Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Publicby Emp`

PokeMod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
169 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 31.08.2008 00:07

*
Popularny

 

Dołączona grafika




WERSJA Z ZAPISEM NA NICK (możliwość ustawienia)
DOWNLOAD version 1.2.3 RC2 Test

Dołączona grafika 1.2.3rc2test.zip
Dołączona grafika pokemod_files.zip


SKOMPILOWANE WERSJE ZAPISU DO NVAULT:
  • Na SteamID
  • Na Nick
Załączony plik  pokemod_amxx.rar   848,34 KB  4135 Ilość pobrań




Dołączona grafika
Co to jest PokeMod?
--- Jest to mod który opiera się na słynnym filmie, serialu, grze - Pokemon.
Gracze wybierają na starcie pokemona, zdobywają doświadczenie i łapią inne pokemony.
Gdy gracz zdobywa level, umiejętności jego pokemona stają się także lepsze, groźniejsze, bardziej śmiercionośne.
Jeżeli zaś pokemon gracza ewoluuje, dostaje on nowe umiejętności od jego poprzedników.
Jednak gracz może mieć tylko jednego pokemona w jednym czasie. Nie oznacza to że można mieć tylko jednego
pokemona ogółem. Może mieć ich dużo i zmieniać za pomocą komendy /go
Niektóre pokemony są oznaczone jako "globalne" czyli jak będzie u ciebie to też zdobywa doświadczenie nawet jeżeli go nie używasz
--- Istnieje również unikalny system przedmiotów, gdzie właściciele mogą zarządzać i tworzyć nowe elementy oparte na prostym pliku (items.cfg). Ten element systemu może być wykorzystany do stworzenia prawie nieskończoną ilość przedmiotów, które można sobie wyobrazić.
--- Dodatkowo w PokeMod istnieje "PokeRank", gdzie level pokemona zapisuje się. Również zapisują się inne rzeczy. Rank działa indywidualnie ale także działa podstawowy rank serwera.
--- Inną cechą w PokeMod jest "Wild (Dziki)" i "Trainer (Trener)" mod. Gracze są trenerami, ale mogą się przełączyć na tryb dziki mówiąc /wild. W trybie Wild, zostanie przydzielony losowy pokemon z losowym doświadczeniem. Dziki pokemon zdobywa doświadczenie dwa razy szybciej, od trenerów, ale po śmierci, dostajesz nowego pokemona.
--- W PokeMod jest powszechnie stosowany tryb "Safari". Ten tryb pozwala na wybór dowolnego pokemona, jeżeli serwer ma włączony tryb Safari. Nie można zdobywać doświadczenia i gracze są w stanie zmienić swobodnie pokemona. Pokemon może być wyłączony, tylko przez administratora lub gdy jest ustawiony jakiś level.

Jak mogę skonfigurować PokeMod do swoich potrzeb?
--- PokeMod ma wiele rodzajów konfiguracji, można je znaleźć w configs/pokemon/. W każdym pliku są dostępne dostosowania. Aby uzyskać więcej zmian, takich jak zapisywanie typów lub rodzaju gry, musisz edytować custom.inl lub skill_defines.inl następnie rekompilować na pokemod.amxx.

