Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DeVvILL - zdjęcie

DeVvILL

Rejestracja: 18.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2014 20:52
*----

#221475 [Pokemod] Jak zrobić własnego Pokemona?

Napisane przez DeVvILL w 04.03.2011 15:31

od razu piszę że poradnik jest całkowicie mój...
-----------------------------------------------------------------------
Witam w tym poradniku pokażę wam jak stworzyć własnego pokemona do słynnej modyfikacji Pokemod!A więc zaczynamy!!!
-----------------------------------------------------------------------
Musimy mieć oczywiście zainstalowanego Pokemoda inaczej nie wyjdzie...
-----------------------------------------------------------------------
1.Otwórz plik pokemon.cfg który znajduję się w amxmodx/configs/pokemon/pokemon.cfg
-----------------------------------------------------------------------
Jeżeli masz inną wersje to znajdziesz to amxmodx/configs/pokemon.cfg tak myślę polecam wam pokemod by raku :)
-----------------------------------------------------------------------
Gdy już otworzymy zauważymy różne napisy ale my zajmiemy się tym co jest na samym początku i jednym pokemonem
-----------------------------------------------------------------------
2.Pokemon
1 Bulbasaur eh "Leech_Seed" abcd 16 Ivysaur
Patrzymy się na to i nie wiemy o co z tym Chodzi

