Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
AmD
Rejestracja: 04.05.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2011 18:45
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 500
- Odwiedzin: 12 579
- Tytuł: aemde
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Sierpień 10, 1992
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#188609 Efekt Pingu Gracza 1.3
Napisane przez R3X w 14.11.2010 14:56
#188339 Efekt Pingu Gracza 1.3
Napisane przez hardbot w 13.11.2010 20:09
Efekt Pingu Gracza
Opis:
Plugin działa na takiej zasadzie że pobiera od gracza wartość pingu np: gracz ma ping 60
Potem przez określoną wartość w PreThinku, ustawia mu Distort i powstaje ładny efekt drgania gracza.
Zależnie od pingu gracza zaczyna graczem efektywnie drgać (Drgać, proszę tego nie przyjąć dosłownie , zresztą proszę patrzeć na filmik )
A w skrócie Distort zależy od pingu gracza
Wymagane Moduły: engine i fun
Filmik Wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=KXHSTJpjBew
Nowa Aktualizacja Zmieniony Kod
Załączone pliki
-
Effect_Ping_Player.amxx 5,51 KB 65 Ilość pobrań
-
Effect_Ping_Player.sma 2,46 KB 391 Ilość pobrań
Effect_Ping_Player.amxx
#116768 Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.03.2010 14:50
Jest to mały programik napisany w Delphi 7 mający na celu sprawdzenie czy dana funkcja (public lub stock) posiada taką samą liczbę klamer otwierających "{" co zamykających "}". W przypadku gdy liczby te są różne wyświetla stosowną informację w której funkcji klamry się nie zgadzają.
Znane błędy:
Ma problemy jeżeli dyrektywy zaczynają się poza funkcjami
Załączone pliki
-
bracket_counter.zip 215,99 KB 886 Ilość pobrań
#186926 Dodanie Tablicy do Zapisu nVault.
Napisane przez dram w 09.11.2010 17:30
#34583 G_block_name_change
Napisane przez grankee w 12.01.2009 17:50
Instalacja standardowa, nie posiada cvarów, nie posiada żadnych ustawień, nie ma konieczności modyfikacji.
Po prostu włączasz go i działa.
Załączone pliki
-
G_block_name_change.amxx 1,78 KB 1138 Ilość pobrań
-
G_block_name_change.sma 783 bajtów 2519 Ilość pobrań
G_block_name_change.amxx
#185949 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 20:45
#185904 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 19:05
#185882 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 18:00
#185937 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 05.11.2010 20:14
#185670 amx_ss MysQl
Napisane przez R3X w 04.11.2010 17:16
#185489 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 18:50
a jeżeli będzie dwóch graczy o id 1 i 4
public CSD_Handle(id, menu, item) { new ile=0; new id_wybranego; for(i = 1; i <= 32; i++) { if(is_user_connected(i)) { if(item = ile){ id_wybranego = i; break; } ile++; } } menu_destroy(menu); }ale coś takiego nie jest bezpieczne lepiej byłoby wyciągać nick gracza z wybranej opcji
#185486 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez G[o]Q w 03.11.2010 18:39
#185455 [Menu Graczy] Tworzenie informacji o graczu...
Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 17:48
#185491 [ Xp Mod ] jak wywołać poprawnie funkcje...
Napisane przez DarkGL w 03.11.2010 18:54
{
standardowa_grawitacja=get_user_gravity(id);
}
i
if(!is_user_alive(id) && get_user_gravity(id)!= standardowa_grawitacja){
return HAM_IGNORED;
}
masz błędy
jeżeli dobrze czytam dokumentacje wartość gravity nie musisz odczytywać
set_user_gravity(id, 0,8) dla cvaru sv_gravity 800 != set_user_gravity(id, 0,8) dla cvaru sv_gravity 500
#185481 [ Xp Mod ] jak wywołać poprawnie funkcje...
Napisane przez Gość w 03.11.2010 18:30
Możliwe z głowy pisałema i chyba zapomniałeś w tym 2 kodzie eDeath o jeszcze jednym returnie
Hmm skoro mówisz że na różnych mapach różna grawitacja, to może w takim razie coś w tym stylu:
new Float:standardowa_grawitacja;
RegisterHam( Ham_Spawn, "player" , "spawned" , 1 );
public client_connect(id)
{
standardowa_grawitacja=get_user_gravity(id);
}
public spawned() {
for (new id=1; id < 32; id++){
if(!is_user_alive(id) && get_user_gravity(id)!= standardowa_grawitacja){
return HAM_IGNORED;
}
new Float:graw = get_user_gravity(id)
if(PtkGraw[id] > 0){
switch(PtkGraw[id]){
case 1: set_user_gravity(id, graw -0.1)
case 2: set_user_gravity(id, graw -0.10)
case 3: set_user_gravity(id, graw -0.11)
case 4: set_user_gravity(id, graw -0.12)
case 5: set_user_gravity(id, graw -0.13)
case 6: set_user_gravity(id, graw -0.14)
case 7: set_user_gravity(id, graw -0.15)
case 8: set_user_gravity(id, graw -0.16)
case 9: set_user_gravity(id, graw -0.17)
case 10: set_user_gravity(id, graw -0.18)
case 11: set_user_gravity(id, graw -0.19)
case 12: set_user_gravity(id, graw -0.20)
case 13: set_user_gravity(id, graw -0.21)
case 14: set_user_gravity(id, graw -0.22)
case 15: set_user_gravity(id, graw -0.23)
case 16: set_user_gravity(id, graw -0.24)
case 17: set_user_gravity(id, graw -0.25)
case 18: set_user_gravity(id, graw -0.26)
case 19: set_user_gravity(id, graw -0.27)
case 20: set_user_gravity(id, graw -0.28)
case 21: set_user_gravity(id, graw -0.29)
case 22: set_user_gravity(id, graw -0.30)
case 23: set_user_gravity(id, graw -0.35)
}
}
}
return HAM_IGNORED
}
Ps. na razie nic lepszego mi do głowy nie przychodzi.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: AmD
- Regulamin