  • items.cfg - jak opisano wcześniej, można zmienić i dodać przedmioty do PokeMod. Możesz ustawić co robią, ich ceny i inne rzeczy. Można również kategoryzowania ich, więc możesz kupić przedmioty łatwiejsze niż normalnie w PokeMod.
  • maps.cfg - To może być użyte do konkretnych konfiguracji mapy. Możesz zrobić normalne polecenia konsoli lub dodatkowo, możesz wyłączyć PokeMod (-disabled) lub dać umiejętności na off (-skills_off), więc gracze nie mogą korzystać ze swoich umiejętności, ale wciąż mogą zdobywać doświadczenie. Z -disabled i -skills_off, PokeMod nie kożysta z wszelkich modeli, dźwięków lub sprites, ale nadal można grać na ogrnomnych mapach typu fun_allinone.
  • pokedex.txt - Choć nie jest wskazane aby zmieniać ten plik, można edytować nazwy i opisy umiejętności.
  • pokemod.cfg - Tutaj możesz edytować cvary dla PokeMod, gdzie zostanią załadowane na starcie mapy. Możesz zmienić czy PokeMod czy administrator jest potrzebny dla komend admina PokeMod. Jeśli chcesz zmienić wartości w tym pliku w grze, zamiast normalnego polecenia cvar (amx_cvar) zastosuj nowe polecenie pm_cvar i będzie zapisywać do pliku.
  • pokemon.cfg - W tym pliku możesz zmienić wiele właściwości pokemonów. Możesz zmienić jakie opóźnienie jest po użyciu jego umiejętności, czy jest globalnym pokemonem, jakiego rodzaju jest, a nawet to, co go ewoluuje i kiedy ewoluuje.
  • safari.cfg - W Safari mod, pokemonowi podano zastaw leveli, to gdzie można ustawić ten poziom. Jeśli ustawisz na 0, wtedy nie będzie można użyć tego pokemona w Safari mod. Jeśli jest ustawiony na negatywne liczby, tylko administratorzy mogą użyć tego pokemona w trybie Safari.
  • XP_table.ini - Inspirowany Superhero Mod, teraz można łatwo zmienić to, jaki poziom jest i jak wiele jest poziomów. (Zauważ, że będziesz musiał także zmienić określenie w custom.inl jeśli chcesz więcej niż 99 poziomów)

Jak mogę sprawdzić czy PokeMod działa?

--- Z wersja 1.2.0, można teraz uzyskać dostęp do polecenia pokemod i pm. Jeśli nie podamy parametru, spowoduje to wyświetlenie informacji o PokeMod, np. jeśli jest wyłączony, brakuje plików lub działa płynnie.
Również z tego polecenia, można zmienić stany PokeModa na on/off.

  • pokemod on/off - włącz/wyłącz pokemod
  • pokemod safari on/off - włącz/wyłącz tryb safari
  • pokemod debug # - zmienia poziom debugowania
  • pokemod debug <word> - zmienia klucz debugowania
  • pokemod debug off - wyłacza debugowanie

Gdy uruchomimy PokeMod po raz pierwszy, pliki konfiguracyjne będą zapisywane w addons/amxmodx/configs/pokemon/
Po aktualizacji do nowej wersji, wpisz w konsoli pm_reset all, aby uzyskać nowsze pliki konfiguracyjne.


Dołączona grafika
Autor pluginu napisał żeby plugin kompilować lokalnie na komputerze ale to później.
Najpierw ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo 1.2.3rc2test.zip(najnowsze!) (dostępne na samej górze) (w tym przypadku należy skompilować mod lokalnie, czyli u siebie na kompie lub pobrać skompilowane)
Otwieramy i plik pokemod.amxx kopiujemy do addons/amxmodx/plugins
Następnie dopisujemy pokemod.amxx do plugins.ini
Teraz należy ściągnąć plik pokemod_files.zip który znajduje się na samej górze, otworzyć i foldery models, sound, sprites wypakować do cstrike
Jeśli w jakiś sposób nie będzie Ci działać PokeMod to sprawdź czy masz włączone potrzebne moduły, wszystko wgrane, itp.
A jak nadal nie działa to postępuj zgodnie z tą instrukcją:
Ściągamy plik pokemod_123rc.zip albo pokemod_123rc2.zip
Jego zawartość wypakowywujemy do addons/amxmodx/scripting
Jak się spyta czy zastąpić to wybieramy TAK
Teraz plik pokemod.sma przeciągamy na plik compile.exe i czekamy aż się skompuluje.
Po niedługim czasie skompilowany plik znajdzie się w folderze compiled a dalej postępujemy jak napisałem na samym początku instalacji.
Można także pobrać już skompilowany plugin znajdujący się na samej górze tematu.

