Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AmD - zdjęcie

AmD

Rejestracja: 04.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
-----

#181040 HP w HUD

Napisane przez AmD w 17.10.2010 17:48


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#177008 Przeróbka auto bh plugin.

Napisane przez AmD w 04.10.2010 18:43


#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

new is_bh[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh");
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public wlacznik_bh(id)
{
if(is_bh[id])
{
is_bh[id] = false;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH");
}
else
{
is_bh[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "showUsage", id);
is_bh[id] = true;
}
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED

if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] AutoBh jest wlaczony wystarczy trzymac przycisk skakania by skakac.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Serwer korzysta z AutoBh wystarczy ze bedziesz trzymal przycisk skakania.")
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wpisz /bh aby Wylaczyc/Wlaczyc AutoBH.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 2


#169516 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez AmD w 09.09.2010 09:47

dzięki +

trochę nie przesadziłeś z expem dla ostatniego lvl? :D
  • +
  • -
  • 1


#166783 Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder

Napisane przez AmD w 31.08.2010 19:02

hmm by było jasne:

do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:

logevent_round_start()


na końcu przed } dopisujesz
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
potem szukasz funkcji

plugin_precache()

i tam dopisujesz

precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


potem kompilujesz i wgrywasz na serwer ;)
  • +
  • -
  • 1


#160417 show interp

Napisane przez AmD w 16.08.2010 10:02


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Show Interp"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

new Float:interp[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_show_interp","interp_show",0)
}
public client_connect(id)
query_client_cvar(id, "ex_interp", "saveInterp");

public saveInterp(id, const cvar[], const value[])
{
interp[id] = str_to_float(value)
}
public interp_show(id)
{
new players[32],count,name[32];
get_players(players,count)
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
get_user_name(i,name,31);
client_print(id,print_console,"#%d %s - %f",i,name,interp[i]);
}
}


sprawdź
  • +
  • -
  • 1


#158149 Jak zrobić menu w menu

Napisane przez AmD w 07.08.2010 20:23

albo cos takiego:

public menu_1(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI","MenuWyboru_1");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_additem(menu, "Wybor 1");
menu_additem(menu, "Wybor 2");

menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_1(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_print(0, print_chat, "lalala")
}
case 1:{
menu_2(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_2(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI 2","MenuWyboru_2");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_additem(menu, "Wybor 1");
menu_additem(menu, "Wybor 2");

menu_display(id, menu, 0);
}



czyli:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}

public menu_1(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI","MenuWyboru_1");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_additem(MyMenu,"Przywitaj sie");
menu_additem(MyMenu,"Opcja2");
menu_additem(MyMenu,"Opcja3");


menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_1(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
menu_2(id)

}
case 1:{
client_print(0, print_chat, "lalala")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_2(id)
{
new menu=menu_create("\y jedzie jedzie traktor stoI 2","MenuWyboru_2");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_additem(menu, "Hi");
menu_additem(menu, "Haj");
menu_additem(menu, "HeeloU");

menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public MenuWyboru_2(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Hi")

}
case 1:{
client_cmd(id, "say Haj")
}
case 2:{
client_cmd(id, "say HeeloU")
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#151643 Licznik rund

Napisane przez AmD w 14.07.2010 12:29

sprawdź:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)

hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
rounds ++
}

public restart_roundsnum()
{
rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}

  • +
  • -
  • 2


#151529 Problem z silnikiem cod'a

Napisane przez AmD w 14.07.2010 00:01

Kod ColorChat masz zapisać do pliku colorchat.inc i wrzucić do X:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting
  • +
  • -
  • 1


#151417 Pomocy

Napisane przez AmD w 13.07.2010 15:24

wogóle działa ci Amxx?
  • +
  • -
  • 1


#151233 Admin - zablokowanie pewnych rzeczy.

Napisane przez AmD w 12.07.2010 22:42

możesz też zablokować funkcje w cmdaccess.ini dla danej flagi
  • +
  • -
  • 1


#151231 sv_airaccelerate jak ustawić

Napisane przez AmD w 12.07.2010 22:41

nie w amxx.cfg tylko server.cfg... możesz też zmienić przez amx_cvar ale to tylko na 1 mapę :)
  • +
  • -
  • 1


#151121 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez AmD w 12.07.2010 13:36

sprawdziłem 2 i 2 działają :) możesz sobie wybrać :)


ps. dałem wywołanie funkcji tak często bo to pewnie jest na serwer Diablo czy coś gdzie ludzie cisną na komendzie :)
  • +
  • -
  • 1


#151070 Błąd-Klasa postaci

Napisane przez AmD w 12.07.2010 09:09

co do itemu 1/1 z noża i nie widzialności

to zaczynamy:

Szukamy Lini:

new const nazwy_przedmiotow[][]


i na samym dole dopisujujemy

"Item Przed ostatni", //pamietaj by dopisać , Item nr. 48
"Item Co robimy teraz" // 49

schodzimy niżej do:

new const opisy_przedmiotow[][]


i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):

"Z Nozem Wygladasz Jak Przeciwnik", // pamietaj o ,
"Masz 1/1 ze Scouta Oraz twoja widocznosc jest zredukowana do 8" // o to chodzi :)


teraz szukamy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

i pod tym piszemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 8);
}


teraz szukamy Lini:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;


i pod tym dajemy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 49 && weapon == CSW_KNIFE){
damage+=2110;
}


zapisujemy i Kompilujemy :)

Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę ;) ale jak coś wystarczy zmienić wartość.
  • +
  • -
  • 1


#151013 cl_forwardspeed i cl_backspeed

Napisane przez AmD w 11.07.2010 22:14



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(2.0, "cl", _, _, _, "b")
set_task(120.0, "wiad", _, _, _, "b")
}
public cl()
{
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")
client_cmd(0, "cl_backspeed 400")
}
public wiad()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "Ustawienia Serwera Zostaly Zaladowane!")
}

  • +
  • -
  • 1


#150885 Pisanie pluginów

Napisane przez AmD w 11.07.2010 14:15

dopisz: #include <fun>
  • +
  • -
  • 1