w jakiś sposób nie będzie Ci działać PokeMod to sprawdź czy masz włączone potrzebne moduły, wszystko wgrane, itp.
A jak nadal nie działa to postępuj zgodnie z tą instrukcją:
Ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo pokemod_123rc2.zip
Jego zawartość wypakowywujemy do addons/amxmodx/scripting
Jak się spyta czy zastąpić to wybieramy TAK
Teraz plik pokemod.sma przeciągamy na plik compile.exe i czekamy aż się skompuluje.
Po niedługim czasie skompilowany plik znajdzie się w folderze compiled a dalej postępujemy jak napisałem na samym początku instalacji.
Można także pobrać już skompilowany plugin znajdujący się na samej górze tematu.

Dołączona grafika
pm_givepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> [level] - danie pokemona graczowi
pm_setpoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> - tymczasowe danie mocy pokemonowi
pm_takepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> - ustaw pokemony z dala od graczy
pm_morph <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <nowy pokemon=""> - zastępuję pokemona nowym
pm_givexp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - danie XP pokemonowi
pm_setxp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - ustawienie XP pokemonowi
pm_addrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - danie punktów ranku graczowi
pm_setrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - ustawienie punktów ranku dla gracza
pm_setlevel/pm_setlvl <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <level> - ustawienie levelu dla pokemona
pm_giveitem <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa itemu=""> [ilość] - danie graczowi przedmiot
pm_debugger <nick |="" 0=""> - kto odbiera komunikaty debugowania
pm_help - pokazywanie pomocy - komendy admina
pm_cvar <cvar> [nowa wartość] - zobacz/zmien wartość cvary pokemodu
pm_enable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - włączenie używania pokemona
pm_tempenable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - tymczasowe włączenie używania pokemona
pm_disable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłącz używanie pokemona
pm_tempdisable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłączenie tymczasowego używania pokemona
pm_pokemart <nazwa pokemona="" |="" nazwa="" itemu=""> <cena> - zmiana itemów w Pokemart
pm_safari <nazwa pokemona=""> <level> - zamiana na pokemona w Safari
pm_reset <plik> - resetowanie pliku pokemoda
pm_loadconfig - ładowanie konfingu pokemoda
pm_erasexp - wyczyszczenie całego/wszystkim XP

Dołączona grafika
/pokecommands - pokazuje pełną listę komend w pokecommand
/pokehelp - pokazuje podstawowe informacje o PokeMod
/save - zapisuje PokeMod data (chyba że zapisywanie jest wyłączone albo safari mod jest włączony)
/pokedex poke - pokazuje informacje na temat określonego pokemona (np.: '/pokedex 1' albo '/pokedex bulbasaur')
/pokemenu - pokazuje menu PokeMod jeśli jesteś martwy albo blisko Profesora Oak'a
/pokehud up/down - przesuwa PokeMod HUD w górę lub w dół (np.: '/pokehud up' albo '/pokehud down')
/playerspokes - pokazuje każdy pokemon
/pokemart item amount - kupienie jakiejś ilości itemów
/pokeitem item - zobacz informacje na temat jakiegoś itemu
/go - pokaż menu aby wybrać aktywnego pokemona
/mypokes - pokazuje pokemony jakie masz ogółem
/switch poke1 poke2 - przełączaj pokemonami z innymi
/release poke - uwolnienie pokemona aby stał się dziki
/give player pokemon/item - danie twojego pokemona/itemu innemu graczowi (np.: '/give [you] pikachu' albo '/give [you] potion')
/wild - zostać losowym dzikim pokemonem
/trainer - zostać trenerem
/pokerank - zobaczyć pokerank graczy

Komendy w konsoli
pokemod - pokazuje informacje o serwerze PokeMod
+pokeskill - użycie aktualnego skilla
+pokeskill# - użycie skilla bez konieczności wyboru z menu ( +pokeskill1, +pokeskill2, etc. )
+pokeitem - pokaż menu z twoimi przedmiotami

Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • Fun
  • Nvault (jeżeli zapis jest na nvault)

Dołączona grafika

TA OPCJA DOSTĘPNA W NAJNOWSZEJ WERSJI KTÓRA DOSTĘPNA JEST NA SAMEJ GÓRZE

Można wybrać zapis: Steam ID lub na Nick
Zmienia się to w pliku custom.inl
Szukamy linijki:

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID            0
Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Oczywiście potem należy ponownie skompilować plugin



Cały opis przetłumaczyłem Ja z pomocą translatora.
Kopiowanie na inne fora zabronione bez podania źródła.

Oryginalny tekst: PokeMod v1.2.3 RC for Public (June 25, 2008) - AlliedModders
Niech admini, moderatorzy lub inni userzy sprawdzą czy wszystko jest dobrze opisane :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14