Dołączona grafika
pm_givepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> [level] - danie pokemona graczowi
pm_setpoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa pokemona=""> - tymczasowe danie mocy pokemonowi
pm_takepoke <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> - ustaw pokemony z dala od graczy
pm_morph <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <nowy pokemon=""> - zastępuję pokemona nowym
pm_givexp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - danie XP pokemonowi
pm_setxp <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <ilość> - ustawienie XP pokemonowi
pm_addrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - danie punktów ranku graczowi
pm_setrank <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <ilość> - ustawienie punktów ranku dla gracza
pm_setlevel/pm_setlvl <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <pokemon |="" @ALL="" |="" @#="" |="" @C=""> <level> - ustawienie levelu dla pokemona
pm_giveitem <nick |="" @TEAM="" |="" @ALL=""> <nazwa itemu=""> [ilość] - danie graczowi przedmiot
pm_debugger <nick |="" 0=""> - kto odbiera komunikaty debugowania
pm_help - pokazywanie pomocy - komendy admina
pm_cvar <cvar> [nowa wartość] - zobacz/zmien wartość cvary pokemodu
pm_enable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - włączenie używania pokemona
pm_tempenable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - tymczasowe włączenie używania pokemona
pm_disable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłącz używanie pokemona
pm_tempdisable <pokemon |="" @ALL=""> [dodatkowy pokemon] - wyłączenie tymczasowego używania pokemona
pm_pokemart <nazwa pokemona="" |="" nazwa="" itemu=""> <cena> - zmiana itemów w Pokemart
pm_safari <nazwa pokemona=""> <level> - zamiana na pokemona w Safari
pm_reset <plik> - resetowanie pliku pokemoda
pm_loadconfig - ładowanie konfingu pokemoda
pm_erasexp - wyczyszczenie całego/wszystkim XP

Dołączona grafika
/pokecommands - pokazuje pełną listę komend w pokecommand
/pokehelp - pokazuje podstawowe informacje o PokeMod
/save - zapisuje PokeMod data (chyba że zapisywanie jest wyłączone albo safari mod jest włączony)
/pokedex poke - pokazuje informacje na temat określonego pokemona (np.: '/pokedex 1' albo '/pokedex bulbasaur')
/pokemenu - pokazuje menu PokeMod jeśli jesteś martwy albo blisko Profesora Oak'a
/pokehud up/down - przesuwa PokeMod HUD w górę lub w dół (np.: '/pokehud up' albo '/pokehud down')
/playerspokes - pokazuje każdy pokemon
/pokemart item amount - kupienie jakiejś ilości itemów
/pokeitem item - zobacz informacje na temat jakiegoś itemu
/go - pokaż menu aby wybrać aktywnego pokemona
/mypokes - pokazuje pokemony jakie masz ogółem
/switch poke1 poke2 - przełączaj pokemonami z innymi
/release poke - uwolnienie pokemona aby stał się dziki
/give player pokemon/item - danie twojego pokemona/itemu innemu graczowi (np.: '/give [you] pikachu' albo '/give [you] potion')
/wild - zostać losowym dzikim pokemonem
/trainer - zostać trenerem
/pokerank - zobaczyć pokerank graczy

Komendy w konsoli
pokemod - pokazuje informacje o serwerze PokeMod
+pokeskill - użycie aktualnego skilla
+pokeskill# - użycie skilla bez konieczności wyboru z menu ( +pokeskill1, +pokeskill2, etc. )
+pokeitem - pokaż menu z twoimi przedmiotami

Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • Fun
  • Nvault (jeżeli zapis jest na nvault)

Dołączona grafika

TA OPCJA DOSTĘPNA W NAJNOWSZEJ WERSJI KTÓRA DOSTĘPNA JEST NA SAMEJ GÓRZE

Można wybrać zapis: Steam ID lub na Nick
Zmienia się to w pliku custom.inl
Szukamy linijki:

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID            0
Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Oczywiście potem należy ponownie skompilować plugin



Cały opis przetłumaczyłem Ja z pomocą translatora.
Kopiowanie na inne fora zabronione bez podania źródła.