"1" Numer pokemona.
"eh" Typ/y pokemona. w przypadku Bulbasaura to Trawiasto/Trujący Typy pokemonów znajdziemy w
amxmodx/configs/pokemon/pokemon.txt
Lub amxmodx/configs/types.txt (Opis Niżej)
"Leech_Seed" Skill Pokemona (Skille amxmodx/configs/pokemon/skills.cfg
"abcd" Flagi Pokemona (O flagach trochę Niżej)
"16" Lvl na którym dany pokemon ewouluje w innego
"Ivysaur" Nazwa pokemona w którego ewouluje Dany Pokemon
--------------------------------------------------------------------
3.Flagi
Flaga a - Nie rozwija się skill poprzedniej Formy Pokemona.
Flaga b - Ewouluje następnie Lvl/Trading/Nazwa przedmiotu.
Flaga c - Nie można znaleźć na respie przeciwnika.
Flaga d - Może być wybrany jako Startowy Pokemon.
Flaga g - Nie musimy nim grać aby używać jego Skilla (musi być w mypokes!).
Flaga h - Pokemon który ma Te flagę nie może zostać uniesiony przez pokemona który ma skill "Strength".
Flaga z - Skill Zablokowany.
Flaga y - pokemon następuje specjalne flagi dla zdobycia.
--------------------------------------------------------------------
4.Typy Pokemonów
"a" - Normalny
"b" - Ognisty
"c" - Wodny
"d" - Elektryczny
"e" - Trawiasty
"f" - Lód
"g" - Ten który się bije (po dotknięciu zabiera hp i trzęsie ekranem itp.)
"h" - Trujący
"i" - Grunt
"j" - Latający
"k" - Psychiczny
"l" - Bug
"m" - Skalisty
"n" - Duch
"o" - Smok
--------------------------------------------------------------------
5.Skille
Absorb e 0 a "kradnie zbroje wrogowi"
Acid h 0 a "zatruwa wroga"
Acid_Armor h 0 s "chroni przed truciznż"
Agility k 0 m "większa szybkosc"
Amnesia k 15 b "rozkojarza wrogów w pobliżu"
Aurora_Beam f 15 b "strzela promieniem"
Barrage a 0 fi "dodatkowe granaty"
Barrier k 5 b "kladzie bariery zadające obrażenia"
Bide a 0 a "zadaje extra obrażenia na podstawie twojego HP"
Bite a 0 c "kradnie HP od wroga"
Blizzard f 15 b "zamraża przeciwników w pobliżu ciebie"
Body_Slam a 0 c "zadaje obrażenia i odrzuca przeciwników"
Bone_Club i 0.1 b "rzuca koscią"
Bonemerang i 0.1 b "rzuca koscią wracajaca do ciebie"
Bubble c 0 e "więcej tlenu pod wodą"
Bubble_Beam c 1 b "strzela bąbelkami"
Confuse_Ray n 10 b "strzela promieniem swiatła który rozkojarza wroga"
Confusion k 15 b "rozkojarza pobliskich przeciwników"
Constrict a 0 a "paraliżuje wrogów"
Conversion a 10 br "jest się niewidzialnym, ale sie wolniej porusza"
Counter g 0 d "zadaje obrażenia temu kto cię zaatakowal"
Crabhammer c 5 a "większe obrażenia z noza"
Defense_Curl a 0 d "dodatkowa zbroja"
Dig i 0.5 b "kopanie w ściany i ziemię"
Disable a 5 b "uniemozliwia użycie skilla przeciwnika"
Dizzy_Punch a 5 c "zadaje obrażenia i wstrząsa ekranem wroga"
Double_Edge a 0 a "dodatkowa amunicja"
Double_Kick g 0 b "wyższe skoki"
Double_Slap a 0 c "zadaje obrażenia"
Double_Team a 15 b "teleportuje do rannego sprzymierzeńca"
Dragon_Rage o 5 a "zawsze zadaje przynajmniej 40 obrazen"
Dream_Eater k 1 bl "kradnie HP od śpiących wrogow"
Drill_Peck j 0 c "świetne obrazenia"
Earthquake i 20 b "wstrząsa ziemią i zadaje obrażenia"
Egg_Bomb a 10 b "zamienia granat w bombę która możesz zdetonować"
Ember b 10 b "kładzie kamien z którego leci ogień"
Explosion a 0 g "eksploduje zadając duże obrażenia"
Fire_Blast b 5 b "strzela ognistym głazem"
Fire_Spin b 9 b "łapie najbliższego wroga w ogień"
Fissure i 20 a "mała szansa na natychmiastowe zabicie wroga"
Flamethrower b 15 b "strzela ogniem"
Flash a 0 a "oślepia wroga"
Fly a 0 b "get a "latanie"
Fury_Attack a 5 a "extra obrazenia noża bazujące na zbroi"
Fury_Swipes a 5 a "extra obrażenia noża bazujące na życiach"
Glare a 0 bl "paraliżuje wroga"
Growth a 0 ei "zmniejsza czas pomiędzy uzywaniem skilla"
Guillotine a 0 a "szansa na zabicie z noża jednym ciosem"
Gust a 10 b "atakuje i rzuca wrogów w powietrze"
Harden a 5 b "zamienia HP w zbroje"
Haze f 5 s "chroni przed negatywnymi stanami"
Horn_Attack a 1 b "strzela rogiem"
Horn_Drill a 5 b "strzela potężnym rogiem"
Hydro_Pump c 0 b "strzela 2 strumieniami wody"
Hyper_Beam a 25 b "strzela potężnym promieniem"
Hyper_Fang a 0 d "extra obrażenia z noża"
Hypnosis k 15 b "wróg zapada w sen"
Ice_Beam f 10 b "strzela promieniem który zamraża wroga"
Karate_Chop a 5 c "zadaje obrażenia wrogowi"
Leech_Life l 0 c "kradnie HP wrogowi"
Leech_Seed e 10 bl "zasadza nasiona które kradną HP od wroga"
Leer a 5 a "usuwa wszystkie zbroje z przeciwnika"
Light_Screen k 0 k "obrażenia zredukowane o połowe"
Low_Kick g 3 c "zadaje obrażenia wrogowi"
Mega_Drain e 5 a "kradnie amunicje od wroga"
Mega_Kick a 0 c "wykopuje wroga do góry"
Mega_Punch a 0 c "odpycha wroga od ciebie"
Mist f 10 b "leczy cię"
Night_Shade n 0 ei "Niewidzialność"
Pay_Day a 0 ahj "extra pieniądze"
Peck j 0 c "zadaje obrażenia"
Pin_Missile l 5 b "strzela pociskiem który odpycha wroga"
Poison_Gas h 0 e "gaz zatruwajacy wrogów"
Poison_Powder h 10 b "rozsypuje płl zatruwający wrogów"
Poison_Sting h 0 d "zatruwa wroga"
Psybeam k 10 b "strzela potężnym promieniem"
Psychic k 15 b "atakuje i uniemozliwia PokeSkill wrogom"
Psywave k 0 a "extra duże obrażenia"
Quick_Attack a 15 b "duża prędkosc"
Rage a 0 ad "zadaje extra obrażenia gdy jesteś ranny"
Razor_Leaf e 10 b "strzela liscmi"
Recover a 15 b "odzyskujesz HP"
Reflect k 0 d "odrzuca granat od ciebie"
Rest k 0 b "zapadasz w sen by odzyskać HP"
Roar a 10 b "przeciwnicy w pobliżu przeladowują broń"
Rock_Slide m 15 b "spadające glazy"
Rock_Throw m 5 b "strzela głazami"
Sand_Attack a 5 b "strzela piaskiem oslepiającym wroga"
Scratch a 0 d "paraliżuje wroga"
Screech a 10 b "Spowalnia Pobliskich wrogów"
Seismic_Toss g 0 c "dalszy rzut granatem" (Skill By Raku)
Self_Destruct a 0 b "samobójcza eksplozja"
Sing a 10 b "wrogowie w pobliżu zasypiają"
Skullbash a 0 c "zadaje obrażenia i odpycha wroga"
Sky_Attack j 15 b "teleportuje w powietrze a potem do wroga"
Slash a 3 a "atakuje pobliskich wrogów"
Sleep_Powder e 10 b "rozsypuje pył usypiający wroga"
Smog h 0 e "gaz przyciemniający ekran"
Smokescreen a 15 b "strzela oślepiającym dymem"
Solar_Beam e 15 b "strzela potężnym promieniem gdy jest na zewnątrz"
Sonic_Boom a 10 b "atakuje pobliskich wrogów"
Spike_Cannon a 0 b "strzela małymi kolcami"
Splash a 1 b "Leczy cię"
Spore e 10 b "zatruwa wrogów"
Stomp a 3 b "paraliżuje wrogow w poblizu"
Strength a 0 br "łapie i przesuwa przedmioty"
String_Shot l 0 a "spowalnia wroga"
Stun_Spore e 7.5 b "paraliżuje wroga"
Submission g 5 c "paraliżuje wroga"
Substitute a 0 b "teleportuje na spawn"
Super_Fang a 0 d "extra obrażenia noza"
Supersonic a 0 b "rozkojarza wrogow"
Surf c 17.5 b "strzela falą wody"
Swift a 10 b "teleportuje do wroga"
Tackle a 0 b "wyższy skok"
Tail_Whip a 5 b "odpycha wroga"
Take_Down a 5 c "paraliżuje wroga"
Teleport k 10 b "teleportuje tam gdzie celujesz"
Thrash a 0 c "atakuje i wstrząsa przeciwnikiem"
Thunder d 15 b "poraża pobliskich wrogów"
Thunder_Wave d 0 d "paraliżuje wrogów"
Thunderbolt d 15 b "poraża wrogów których widzisz"
Thundershock d 20 b "poraża arenę"
Toxic h 0 e "trujący gaz"
Transform a 5 b "wygladąsz jak obiekt"
Tri_Attack a 0 a "dodatkowa amunicja"
Vice_Grip a 0 a "paraliżuje wroga"
Vine_Whip e 5 bl "rzuca przeciwnikiem w powietrze"
Water_Gun c 0 b "strzela strumieniem wody"
Waterfall c 15 b "tworzy wodospad leczący twoją drużyne"
Whirlwind a 10 b "atakuje i wyrzuca w powietrze wrogów"
Withdraw c 0 d "extra zbroja"
Wrap j 0 a "paraliżuje wroga"
---------------------------------------------------------------------
6.Pokemon!

