punkty_gracza[client] = (poziom_gracza[client]*2)-inteligencja_gracza[client]-zdrowie_gracza[client]-obrazenia_gracza[client]-wytrzymalosc_gracza[client]-kondycja_gracza[client];
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ReDDi
Rejestracja: 14.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2015 19:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 224
- Odwiedzin: 6 889
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Wrzesień 21, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
#711614 2 pkt statystyk za poziom CodMod by Linux
Napisane przez vanillah
w 09.09.2015 19:34
#144419 [VIP] Ultimate Hot v2.7
Napisane przez
hardbot
w 15.06.2010 21:44

Najnowsza Aktualizacja Pluginu w końcu wyszła! VIP Ultimate Hot v2.7
NEWDodano plik Config: VipUltimateHot.cfg
Niżej Notatki z Pluginu:
/* Struktura Kodu -> Dunno
* Maksymalna Edycja -> [H]ARDBO[T]
*
* ChangeLog:
*
* v2.5
* # Dodane Powitanie VIP'a
* # Nowe Reklamy w Say
* # Zmienione Cvary(PL)
* # Wyeliminowane Bugi
* # Dodane Lepsze Bronie do Menu
* # Troche Spolszczony Plugin
* # Łatwa zmiana flagi przy [ #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H | //Można zmienić z ADMIN_LEVEL_H na np: ADMIN_KICK//]
* # Dodana opcja Dźwiękowa
* # Dodana opcja Dźwiękowa jak VIP wchodzi na serwer
* # Dodane modele VIP'a dla Obu drużyn lub dla Ogólnego #
* # Zoptymalizowany Plugin <- Lekkie żarty
*
* v2.6
* $ Poprawione większość Bugów które miały miesce w Pluginie!
* $ Zmienione Cvary
* $ Zmobilizowano Bronie
* $ Łatwa zmiana flagi
* $ Modyfikacja struktury kodu
* $ Dodano modele do danej drużyny ( Dodany tutorial w Temacie jak je odblokować )
* $ Dodano informacje w Tabeli Wyników że gracz ma VIPa (po środku pisze VIP) *Poprawiono bug!
*
* v2.7 UPDATE
* @ Dodano nowe "MENU ADMINA", łatwe manerwy dla admina poprzez cvary w menu
* @ Dodano nowe efekty w MOTD badz w MENU (zmieniane w "admin menu")
* @ Dodano też zapis konfiguracji w MENU ADMINA do pliku nVault o nazwie "VipUltimateHot_v2.7"
*
*
* Cvars:
*
* vip_kasa_za_obrazenia "3" //Dodaje 3$ za zadane obrazenia
* vip_kasa_za_zabicie "200" //Dodaje 200$ za zabicie
* vip_kasa_za_hs "500" //Dodaje 500$ za zabicie headshote
* vip_hp_za_zabicie "15" //Dodaje 15HP (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_hp") za zabicie
* vip_hp_za_hs "30" //Dodaje 30HP (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_hp") za zabicie
* vip_max_hp "100" //Do ilu HP ma ladowac za zabica z cvarow ("vip_hp_za_hs" i "vip_hp_za_zabicie")
* vip_menu "1" //Czy vip ma miec menu z brońmi na start rundy? (ustawiane w menu admina)
* vip_awp "1" //Czy vip ma miec tylko awp? (ustawiane w menu admina)
* vip_info_online "1" //Jak maja sie ukazywac vipy online? (ustawiane w menu admina)
* vip_connect_info "1" //Czy ma sie ukazywac informacja o polaczeniu sie vipa do serwa (ustawiane w menu admina)
*
* Komendy w say:
*
* /cmd //Ukazuje Menu Admina w którym admin zmienia cvary dla vipów
* /vips //Ujawnia Vipow Online (ukazuje albo w MOTD lub MENU (ustawiane w menu admina))
* /vipinfo //Ukazuje z pliku "cstrike/vip.txt" informacje(dołączam swój plik
)
*/

vip_kasa_za_obrazenia "3"
vip_kasa_za_zabicie "200"
vip_kasa_za_hs "500"
vip_hp_za_zabicie "15"
vip_hp_za_hs "30"
vip_max_hp "100"
vip_menu "1"
vip_awp "1"
vip_info_online "1"
vip_connect_info "1"
vip_add_grenade "1"
vip_add_meney "500"

Jak dać komuś VIP'a:(tekst pogrubioną czcionką wklejamy do user.ini i modyfikujemy

Kto jak chcesz sobie ustawia

b - Flaga Rezerwująca Slot na serwerze
i - Flaga umożliwiająca pisanie na AdminChat. NP: wpis w "say @@ Siema All"
t - Flaga dostępu do przywilejów VIP'a

Vip na SteamID - "STEAMID" "" "bit" "ca"
Vip na IP - "ip" "" "bit" "de"
Vip na Nick i Hasło - "nick" "hasło" "bit" "a"
Flagę możemy zmienić w pluginie, szukamy na górze pluginu:
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H i zmieniamy sobie z ADMIN_LEVEL_H na taką jaka odpowiada vipowi

Flagi - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- Cvarem ustawiamy nazwę flagi nie jej cyfrę!

Zawartość packa wrzucamy do cstrike
Opisowa instalacja dla początkujących

Folder vip wrzucamy do cstrike/sound/misc
Plugin Vip_Ultimate_Hot_v2.7.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Potem wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/config edytujemy plik plugins.ini i na sam dół dopisujemy Vip_Ultimate_Hot_v2.7.amxx
Plik Vip_Ultimate_Hot_v2.7.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Plik vip.txt wrzucamy do cstrike i modyfikujemy do swoich potrzeb (Wersja HTML w nim zrobiona prze zemnie


Należy odblokować następujące moduły: cstrike , fun , nvault
//Plik z colorcha'tem dołączam do załącznika jeśli ktoś by nie miał.

Zdjęcia z Gry:
Po wpisaniu w say /vips ukazuje nam się okienko


lub VIPs Online w MENU
DODANO ZDJĘCIE

NEW Po wpisaniu w say /cmd admin z flagą "H" może zmieniać ustawienia vipom

DODANO ZDJĘCIE

Menu z Broniami Vipa


Informacje o vipie po w pisaniu w say /vipinfo (Byłem na New Game wiec



[Tutorial] Dodanie 2 Wyglądów CT I TT VIP - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- NOWOŚĆ MODELE
Pamiętaj nigdy nie proś o modyfikacje i o byle jakie głupoty w tym Temacie!
Wszelakie BUGI, Proszę zgłaszać Tutaj!
Przepraszam was lecz Nowa Wersja nie została przetestowana w większym stopniu ze względu na 'Chacknięte konto Steam + Brak CS (NS to paści)'
Nowa Aktualizacja Już Gotowa! Proszę Pobierać!
Pamiętaj pobierając Mój UPLOAD zawsze dodaje do niego 10% Danych Naprawczych!
Załączone pliki
-
Vip Ultimate Hot v2.7.rar 117,79 KB 3790 Ilość pobrań
-
Vip_Ultimate_Hot_v2.7.sma 20,98 KB 1905 Ilość pobrań
Vip_Ultimate_Hot_v2.7.amxx
#167539 Jeżeli serwer pełny...
Napisane przez kyku
w 02.09.2010 22:44
#167540 Jeżeli serwer pełny...
Napisane przez kasza
w 02.09.2010 22:48
#167547 Jeżeli serwer pełny...
Napisane przez R3X
w 03.09.2010 01:25
#include <amxmodx> #include <orpheu_memory> public plugin_precache(){ OrpheuMemoryReplace("engineString",0,"Server is full.^n","Slot: NumerGG^n"); }Nie można zamienić tekstu na dłuższy, więc gg max 7 cyfrowe lub 8 bez spacji po :
Załączone pliki
-
engineString.rar 219 bajtów 51 Ilość pobrań
#148641 [WAD] Metin2
Napisane przez Ortega
w 01.07.2010 16:15

Rozmiar poszczególnych plików Tga: 256x256 px
Wielkość pliku docelowego Wad: 7.04 MB
Ilość elementów: 77
Przyjemnego tworzenia bardziej kolorowych map

Download (niestety plik nie mieści się w quocie forum):
Reupload: Zippyshare.com - metin2.wad
#55911 WALDEK PROFESSIONAL GUI V1.0
Napisane przez
waldek123
w 10.04.2009 08:11
Witaj [you].
Chciał bym Ci przedstawić nowe GUI do Counter Strike 1.6.
GUI zawiera to co najpotrzebniejsze dla każdego gracza.
[quote name="Informacje"][color=green]=============================
[b]
Załączone pliki
-
WALDEK PROFESSIONAL GUI.rar 661,33 KB 372 Ilość pobrań
#162298 Ocena modeli CS 1.6
Napisane przez Pittero
w 21.08.2010 10:36
#153118 Tryb Odliczania
Napisane przez
hardbot
w 20.07.2010 14:22
Kod by Knopers Skonfigurowany przez HARDBOT'a
No więc let's go.
Robimy zmienną
new Odliczanie[33]
potem bierzemy sobie daną funkcje
public UruchomOdliczanie(id)
{
set_user_godmode(id, 1) // Tutaj możemy np, dać coś co będzie uruchomione w trakcie odliczania ja dałem GodMode
Odliczanie[id] = 30 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 30sekund
if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
// w Końcowej funkcji ukaże się nam odliczanie i po zakończeniu odliczania wykona drugą funkcje w tym przypadku wyłączy naszego goodmoda
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz Niesmiertelnosc.", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie
Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
set_user_godmode(id, 0); // tutaj wyłącza goodmoda
}
}
Możemy także wykorzystać to na opak. Czyli robimy tak, że w początkowej funkcji nic nie dajemy a w końcowej czyli: Coś się zrobi jak już dojdzie do ZERA. i odpali nam np: jakieś losowanie tzn, waszą wybraną funkcje
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
bądź jeśli chcemy wywołać coś dla wszystkich z tym Odliczaniem np: odliczy nam 60sec i w ciągu tych sekund będzie mniejsza grawitacja
Robimy zmienną globalną
new Odliczanie
potem bierzemy sobie daną funkcje
public UruchomOdliczanie(id)
{
set_user_gravity(0, 0.5) // Tutaj możemy np, dać coś co będzie uruchomione w trakcie odliczania ja dałem grawitacje na 400 :)
Odliczanie = 60 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 60sekund
if(task_exists(0 + 3431))
{
remove_task(0 + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
// w Końcowej funkcji ukaże się nam odliczanie i po zakończeniu odliczania wykona drugą funkcje w tym przypadku ustawi Grawitacje z powrotem na 800
public Koniec()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "Za %d sekund skonczy sie Grawitacja.", Odliczanie) //Wiadomość pokazana w HUD'zie
Odliczanie -= 1
if(Odliczanie <= 0)
{
set_user_gravity(0, 1.0); // tutaj ustawia normalną grawitacje
}
}
Przykładowy plugin:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "GodMode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"
#define SPRAWDZ 3431
new Odliczanie[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /godmode", "Kup") //Po wpisaniu w say /godmode zakupi nam GODMODE i zabierze 15000 :]
}
public Kup(id)
{
if (cs_get_user_money(id) < 15000) // Sprawdza czy gracz posiada 15000 kasy
{
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (cs_get_user_money(id) >= 15000 ) // Gracz może zakupić Moc gdy ma więcej bądź równo kasy
{
client_print(id, print_chat, "Kupiles GodModa na 60 Sekund!")
set_task(1.0, "Start")
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 15000) // Pobiera od gracza 15000 czyli odejmuje od jego danej kwoty.
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Start(id)
{
set_user_godmode( id, 1 )
Odliczanie[id] = 60
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ
set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage( id, "Za %d sekund stracisz Niesmiertelnosc!", Odliczanie[id] )
Odliczanie[id] -= 1
if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
set_user_godmode( id, 0 )
}
}
To by było na tyle pozdrawiam HARDBOT
#163345 Cheats Plugin
Napisane przez
hardbot
w 24.08.2010 08:38

Komendy: w say
/aim //AimBot
/sh //SpeedChack
/nr //NoRecoil
Cvary:
speedhack_speed "500.0" // Szybkość na speedchacku
aimbot_on "1" //Aim ma działać lub nie
speed_on "1" //Sh ma działać lub nie
recoil_on "1" //rn ma działać lub nie
Moduły:
cheats.inc(dołączam go do plików) , cstrike , fakemeta , colorchat.inc
Plik cheats.inc wklejamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include
Załączone pliki
-
Cheaty.sma 4,38 KB 982 Ilość pobrań
Cheaty.amxx
-
Cheaty.amxx 15,12 KB 259 Ilość pobrań
-
cheats.inc 11,48 KB 876 Ilość pobrań
#166273 Wywołanie binda
Napisane przez
hardbot
w 30.08.2010 20:55
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("BindMine", "1.0", "[H]ARDBO[T]")
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id, "bind o ^"+dellaser^"")
}
#160870 Jak Zrobić Nową Klase Zombie do ZM?
Napisane przez DeVvILL
w 17.08.2010 16:13
Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa
Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma
Następnie Gdy Otworzymy Szukamy
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
a pod tym dajemy to co na dole

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)
następnie Szukamy
// Leech Zombie
new const zclass6_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass6_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.1
const Float:zclass6_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections
pod tym piszemy
// twoja nazwa zombiporadnik wykonany przez Cs Cs Cs (DeVvILL lub scarry skill)
new const zclass6_name[] = { "nazwa zombie" }
new const zclass6_info[] = { "twój Opis zombie" }
new const zclass6_model[] = { "model zombie(najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model noża twojego zombie(najlepiej napisać v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (hp zombie)
const zclass6_speed = (szybkość zombie)
const Float:zclass6_gravity = (grawitacja zombie)
const Float:zclass6_knockback = (odbicie po strzale zombie)
jeśli chcemy by zombie wysysał więcej hp przy infekcji pod kodem nowego zombie piszemy const zclass5_infecthp = (ilość dodania hp przy infekcji) // extra hp for infections
następnie kompilujemy to co edytowaliśmy i good

Pytania zadajemy tutaj
Prawa:
nie muszę pomagać każdemu
mam prawo odmówić pomocy !
#151877 Segmentation fault
Napisane przez R3X
w 15.07.2010 11:29
#152065 Segmentation fault
Napisane przez R3X
w 15.07.2010 23:51
#152188 Segmentation fault
Napisane przez R3X
w 16.07.2010 13:25
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ReDDi
- Regulamin