Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AmD - zdjęcie

AmD

Rejestracja: 04.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
-----

#203786 Funkcja ( do pluginu )

Napisane przez AmD w 07.01.2011 18:09


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define ADMINACCESS ADMIN_CHAT

new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
new bool:can_use[33] = true
new bool:skok[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
register_cvar("amx_maxjumps","1")
register_cvar("amx_mjadminonly","0")

register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );

register_clcmd("say /skok", "HookJump");
}
public HookJump(id)
{
if(skok[id] == false)
can_use[id] = false
skok[id] = true
}
public client_putinserver(id)
{
jumpnum[id] = 0
dojump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
jumpnum[id] = 0
dojump[id] = false
}
public NewRound( ) {

for(new id = 1; id<33; id++) {
if(skok[id] == true)
can_use[id] = false;
skok[id] = false

}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)
if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps") && skok[id] != false && can_use[id] != true)
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
dojump[id] = false
can_use[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


sprawdź teraz...
  • +
  • -
  • 2


#203353 [Szukam]Wyłączanie V.A.C.

Napisane przez AmD w 06.01.2011 17:33

-insecure do linii startowej
  • +
  • -
  • 1


#203114 Błąd Host_Error: Disconnected jak naprawić?

Napisane przez AmD w 05.01.2011 23:45

Na tym Serwerze co mam w Podpisie FastDL jest włączone, tam też są te same problemy.. ja to sprawdzam na moim testowym serwerku :)

A co lepsze to Raz wyskakuje raz nie :)
Być może masz racje i się źle dodały, ale dodawałem je przez FileZille a ta aplikacja nie ma takich dziur jak Total Commander, i pliki przesyła do końca :)
wgram jedną mapę od nowa i zobaczę czy pomoże..

@edit

Pliki na FileZilli się źle wrzuciły :/ muszę od nowa chyba wrzucać :)

Dzięki za pomoc można close ;)
  • +
  • -
  • 1


#203104 Błąd Host_Error: Disconnected jak naprawić?

Napisane przez AmD w 05.01.2011 23:27

tak...

zrobiłem tak:

włączyłem FD - pobrałem mapę z FD - wystąpił problem
Wyłączyłem FD - RR Serwera - Retry - wystąpił problem
Usunąłem mape - retry - pobrałem mapę bez pomocy FD - mapa działa
nie wiem czemu tak jest...
  • +
  • -
  • 1


#203076 Błąd Host_Error: Disconnected jak naprawić?

Napisane przez AmD w 05.01.2011 22:07

Witam!

Mam problem ze swoim serwerem, otóż posiadam Nowe FastDL, na którym wgrałem te same mapy co mam na serwerze, lecz gdy gracz chce pobrać z serwera mapę wyskakuje mu błąd: Host_Error: Disconnected ...
Czytałem Google ale nikt nie dał sensownej odp...
Co mam zrobić by usunąć ten błąd?


Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 1


#202407 Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]

Napisane przez AmD w 02.01.2011 21:44

jeśli serwer steam to developer (fps_max i modem chyba też) możesz pobrać przez query_client_cvar...

przykład:


public client_authorized(id)
{
if(!is_user_bot(id))
query_client_cvar(id,"developer","sprawdz_dev")
}

public sprawdz_dev(id, const cvar[], const wartosc[])
{
if(equali(wartosc,"1")
{
new sid[32]
get_user_authid(id,sid,31)
server_cmd( "kick #%d ^"Developer jest Zabroniony na tym serwerze!^"", sid );
}
}


na NS nie działa...

oraz możesz wymuszać Dev gdy gracz naciska jakiś klawisz...


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_forward(FM_CmdStart, "klawisze");
}
}
public klawisze(id, UC_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}

static wsad;
wsad = get_uc(UC_handle, UC_Buttons);

if(wsad&IN_FORWARD
|| wsad&IN_MOVELEFT
|| wsad&IN_MOVERIGHT
|| wsad&IN_BACK
|| wsad&IN_JUMP
|| wsad&IN_DUCK)
{
client_cmd(id, "developer 0");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#196284 Serwer siada po zmianie mapy

Napisane przez AmD w 13.12.2010 22:26

daj logi AMXXa z folderu Logs w amxmodx
innych nie chcemy, na razie ;)
najlepiej szukaj error_DATA (wypadało by dać dzisiejsze)
  • +
  • -
  • 1


#195698 /serwer + haslo

Napisane przez AmD w 11.12.2010 21:47

hmm dziwne bo ja widzę

client_cmd(id,"password ;Connect XXX")

po password wstawiasz hasło a connect ma być z małej(tak mi się zdaje)...


kiedyś robiłem dla siebie coś podobnego tylko że szybsze zmienianie hasła..

hasła zmieniasz w define od 1 do 4 (w "")


(ps. Do administracji: Source Pluginu zawiera reklamę, ponieważ zamieszczanie reklam w tych działach jest zabronione, proszę nie dawać mi ost, czy ujemnych ptk reputacji. Dziękuje)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#189198 Wiecej exp'a na flage

Napisane przez AmD w 16.11.2010 21:18

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
nowe_doswiadczenie += 1000
}

nie rozumiem po co wstawiłeś wykrzyknik.


if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
nowe_doswiadczenie += 1000

else
nowe_doswiadczenie += (tyle ile masz normalnie)

  • +
  • -
  • 1


#187309 [COD]Widocznosc po x sekundach

Napisane przez AmD w 10.11.2010 23:26


set_task(40.0, "uruchom")

public uruchom(id)
{
if(klasa_gracza[id] == Klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
}
}

oto ci chodzi?
  • +
  • -
  • 1


#186944 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 09.11.2010 18:04

Fajnie się zapowiada ale tylko kosy są na serwie??


