Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AmD - zdjęcie

AmD

Rejestracja: 04.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
-----

#188609 Efekt Pingu Gracza 1.3

Napisane przez R3X w 14.11.2010 14:56

Plugin ustawia rendering w prethinku, czyli nie zadziała żadna niewidzialność czy kolorowa powłoka z innego pluginu
  • +
  • -
  • 1


#188339 Efekt Pingu Gracza 1.3

Napisane przez hardbot w 13.11.2010 20:09

Efekt Pingu Gracza



Opis:
Plugin działa na takiej zasadzie że pobiera od gracza wartość pingu np: gracz ma ping 60 :)
Potem przez określoną wartość w PreThinku, ustawia mu Distort i powstaje ładny efekt drgania gracza.
Zależnie od pingu gracza zaczyna graczem efektywnie drgać (Drgać, proszę tego nie przyjąć dosłownie xD, zresztą proszę patrzeć na filmik :P)
A w skrócie :D Distort zależy od pingu gracza :D ^^

Wymagane Moduły: engine i fun

Filmik Wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=KXHSTJpjBew

Nowa Aktualizacja Zmieniony Kod

Załączone pliki




#116768 Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.03.2010 14:50

Bracket Counter by Pavulon 4 amxx.pl

Jest to mały programik napisany w Delphi 7 mający na celu sprawdzenie czy dana funkcja (public lub stock) posiada taką samą liczbę klamer otwierających "{" co zamykających "}". W przypadku gdy liczby te są różne wyświetla stosowną informację w której funkcji klamry się nie zgadzają.

Dołączona grafika


Znane błędy:
Program nie radzi sobie z dyrektywami preprocesora #if constant expression, #elseif, #else, #endif
Ma problemy jeżeli dyrektywy zaczynają się poza funkcjami

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#186926 Dodanie Tablicy do Zapisu nVault.

Napisane przez dram w 09.11.2010 17:30

Taak. Możesz dodać a lvl-e graczy Ci się nie zresetują. Ale pamiętaj o zrobieniu Kopii zapasowej bazy danych, przed każdą operacją:)


Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1


#34583 G_block_name_change

Napisane przez grankee w 12.01.2009 17:50

G_block_name_change plugin blokuje zmianę nicku na serwerze.


Instalacja standardowa, nie posiada cvarów, nie posiada żadnych ustawień, nie ma konieczności modyfikacji.
Po prostu włączasz go i działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#185949 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 20:45

no jak sama nazwa wskazuje trymasz w zmiennejid_wybranego id tego którego wybrał gracz także chyba ci się to przyda ;D
  • +
  • -
  • 1


#185904 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 19:05


public CSD_Handle(id, menu, item)

{

	new ile=0;

	new id_wybranego;

	for(i = 1; i <= 32; i++)

	{

		if(is_user_connected(i))

		{

			if(item == ile){

				id_wybranego = i;

				break;

			}

			ile++;

			

		}

	}

	

	menu_destroy(menu);

}

  • +
  • -
  • 1


#185882 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 18:00

a sprawdzić nie możesz?
  • +
  • -
  • 1


#185937 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 20:14

było
if(item = ile){
a powinno być
if(item == ile){
  • +
  • -
  • 1


#185670 amx_ss MysQl

Napisane przez R3X w 04.11.2010 17:16

szę bardzo pro :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#185489 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 18:50

no chyba goku nie do końca ;D
a jeżeli będzie dwóch graczy o id 1 i 4

public CSD_Handle(id, menu, item)
{
	new ile=0;
	new id_wybranego;
	for(i = 1; i <= 32; i++)
	{
		if(is_user_connected(i))
		{
			if(item = ile){
				id_wybranego = i;
				break;
			}
			ile++;
			
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
}
ale coś takiego nie jest bezpieczne lepiej byłoby wyciągać nick gracza z wybranej opcji
  • +
  • -
  • 1


#185486 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez G[o]Q w 03.11.2010 18:39

id_gracza=++item
w handle'u od menu i juz masz co chcesz
  • +
  • -
  • 1


#185455 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...

Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 17:48

możesz to lepiej opisać ?
  • +
  • -
  • 1


#185491 [ Xp Mod ] jak wywołać poprawnie funkcje...

Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 18:54

public client_connect(id)
{
standardowa_grawitacja=get_user_gravity(id);
}
i
if(!is_user_alive(id) && get_user_gravity(id)!= standardowa_grawitacja){
return HAM_IGNORED;
}
masz błędy

jeżeli dobrze czytam dokumentacje wartość gravity nie musisz odczytywać
set_user_gravity(id, 0,8) dla cvaru sv_gravity 800 != set_user_gravity(id, 0,8) dla cvaru sv_gravity 500
  • +
  • -
  • 1


#185481 [ Xp Mod ] jak wywołać poprawnie funkcje...

Napisane przez Gość w 03.11.2010 18:30

a i chyba zapomniałeś w tym 2 kodzie eDeath o jeszcze jednym returnie :)

Możliwe z głowy pisałem :P

Hmm skoro mówisz że na różnych mapach różna grawitacja, to może w takim razie coś w tym stylu:

new Float:standardowa_grawitacja;

RegisterHam( Ham_Spawn, "player" , "spawned" , 1 );
public client_connect(id)
{
standardowa_grawitacja=get_user_gravity(id);
}
public spawned() {

for (new id=1; id < 32; id++){
if(!is_user_alive(id) && get_user_gravity(id)!= standardowa_grawitacja){
return HAM_IGNORED;
}
new Float:graw = get_user_gravity(id)

if(PtkGraw[id] > 0){
switch(PtkGraw[id]){
case 1: set_user_gravity(id, graw -0.1)
case 2: set_user_gravity(id, graw -0.10)
case 3: set_user_gravity(id, graw -0.11)
case 4: set_user_gravity(id, graw -0.12)
case 5: set_user_gravity(id, graw -0.13)
case 6: set_user_gravity(id, graw -0.14)
case 7: set_user_gravity(id, graw -0.15)
case 8: set_user_gravity(id, graw -0.16)
case 9: set_user_gravity(id, graw -0.17)
case 10: set_user_gravity(id, graw -0.18)
case 11: set_user_gravity(id, graw -0.19)
case 12: set_user_gravity(id, graw -0.20)
case 13: set_user_gravity(id, graw -0.21)
case 14: set_user_gravity(id, graw -0.22)
case 15: set_user_gravity(id, graw -0.23)
case 16: set_user_gravity(id, graw -0.24)
case 17: set_user_gravity(id, graw -0.25)
case 18: set_user_gravity(id, graw -0.26)
case 19: set_user_gravity(id, graw -0.27)
case 20: set_user_gravity(id, graw -0.28)
case 21: set_user_gravity(id, graw -0.29)
case 22: set_user_gravity(id, graw -0.30)
case 23: set_user_gravity(id, graw -0.35)
}

}
}
return HAM_IGNORED
}


Ps. na razie nic lepszego mi do głowy nie przychodzi.