Dobra a więc zaczynamy zrobimy Smoka o Imieniu Dragoni który ewouluje w dragon to zaczynamy Testowego pokemona!

236 Dragoni o "Thunder_Wave" bch 36 Dragon
237 Dragon o "Dragon_Rage" ch

Czyli Pokemon o numerze 236 czli Dragoni paraliżuje Wroga który cię atakuje jest smokiem ewouluje na 36 lvl'u w Dragon jest ciężki nie można go znaleźć
---------------------------------------------------------------------
Pokemon o Numerze 237 Jest ewolucją Pokemona Dragoni Dragon Jest Smokiem i ma umiejętność zadania 40 hp (nie zawsze zadaje) Dragon'a Nie można znaleźć Na respie i jest ciężki
---------------------------------------------------------------------
Zezwalam na kopiowanie poradnika gdy się zgodzę moje gg to 11074818
  • +
  • -
  • 6


#160870 Jak Zrobić Nową Klase Zombie do ZM?

Napisane przez DeVvILL w 17.08.2010 16:13

Witam W Tym Tutorialu Pokaże Jak Poprawnie Dodać Klasę Zombie Do ZombieModa

Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa

Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma

Następnie Gdy Otworzymy Szukamy

g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)


a pod tym dajemy to co na dole Dołączona grafika.

