public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
AmD
Rejestracja: 04.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 500
- Odwiedzin: 12 545
- Tytuł: aemde
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Sierpień 10, 1992
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
71
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#181040 HP w HUD
Napisane przez AmD w 17.10.2010 17:48
#177008 Przeróbka auto bh plugin.
Napisane przez AmD w 04.10.2010 18:43
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
new is_bh[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh");
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public wlacznik_bh(id)
{
if(is_bh[id])
{
is_bh[id] = false;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH");
}
else
{
is_bh[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "showUsage", id);
is_bh[id] = true;
}
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] AutoBh jest wlaczony wystarczy trzymac przycisk skakania by skakac.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Serwer korzysta z AutoBh wystarczy ze bedziesz trzymal przycisk skakania.")
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wpisz /bh aby Wylaczyc/Wlaczyc AutoBH.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#169516 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez AmD w 09.09.2010 09:47
#166783 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder
Napisane przez AmD w 31.08.2010 19:02
hmm by było jasne:
do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:
na końcu przed } dopisujesz
i tam dopisujesz
potem kompilujesz i wgrywasz na serwer
do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:
logevent_round_start()
na końcu przed } dopisujesz
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")potem szukasz funkcji
plugin_precache()
i tam dopisujesz
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
potem kompilujesz i wgrywasz na serwer
#160417 show interp
Napisane przez AmD w 16.08.2010 10:02
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Show Interp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new Float:interp[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_show_interp","interp_show",0)
}
public client_connect(id)
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");
public saveInterp(id, const cvar[], const value[])
{
interp[id] = str_to_float(value)
}
public interp_show(id)
{
new players[32],count,name[32];
get_players(players,count)
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
get_user_name(i,name,31);
client_print(id,print_console,"#%d %s - %f",i,name,interp[i]);
}
}
sprawdź
#158149 Jak zrobić menu w menu
Napisane przez AmD w 07.08.2010 20:23
albo cos takiego:
czyli:
public menu_1(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI","MenuWyboru_1");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_additem(menu, "Wybor 1");
menu_additem(menu, "Wybor 2");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_1(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_print(0, print_chat, "lalala")
}
case 1:{
menu_2(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_2(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI 2","MenuWyboru_2");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_additem(menu, "Wybor 1");
menu_additem(menu, "Wybor 2");
menu_display(id, menu, 0);
}
czyli:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public menu_1(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI","MenuWyboru_1");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_additem(MyMenu,"Przywitaj sie");
menu_additem(MyMenu,"Opcja2");
menu_additem(MyMenu,"Opcja3");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_1(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
menu_2(id)
}
case 1:{
client_print(0, print_chat, "lalala")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_2(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI 2","MenuWyboru_2");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_additem(menu, "Hi");
menu_additem(menu, "Haj");
menu_additem(menu, "HeeloU");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_2(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Hi")
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Haj")
}
case 2:{
client_cmd(id, "say HeeloU")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#151643 Licznik rund
Napisane przez AmD w 14.07.2010 12:29
sprawdź:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
new rounds, hudhandler
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end()
{
rounds ++
}
public restart_roundsnum()
{
rounds = 0
}
public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}
#151529 Problem z silnikiem cod'a
Napisane przez AmD w 14.07.2010 00:01
#151233 Admin - zablokowanie pewnych rzeczy.
Napisane przez AmD w 12.07.2010 22:42
#151231 sv_airaccelerate jak ustawić
Napisane przez AmD w 12.07.2010 22:41
#151121 cl_forwardspeed i cl_backspeed
Napisane przez AmD w 12.07.2010 13:36
#151070 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez AmD w 12.07.2010 09:09
co do itemu 1/1 z noża i nie widzialności
to zaczynamy:
Szukamy Lini:
i na samym dole dopisujujemy
schodzimy niżej do:
i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):
teraz szukamy:
i pod tym piszemy
teraz szukamy Lini:
i pod tym dajemy:
zapisujemy i Kompilujemy
Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
to zaczynamy:
Szukamy Lini:
new const nazwy_przedmiotow[][]
i na samym dole dopisujujemy
"Item Przed ostatni", //pamietaj by dopisać , Item nr. 48
"Item Co robimy teraz" // 49
schodzimy niżej do:
new const opisy_przedmiotow[][]
i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):
"Z Nozem Wygladasz Jak Przeciwnik", // pamietaj o ,
"Masz 1/1 ze Scouta Oraz twoja widocznosc jest zredukowana do 8" // o to chodzi :)
teraz szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
i pod tym piszemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 8);
}
teraz szukamy Lini:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
i pod tym dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 49 && weapon == CSW_KNIFE){
damage+=2110;
}
zapisujemy i Kompilujemy
Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
#151013 cl_forwardspeed i cl_backspeed
Napisane przez AmD w 11.07.2010 22:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(2.0, "cl", _, _, _, "b")
set_task(120.0, "wiad", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
public wiad()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Ustawienia Serwera Zostaly Zaladowane!")
}
#150885 Pisanie pluginów
Napisane przez AmD w 11.07.2010 14:15
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: AmD
- Regulamin