Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Efekt Pingu Gracza 1.3EPP by [H]ARDBO[T]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 13.11.2010 20:09

Efekt Pingu Gracza



Opis:
Plugin działa na takiej zasadzie że pobiera od gracza wartość pingu np: gracz ma ping 60 :)
Potem przez określoną wartość w PreThinku, ustawia mu Distort i powstaje ładny efekt drgania gracza.
Zależnie od pingu gracza zaczyna graczem efektywnie drgać (Drgać, proszę tego nie przyjąć dosłownie xD, zresztą proszę patrzeć na filmik :P)
A w skrócie :D Distort zależy od pingu gracza :D ^^

Wymagane Moduły: engine i fun

Filmik Wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=KXHSTJpjBew

Nowa Aktualizacja Zmieniony Kod

Załączone pliki


Użytkownik hardbot edytował ten post 20.11.2010 21:27


#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.11.2010 23:39

O.o Fajne :) Zaraz to wgram na serwer. +4You :)

Dodano 13 listopad 2010 - 23:50:
Hmm. A gdy strzelam w tego kolesia i sa te drgania i on tak mi myga to drgania maja wplyw na zadawane dmg? Lub cos innego??

Użytkownik Squady edytował ten post 13.11.2010 23:51

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 14.11.2010 00:27

O.o Fajne :) Zaraz to wgram na serwer. +4You :)

Dodano 13 listopad 2010 - 23:50:
Hmm. A gdy strzelam w tego kolesia i sa te drgania i on tak mi myga to drgania maja wplyw na zadawane dmg? Lub cos innego??


Nie ^^ To tylko robi piękny efekt :) ale nic a nic nie zmienia zadanych obrażeń ( cóż to by był za plugin który by tam psuł serwer :)) B)

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.11.2010 01:24

mam małe pytanie będzie działało to z Pluginem który powoduje że gracze mogą przez siebie przenikać? (coś ala Duchy na DR)

Użytkownik AmD edytował ten post 14.11.2010 01:25

  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 14.11.2010 10:31

Tak nie ma problemu :)

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 14.11.2010 12:35

A zadzała z fake pingiem?
  • +
  • -
  • 0

#7 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 14.11.2010 12:38

Zapewne SoftBot nie testował ;]
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.11.2010 12:42

fake ping będzie pokazywał swoje ale plugin harda będzie działał na oryginalnych danych
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 14.11.2010 12:47

A jak jest stały ping to też jest taki efekt czy tylko jak sie ciagle zmienia?
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.11.2010 13:02

jak stały tez pokazuje
  • +
  • -
  • 0

#11 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 14.11.2010 13:42

^^ To oblicza ping :) i przetwarza go na dany Distort ^D^

#12 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.11.2010 14:54

Tak nie ma problemu :)


niestety jest problem bo nie działa ;(

Ale i tak wielki Plus dla ciebie ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.11.2010 14:56

Plugin ustawia rendering w prethinku, czyli nie zadziała żadna niewidzialność czy kolorowa powłoka z innego pluginu
  • +
  • -
  • 1

#14 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.11.2010 11:55

Nie chcę mi się pisać o wydajności gdy kilkaset razy na sekundę:

a) pobierany zostaje ping
B) zostaje wykonane wielkie porównanie
c) ustawiony efekt via fun

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.11.2010 13:41

Nom racja, nie mam nawet pewności czy ustawianie koloru ma wpływ na wielkość zakłóceń w Distorcie, więc czy te wszystkie obliczenia mają sens. Gracz raczej nie jest pingowany co klatkę, więc pobieranie go w ten sposób jest nadmiarowe. No i ten piękny switch...
  • +
  • -
  • 0

#16 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 18.11.2010 20:35

Nom racja, nie mam nawet pewności czy ustawianie koloru ma wpływ na wielkość zakłóceń w Distorcie, więc czy te wszystkie obliczenia mają sens. Gracz raczej nie jest pingowany co klatkę, więc pobieranie go w ten sposób jest nadmiarowe. No i ten piękny switch...

xD Switch był pomysłem Darka xD Ja tylko tu sprzątam

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 20:59

wcześniej to było na niepoprawnych ifach ^^
  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.11.2010 21:03

No o wiele lepiej niż ify, ale i tak o kilka wywołań funkcji za dużo :P
new iLevel = 0;
switch(){
    case X:{
        iLevel = Y;
    }
}
set_user_rendering(id, kRenderFxDistort, random(iLevel), random(iLevel), random(iLevel), kRenderTransTexture, 255);

  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 21:07

po co dawać random kolorów dla tego efektu to chyba nie jest potrzebne ?
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.11.2010 22:37

ja to wziąłem z kodu harda :D a że to nie ma sensu to już inna sprawa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych