Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hkn - zdjęcie

Hkn

Rejestracja: 25.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.04.2011 19:57
-----

#143622 Witam 1klasa i tylko dla premium.

Napisane przez Hkn w 12.06.2010 08:39

W dziale poradniki jest moj poradnik - jak dodać klase premium
  • +
  • -
  • 1


#142916 Modyfikacja diablo 5.9l Błąd Kompilacji

Napisane przez Hkn w 09.06.2010 13:23

Wszystkie Klamry Sa Prawidlowe :
Program Pavulona
  • +
  • -
  • 1


#138578 Jak Dodac Klase Premium .

Napisane przez Hkn w 25.05.2010 21:26

1.A Wiec Tak ( Jest To Najprostrze Rozwiązanie ) :

W :

public select_class_menu(id, key)


Dodajemy Przed Klasa :


if( get_user_flags(id) & FLAGA)


Przyklad :


case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)
player_class[id] = Mag
}


2.Trudniejszy Sposob:
Jezeli To 1 Strona To :
Znajdz:

new text[512]


Dodaj Pod Tym :


if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
}


Efekt Koncowy Urywka Kodu :


public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[11]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new text[512]
new keys
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
}
asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}

show_menu(id, keys, text)
}

To By Bylo Na Tyle :P
( To Moj 1 TUT :P )
  • +
  • -
  • 7


#138103 Kilka pytań

Napisane przez Hkn w 24.05.2010 13:27

A Wiec Tak . ( Mysle Ze Nikt Mnie Nie Wyprzedzi ) :
( wszystko pisze z pamieci wiec .... )
1.Pod :
public call_cast(id)


Dodajesz :

case Twoja_Klasa:
{
show_hudmessage(id, "To Co Ma Pisac")
change_health(id,25,0,"")
}


2. Mozesz Sprobowac Tak Jak Tamto , ale zamiast change_health mozesz dodac
player_b_jumpx[id]=Ilosc_skokow


albo :

Pod:
///////////////////// BOW /////////////////////////


Dodac :

	}
if(player_class[id] == Twoja Klasa)
{
player_b_jumpx[id]=Ilosc Skokow
}

ale to bedzie na caly czas .

3. Pod Klasa w :
public select_class_menu(id, key)

dodac:
g_GrenadeTrap[id] = 1

4.tez w Bow Pod Klasa ( tam gdzie player jumpix ) dodac :
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+Jak_SZYBKO.0)


Chyba Dobrze .

Pozdrawiam .
  • +
  • -
  • 1