Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pokemod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ultrax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 13.08.2010 04:18

Gdy chce dodać pokemona nowego to daje mu numer 253, a jak wchodze do gry to tkiego pokemona nie ma czemu?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 13.08.2010 04:47

z tego co napisałeś nic się nie da wywnioskować :D

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2010 16:18

Zależy też co Ty masz na myśli "dodaje pokemona......"

Żeby dodać odpowiednio pokemona trzeba.....

Otworzyć plik pokemon.ini (znajduje się w configs/pokemon) i na samym końcu dodawać odpowiednio nazwy.

Zanim zaczniesz dodawać zapowznaj się z działaniem flag jakie znajdują się w tym pliku na samej górze.

// Pokemon Properties:
//  "a" - isn't an evolved form of another pokemon
//  "b" - evolves - followed by level number, TRADE, or item name
//                  - then followed by the pokemon it should evolve into
//  "c" - cannot be found in pokeballs on the ground
//  "d" - can be selected as a starting pokemon
//  "e" - cannot be caught by pokeballs
//  "g" - global - doesn't have to be active to use skill
//  "h" - heavy - some skills will not work against heavy pokemon
//  "y" - special - pokemon follows special flags for capturing
//  "z" - disable use


Teraz musisz robić pokolei wpisywać w linii nowego pokemona:

lp | nazwa_pokemona | flagi działania | skill | flagi ewolucji i skilla

Dla przykładu podaje Ci jednego z moich pokemonów oraz kawałek jego ewolucji

409 Poszukiwacz adbkjeh "Psychic" abcye 30 Eksplorator
410 Eksplorator adbkjeh "Agility" bcye 60 Odkrywca


Czyli : 409 pokemon o nazwie Poszukiwacz ma skilla "Psychic" oraz na 30 levelu ewoluuje do pokemona Eksplorator ,ktory otrzymuje dodatkowo skilla "agility".

OcZywiście ten Eksplorator na 60 levelu ewoluje do następnej formy "Odkrywcy".Ale już na swoim poziomie ma ten Eksplorator dwa skille "Psychic" i "agility"

CZyli każdy pokemon może ewoluować na tyle form ile ustawisz sobie w pluginie .Wymaga jest edycja plików sma i inl. Ja mam ustawione na 20 ewolucji każdego pokemona przy czym nie muszę każdego tak robić ale już tak sobie ten plugin zmodyfikowałem by na przyszłość można było sobie to robić.

Ja mam już 430 pokemonów 

Pomogłem Ci....






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych