Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Azahiel - zdjęcie

Azahiel

Rejestracja: 28.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2011 21:13
-----

#178408 cod mod rakiety

Napisane przez Azahiel w 09.10.2010 18:12

Wrzuć jeszcze raz wszystkie modele od COD'a
  • +
  • -
  • 1


#178090 Frakcje

Napisane przez Azahiel w 08.10.2010 21:12

Miałem ten sam błąd okazało się że przy przy definiowaniu klas która gdzie ma należeć nie uwzględniłem wszystkich. Wywalało dokładnie ten sam błąd i tak samo było z wyborem klasy ;)

Tak jak przypuszczałem - tyle że ty zdefiniowałeś o jedną klasę za dużo :)W załączniku poprawione sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#177825 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez Azahiel w 08.10.2010 11:22

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)
  • +
  • -
  • 15


#176158 cod mod.

Napisane przez Azahiel w 02.10.2010 13:04

Znajdź taką linijke:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 200)


if(poziom_gracza[id] < 200) - tam gdzie 200 wpisujesz swój maksymalny lvl
  • +
  • -
  • 1


#152605 GMAmxBans

Napisane przez Azahiel w 18.07.2010 16:10

Też mam 755. Podczas instalacji nie ustawiałem żadnych chmodów - wszystko przebiegło OK.

Bakaj dodałeś na prohost możliwość połączeń zewnętrzych ? Bez tego nie ruszysz z miejsca.

Najlepiej zainstaluj wszystko od nowa, bez chmodów. Mi po instalacji chmodów nie dodało serwerów w ogóle - dodałem ręcznie i działa.

Pamiętaj aby utworzyć zupełnie nową bazę danych.
  • +
  • -
  • 1