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)


następnie Szukamy

// Leech Zombie
new const zclass6_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass6_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.1
const Float:zclass6_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

pod tym piszemy

// twoja nazwa zombi
new const zclass6_name[] = { "nazwa zombie" }
new const zclass6_info[] = { "twój Opis zombie" }
new const zclass6_model[] = { "model zombie(najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model noża twojego zombie(najlepiej napisać v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (hp zombie)
const zclass6_speed = (szybkość zombie)
const Float:zclass6_gravity = (grawitacja zombie)
const Float:zclass6_knockback = (odbicie po strzale zombie)
poradnik wykonany przez Cs Cs Cs (DeVvILL lub scarry skill)

jeśli chcemy by zombie wysysał więcej hp przy infekcji pod kodem nowego zombie piszemy const zclass5_infecthp = (ilość dodania hp przy infekcji) // extra hp for infections

następnie kompilujemy to co edytowaliśmy i good :D

Pytania zadajemy tutaj
Prawa:
nie muszę pomagać każdemu
mam prawo odmówić pomocy !
  • +
  • -
  • 7


#160385 Napis

Napisane przez DeVvILL w 16.08.2010 01:05

w amxmodx\scripting i tam gdzies poszukaj cos zwiazanego z deathmatchem :)
  • +
  • -
  • 1


#159438 Jak Zrobić Nową Klase Zombie

Napisane przez DeVvILL w 12.08.2010 12:57

Witam W Tym Tutorialu Pokaże Jak Poprawnie Dodać Klasę Zombie Do ZombieModa

Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa

Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma

Następnie Gdy Otworzymy Szukamy

g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)


a pod tym dajemy to co na dole :).

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)


następnie Szukamy


// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections


potem gdy to znajdziemy pod tym piszemy

// TWOJA NAZWA KLASY
new const_zclass6_name[] = { "Nazwa Twojego ZOMBIE" }
new const_zclass6_info[] = { "info twojej klasy" }
new const_zclass6_model[] = { "Model Twojego ZOmbiaaka Najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model pazurów twojego zombie najlepiej "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (ŻYCIE ZOMBIE)
const_zclass6_speed = (szybkość Biegania zombie}
const float:zclass6_gravity = (jaka ma być grawitacja zombie)
conct float:zclass6_knockback = (odbicie zombie)

i nasza klasa gotowa ;) jeśli chcemy żeby Przy infekcji zabierało więcej hp piszemy to const zclass6_infecthp = (ilość)

Zezwalam na kopiowanie nawet bez mojej zgody ;)

Wrazie problemów z kompilacja pisać tutaj a spróbuje pomóc :)
  • +
  • -
  • 10


#158558 jak dodac to? i gdzie?

Napisane przez DeVvILL w 09.08.2010 11:11

1:Otwórz AMXX Studio
2:kliknij na file potem na open i weź .sma codmoda
3:Poszukaj {
case komandos:
}
4:znajduje sie to na 617 linii :)
5: Potem widzisz tam pod komandosem give_item(id, "weapon_deagle"); zmien "weapon_deagle"); np na "weapon_m4a1"); I komandos dostaje m4 :)
6: jak chcesz żeby dostał kolejną broń napisz pod give_item(id, "weapon_deagle"); np. give_item(id, "weapon_ak47");
  • +
  • -
  • 2


#157914 COD nowe klasy

Napisane przez DeVvILL w 06.08.2010 22:25

Nazwa:Wojskowy
hp:200
armor:300
premium(tak/nie):Tak !
bronie:Ak47,AWP,M4,DEAGLE,mp5
5 Rakiet
grawitacja:900
szybkosc 1.20
opcjonalnie:gdy zabije przezciwnika dostaje 2 hp
  • +
  • -
  • 1


#157743 COD nowe klasy

Napisane przez DeVvILL w 06.08.2010 09:57

Nazwa:Żołnież
HP:200
armor:200
Premium:tak
bronie:M4A1,Deagle,AK47
rakieta/dynamit/medyczka/mina/nic: nic
grawitacja:800
szybkość: 1.80
opjolalne: ma 1/5 szansy że zabije za 1 strzałem z deagle
  • +
  • -
  • 1