Oryginalny tekst: PokeMod v1.2.3 RC for Public (June 25, 2008) - AlliedModders
Niech admini, moderatorzy lub inni userzy sprawdzą czy wszystko jest dobrze opisane :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 31.08.2008 03:57

No masz ci los.... kończyłem tłumaczenie tego.... ^_^ a ten mnie wyprzedził :P

Nie napisales gdzie zmienic aby zapisywało na nick bo standardowo jest na IP :P

No ale cóż przyda sie :D
  • +
  • -
  • 3

#3 gorekksc

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:109
Offline

Napisano 31.08.2008 09:23

Super ten mod jest:D kiedys nalogowo na nim gralem:)
  • +
  • -
  • 0

#4 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2008 16:27

+pokeitem - pokaż menu z twoimi przedmiotami

Dodatkowo gdy nie posiada się żadnego przedmiotu otwiera okno ze sklepem.
  • +
  • -
  • 0

#5 Moto

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 27.09.2008 20:56

A jest może wersja PokeMod v1.2.3 RC PL ? jeśli tak można download
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 28.09.2008 08:37

A jest może wersja PokeMod v1.2.3 RC PL ?

http://www.google.pl... ... lr=lang_pl
Do dnia dzisiejszego nikt jeszcze nie spolszczyl calkowicie tego moda, aczkolwiek mogOM trwac prace nad nim.
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.09.2008 10:40

Do dnia dzisiejszego nikt jeszcze nie spolszczyl calkowicie tego moda


Czy ja wiem, są serwery z tym modem po PL :P

Słuchaj, zajrzyj wkrótce, może spolszcze plugin jak będę miał troche czasu :P
  • +
  • -
  • 0

#8 EdiT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 13.10.2008 13:25

yhy pliki nie poprawne? instalacja tez raczej zkontybilowanego niema? co wy myslicie ze poczatkujacy taki jak ja to zrobi?
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.10.2008 14:37

yhy pliki nie poprawne? instalacja tez raczej zkontybilowanego niema? co wy myslicie ze poczatkujacy taki jak ja to zrobi?

Nie działał tylko pokedmod_files , już naprawiłem ;-)

#10 EdiT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 14.10.2008 18:28

działa komus? ma ktos serw z tym pokemodem moze napisac instalacje?
  • +
  • -
  • 0

#11 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.10.2008 19:50

Pewnie że działa
A co Tobie nie działa, jaki błąd wyrzuca podczas kompilacji plików pokemoda?
A jeśli skompilowałeś to czy wrzuciłeś pliki odpowiedzialne za działanie moda, tzn muzyka, modele?
  • +
  • -
  • 0

#12 zEnDeR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
Offline

Napisano 22.10.2008 12:34

Mi dziala, ale jak pisze komende np /pokecommands wyskakuje mi ze poke mod enabled :/ pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#13 moro

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 13.11.2008 09:42

Witam mam proplem.
Wgralem tego moda ale nie idzie.Jest tak jak na poczatku ani komedny nie dzialaja a ni polecenia.
Moze dlatego ze nie zkonfigurowalem czy cos??
proszę o pomoc z gury dziki

JAk bedzie dzialac to admin na moim serwie bedzieee moje gg 430684
  • +
  • -
  • 0

#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.11.2008 10:18

Pokaż modules.ini


PS: Nie uczyli ortografii? -.-
  • +
  • -
  • 0

#15 Fighter

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
Offline

Napisano 16.11.2008 11:02

Nie ma 2 plików w tym linku co podałeś PokeMod Files:

jiglypuff.wav
bone.mdl

dlatego nie działa =/
  • +
  • -
  • 0

#16 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 17.11.2008 16:08

Dlaczego tak sądzisz ? :)
  • +
  • -
  • 0

#17 Fighter

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
Offline

Napisano 22.11.2008 09:43

Bo jak włączałem serwer to pisało w konsoli, że brakuje tych plików.
  • +
  • -
  • 0

#18 morvin

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 03.12.2008 17:44

Nie napisales gdzie zmienic aby zapisywało na nick bo standardowo jest na IP :P


o tego wlasnie szukalem ;] powie ktos jak zrobic?

[ Dodano: 04-12-2008, 15:08 ]
pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#19 EL_polako

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
Offline

Napisano 22.12.2008 15:08

] pokemod on
[PokeMod is Missing 2 Files
[Version : 1.2.3 RC
[PokeMod Team :

takie cos mi wyskakuje jak probuje właczyc pokemod'a ... i sie nie wlancza ;/ pomoze ktoos ? :D
  • +
  • -
  • 0

#20 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.12.2008 15:28

Mój błąd! xP

Poprawiłem!
Teraz są wszystkie pliki! ;)

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych