Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja ( do pluginu )


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 06.01.2011 12:07

Witam,

Czy mógłby ktoś mi napisać funkcję do pluginu ?

Tzn. Chciałbym aby po wpisaniu /skok można było skoczyć tylko raz podwójnie, tzn po wpisaniu /skok nie skaczemy 2x do końca rundy, a tylko raz można skoczyć podwójnie.

Nie wiem jak to inaczej objaśnić ale myślę, że zrozumiecie :)

Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.01.2011 18:09


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define ADMINACCESS ADMIN_CHAT

new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
new bool:can_use[33] = true
new bool:skok[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
register_cvar("amx_maxjumps","1")
register_cvar("amx_mjadminonly","0")

register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );

register_clcmd("say /skok", "HookJump");
}
public HookJump(id)
{
if(skok[id] == false)
can_use[id] = false
skok[id] = true
}
public client_putinserver(id)
{
jumpnum[id] = 0
dojump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
jumpnum[id] = 0
dojump[id] = false
}
public NewRound( ) {

for(new id = 1; id<33; id++) {
if(skok[id] == true)
can_use[id] = false;
skok[id] = false

}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)
if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps") && skok[id] != false && can_use[id] != true)
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
dojump[id] = false
can_use[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


sprawdź teraz...

Użytkownik AmD edytował ten post 07.01.2011 18:25

  • +
  • -
  • 2

#3 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 08.01.2011 18:57

Można aby /skok był tylko dla CT?

Dodano 09 styczeń 2011 - 13:46:
Podbijam.
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 19:17

#include <cstrike>


public HookJump(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && skok[id] == false)
can_use[id] = false
}

reszta tak samo...

Użytkownik AmD edytował ten post 09.01.2011 19:23

  • +
  • -
  • 1

#5 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 09.01.2011 19:44

Nie działa - pomoże ktoś inny ?

Dodano 10 styczeń 2011 - 15:11:
Podbijam
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2011 15:55


public HookJump(id)
{
if(get_user_team(id) == 2 && skok[id] == false)
{
can_use[id] = false
skok[id] = true
}
}


{} nie stawia się dla zabawy
  • +
  • -
  • 1

#7 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 10.01.2011 16:17

No i tutaj działa. +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych