Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Azahiel - zdjęcie

Azahiel

Rejestracja: 28.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2011 21:13
-----

Moje tematy

Niewidzialność dla wybranej klasy

08.10.2010 11:22

Cześć.

Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.

Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.

No i przystępujemy do pracy:

W funkcji CurWeapon(id) szukamy:

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);


W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:

if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Krótkie objaśnienia:

w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.

weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)

kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).

Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość ;)

[COD]reliable channel overflowed

05.10.2010 18:16

Witam!

Ostatnio dokupiłem dodatkowe sloty do serwera i zaobserwowałem pewien poważny problem, mianowicie:

wszystko działa idealnie dopóki na serwerze nie znajdzie się więcej niż 20 graczy (serwer aktualnie 25 slotów przed dokupieniem było ich właśnie 20). Gdy grają np 22 osoby serwer zaczyna je wyrzucać z komunikatem "reliable channel overflowed", ping pozostaje w normie po prostu gracz wylatuje z takim komunikatem. Co może powodować ten problem? Może mieć to związek z dproto (wymieniłem je na najnowsze i starsze bez efektu)? Dodam że serwer prawidłowo rozpoznaje ilość dostępnych slotów. Czy reinstall serwera ma sens? Dodam że wcześniej podobny błąd występował po wpisaniu komendy /reset i wydaje mi się iż właśnie cały problem ma znowu związek z błędem w pluginie który często sam edytowałem. W załączniku dodaję sma.

Lista moich pluginów:

ultimate_ss.amxx debug ;Screeny
ad_manager.amxx ;Reklamy na serwerze
polski_cs.amxx ;CS po polsku
ptb.amxx ;PTB
mapchooser4.amxx ;Vote na mapy
amx_record.amxx ;Demka
hpk.amxx ;High Ping Kicker
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Info o granatach po polsku
admin_freelook.amxx ;Freelook dla admina
amx_ip_zmienne.amxx ;Komenda amx_ip
codmod.amxx debug ;COD MOD
sillyc4.amxx ;Bomba przykleja sie do scian
cod_daj.amxx ;przekazywanie itemu
adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystkie rozmowy
amx_banconfig.amxx ;Ban na config
alt_end_round_sounds.amxx ;Muzyka na koniec rundy
swear_replacement.amxx debug ;Anty przeklenstwa
straznik_ex_interp.amxx ;Straznik ex_interp
admin_spec_esp.amxx ;ESP dla admina
bcd_hudtimer.amxx ;Licznik do wybuchu C4

COD MOD wyrzuca ludzi z serwera.

02.10.2010 20:00

Witam.

Od wczoraj mam pewien problem z COD MODEM. Mianowicie wszystko działa idealnie dopóki na serwerze nie znajdzie się więcej niż 22 graczy (serwer 25 slotowy). Gdy grają np 24 osoby serwer zaczyna je wyrzucać z komunikatem "reliable channel overflowed", ping pozostaje w normie po prostu gracz wylatuje z takim komunikatem. Co może powodować ten problem? Może mieć to związek z dproto? W logach brak jakichkolwiek błędów. Będę wdzięczny za pomoc.

Oto moja lista pluginów uruchomionych na serwerze:

ultimate_ss.amxx debug       		 ;Screeny
ad_manager.amxx  					;Reklamy na serwerze
polski_cs.amxx						;CS po polsku
ptb.amxx							;PTB
mapchooser4.amxx					;Vote na mapy
amx_record.amxx					;Demka
hpk.amxx							;High Ping Kicker
descriptive_fire_in_the_hole.amxx  	;Info o granatach po polsku
admin_freelook.amxx					;Freelook dla admina
amx_ip_zmienne.amxx     			        ;Komenda amx_ip
codmod.amxx debug               	                ;COD MOD
sillyc4.amxx						        ;Bomba przykleja sie do scian
cod_daj.amxx						;przekazywanie itemu
adminlisten.amxx					;Admin widzi wszystkie rozmowy
amx_banconfig.amxx					;Ban na config
alt_end_round_sounds.amxx			;Muzyka na koniec rundy
swear_replacement.amxx debug		;Anty przeklenstwa
straznik_ex_interp.amxx				;Straznik ex_interp
admin_spec_esp.amxx				;ESP dla admina
bcd_hudtimer.amxx					;Licznik do wybuchu C4

[CoD] Niewidzialność

02.10.2010 12:21

Cześć.
A więc stworzyłem sobie nową klasę, dodałem odpowiednie bronie, oznaczyłem jako klasa premium. Chciałem dodać jeszcze dla niej pewne "upiększenie" no ale moje chęci ograniczają umiejętności :/

Mianowicie chciałbym aby ta klasa podczas używania danej broni np. noża posiadała X widzialności. Czyli np gdy używamy noża nasza postać jest całkowicie niewidoczna. Mogę prosić o jakieś podpowiedzi jak to zrobić ?

Aktualnie doszedłem do czegoś takiego i owszem klasa jest niewidzialna ale jak zrobić aby była niewidzialna tylko podczas używania noża ?

if (klasa_gracza[id] == Lowca) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

Cod Mod małe usprawnienie

25.09.2010 18:51

Witam.
Chciałbym prosić o napisanie małego usprawnienia do COD mod'a. Aktualnie doświadczenie jest przyznawane tylko za zabicie przeciwnika a chciałbym aby było przyznawane ono również za samo trafienie przeciwnika. Czy istnieje możliwość napisania takiego "upgrade" do w/w moda ?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.