Już tak powiem: tak w końcu to gladiator Mod, wątpię by Starożytni Gladiatorzy, wozili się Hammerem z Lukami maszynowymi czy M4 na Naboje Nuklearne ;)
  • +
  • -
  • 1


#186914 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 09.11.2010 17:01

Słownik nie przetłumaczył ?


Rozumiem pytanie jako: czy sprawdzałeś w słowniku?
- tak sprawdzałem na google trans, lecz nic ciekawego nie powiedział.

A czy to nie jest Sparta Mod? Bo wlasnie pare serwerow miala Sparta mod i po opisie wydaje sie bardzo podobny.

- nie to jest całkiem inny mod, a przynajmniej tak mówi Autor.
  • +
  • -
  • 1


#186837 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 09.11.2010 01:50

ok, spolszczyłem plugin, jednak nie wiem co oznacza: "Ciege Hability" w Sklepie więc to zostawiłem.
Oraz proszę sprawdzić czy nigdzie nie ma błędów, literówek itp, w spolszczeniu.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1


#186779 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 08.11.2010 20:50

Dołączona grafika


Plugin: Gladiator Mod v1.0
Autor: xLeoNNN

Dołączona grafika
Gladiator Mod, bazuje na Starożytnych wojnach, gdzie wszyscy Gladiatorzy stawiają Twarz Śmierci.
Gra Jest Typu "Każdy Na Każdego".
W Modzie Dostajemy Exp który możemy zamieniać na Poziomy, maksymalny Poziom to 15.
Dzięki Poziomom dostajemy Punkty które znów można zamienić na Różne Skille, takie jak na przykład: Pancerz czy Grawitacja.
W Grze Nie Można Podkładać Bomby, czy Ratować Zakładników.
Mod Posiada Menu Wyboru Miecza którym się walczy, każdy zadaje inne Obrażenia oraz wygląda Inaczej.

Dołączona grafika
(Cvary są razem z Wartościami Standardowymi!)
amx_gamename "Gladiator Mod" // Cvar zmienia Nazwe gry Na Gladiator mod
gm_save_exp" "1"  // Cvar Decydujący o tym czy exp ma być zapisywany
gm_exp_kill "1" // Ilosc Expa Za Zabicie przeciwnika
gm_gpxkill "1"
gm_hpcost "5"
/Koszty Skilli
gm_fury_cost "8"
gm_rock_cost "12"
gm_Revive_cost "10"
gm_PointCost "5"
gm_apocalipsys_cost "20"
gm_apomaxdead "32" // [Nie jestem Pewny] Maksymalna Liczba Zabic na Skillu
gm_ciege_cost "13"
// Reszta Skilli
gm_apo_duration" "13"
gm_apo_frecuence "8"
gm_apo_amplitud "8"
gm_enable "1" // Cvar Decyduje o tym czy Plugin ma byc Aktywny

Dołączona grafika
/help // Wyswietla Menu Pomocy
/point // Wyswietla Menu Punktow
/weapons // Menu Broni
/shop // Sklep
Dołączona grafika
amx_give_gp "name" "amount" // Dajae Punkty GP
amx_remove_gp "name" "amount" // Usuwa Punkty GP

amx_give_points "name" "amount" // Daje Punkty (prawdopodobnie expa)
amx_remove_points "name" "amount" // Ususa Punkty

Dołączona grafika
gladiator_mod.amxx do Folderu Plugins
gladiator_mod.sma Do Folderu Scripting (nie Wymagane)
gladiator_mod.cfg Do Folderu Configs

Foldery, z Folderu Models do Models
Foldery, z Folder Sounds do Sounds

Dołączona grafika
Modele i Dźwięki Na Innym Hostingu z Powodu Wielkości.

Pełna Paczka[Modele,Dźwięki, Plik cfg, amxx, sma]:
gladiator mod wszystkie pliki zip

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_wszystkie_pliki.zip

Same Modele i Dźwięki:
gladiator mod modele dzwieki rar

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_modele+dzwieki.rar

Dołączona grafika
Dostałem Pozwolenie na Umieszczanie Moda na inne Fora.

Plugin Daje W Wersji Angielskiej i Polskiej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#181827 Odpokutowanie

Napisane przez AmD w 20.10.2010 21:26

Prawdopodobnie Administracja będzie wymagała:

1. Napisany Poradnik/Tut Nie Zawiera błędów Ort. (wiadomo że każdy jest człowiekiem i może popełnić kilka błędów ale nie całą mase).
2. Poradnik/Tut jest estetycznie napisany (Nie zlewa się wszystko ze wszystkim itp).
3. Zawiera Cenzurę (to chyba jest jedno z ważniejszych).
4. Poradnik/Tut Jest Napisany w taki sposób by każdy mógł zrozumieć przesłanie Autora.
5. Kod/Plik który być może jest dodany nie zawiera złośliwego Kodu.
6. Kod/Plik Jest Poprawnie Napisany/Dodany/Opisany
7. Poradnik/Tut Nie Zawiera adresów do Innych For.

wiem że jest tego więcej ale to chyba jest Najbardziej cenione nie tylko przez Administrację AMXX.PL

@jeśli offtop usunąć Post bez Warna, Dziękuje.
  • +
  • -
  • 1