#155240 3 Klasy Zombie

Napisane przez DeVvILL w 27.07.2010 19:23

.: Opis:.
3 nowe Klasy Zombie
Są Headcrab, Cerberus i Swarm zombie.
Oto info z zombie

Headcrab:
zdrowia = 900
prędkość = 300
wagi = 0,5
Odrzut = 0,5


Cerberus:
zdrowia = 1300
prędkość = 300
wagi = 1,0
Odrzut = 0,5


zombie Swarm:
zdrowia = 2000
prędkość = 155
wagi = 0,5
Odrzut = 0,5

.: Instalacja:.
Pisze Wszystko Katalogowo czyli na początek cstrike i jest models i addons potem wiemy co robic ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#155147 Teleport

Napisane przez DeVvILL w 27.07.2010 13:52

Dodatkowych przedmiot: Teleport.
Zespoły: Tylko Ludzie.
Koszt: 10 opakowań amunicji.

Jak tytuł mówi, Dzięki Temu Możemy Sie Przeleportować w Dowolne Miejsce 5 Razy (MOŻNA WIĘCEJ USTAW PRZEZ CVARY)
aby się Przeleportować Otwórz Konsole wpisz bind "KLAWISZ "teleport"

UWAGA: w celu uniknięcia błędów map nie teleportuj się na niebo
Changelogs
v1.0 - pierwsze wydanie
v1.1 - Dodano klawisz bind ...
v1.2 - Dodano cooldown, i efekt war3
CVAR:
zp_teleport_limit (domyślnie 5) - Ile razy w rundzie można użyć teleport
zp_teleport_cooldown (def jest 10) - Czas cooldown

Instalacja
Wiecie Co I gdzie Wkleić Napisze że w configs/zplage-plugins.ini dopisujemy zp_extra_teleport12.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#154725 KILL BOMB

Napisane przez DeVvILL w 25.07.2010 23:06

Dołączona grafika
Dzięki Temu Pluginowi Człowiek Może Kupić Bombę Która Zabija Zombie :)


Dołączona grafika

zp_killbomb.amxx do amxmodx\plugins
zp_killbomb.ameb do amxmodx\scripting
w configs\plugins-zplague.ini na końcu Dopisujemy zp_killbomb.amxx

Dołączona grafika
Nie Dodaje Modelu Bomby Ponieważ to model bomby zarażającej :)


DOWNLOAD AMXX
www.przeklej.pl - AMXX

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#153808 Jakie pluginy polecacie ?

Napisane przez DeVvILL w 22.07.2010 20:51

Tutaj Lap Jeszcze


Ustawanie DMg Danych Broni : NieOficjalny Polski Support AMX Mod X Damage Control


Lornetka : Lornetka - Nieoficjalny Polski Support AMX Mod X


Leczenie za pomocą "E" Medyk - Nieoficjalny polski Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#153803 CT Lub TT

Napisane przez DeVvILL w 22.07.2010 20:36

Cześć Mam Pytanie Robię Mały Dodatek do jednego Moda i gdy wpisze daną Komende np /sklep Wyskakuje Menu I np pisze Boidupa dostaje 1000 hp i chciałbym żeby Tylko TT to mogło wziąć i jeszcze to samo z CT np Killer dostaje Krowe i 500 hp chciałbym żeby tylko CT to widziało Proszę o Odpowiedź
  • +
  • -
  • 1


#153620 Jakie pluginy polecacie ?

Napisane przez DeVvILL w 22.07.2010 10:56

Po 1 To Przenośnia
Po Drugie Proponuje ci zainstalować

1: Jakieś Ultimate Sound Angielskie Ultimate_sound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2: bulletDamage Bullet Damage - Nieoficjalny Polski Support AMX Mod X
3: Galileo Galileo - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
4: Ale Urwal Daj kamienia Lubie Placki itd HS Sound by Mroz!k - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#153486 Na jakim serwerze gracie ?

Napisane przez DeVvILL w 21.07.2010 21:51

Zombie Mod Jest Extra ;]
  • +
  • -
  • 1


#152964 Pytanko na Śniadanko

Napisane przez DeVvILL w 19.07.2010 22:05

Mam Pytanie Mógł By Mi Ktoś Napisać Jedną Gotową Linijke Do Pluginu bo zapomniałem Już. Że np Po W Pisaniu /SlepikFun Wyskakuje Menu. Proszę O Szybką Odpowiedź.
  • +
  • -
  • -1