Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Jak Zrobić Nową Klase Zombie do ZM?

Zombie Plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 DeVvILL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:95
  • Lokalizacja:Strzelce Krajenskie
Offline

Napisano 17.08.2010 16:13

*
Popularny

Witam W Tym Tutorialu Pokaże Jak Poprawnie Dodać Klasę Zombie Do ZombieModa

Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa

Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma

Następnie Gdy Otworzymy Szukamy

g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)


a pod tym dajemy to co na dole Dołączona grafika.

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)


następnie Szukamy

// Leech Zombie
new const zclass6_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass6_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.1
const Float:zclass6_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

pod tym piszemy

// twoja nazwa zombi
new const zclass6_name[] = { "nazwa zombie" }
new const zclass6_info[] = { "twój Opis zombie" }
new const zclass6_model[] = { "model zombie(najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model noża twojego zombie(najlepiej napisać v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (hp zombie)
const zclass6_speed = (szybkość zombie)
const Float:zclass6_gravity = (grawitacja zombie)
const Float:zclass6_knockback = (odbicie po strzale zombie)
poradnik wykonany przez Cs Cs Cs (DeVvILL lub scarry skill)

jeśli chcemy by zombie wysysał więcej hp przy infekcji pod kodem nowego zombie piszemy const zclass5_infecthp = (ilość dodania hp przy infekcji) // extra hp for infections

następnie kompilujemy to co edytowaliśmy i good :D

Pytania zadajemy tutaj
Prawa:
nie muszę pomagać każdemu
mam prawo odmówić pomocy !

Użytkownik benio101 edytował ten post 10.08.2012 08:59
drobne techniczne

  • +
  • -
  • 7

#2 Kicak

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Ostrów WLKP
Offline

Napisano 14.04.2011 07:29

Siema. Ja mam problem mianowicie chodzi o to że mam Tight zombie i chcę by to był Skaczący zombie jak to mogę zrobić/podmienic żeby tak było.Dzięki i Przepraszam
  • +
  • -
  • 0

#3 DeVvILL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:95
  • Lokalizacja:Strzelce Krajenskie
Offline

Napisano 17.04.2011 08:23

nie rozumiem żeby zmienić mu nazwę ???
  • +
  • -
  • 0

#4 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 17.04.2011 16:35

:D Lol poco piszesz klase Tight Zombi jak możesz pobrac goową i dodac:P
Pozatym masz bład kolego bo z tego co wiem to w podstawie Zp jest 5 klas i bo co robić 2 takie same? i pozatym

const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections



zmień na
const zclass6_infecthp = 1000 // extra hp for infections

A za poradnik to 4/10 za chęci.
  • +
  • -
  • 0

#5 ChaosN

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 05.06.2012 17:20

Sory za odkop. A jeśli chcemy aby klasa zombie była na określoną flage to co dopisać?

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.08.2012 08:42

Zamiast:

następnie Szukamy
// Leech Zombie
new const zclass6_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass6_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.1
const Float:zclass6_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

Powinno być:
następnie Szukamy

// Leech Zombie
new const zclass5_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass5_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1000
const zclass5_speed = 200
const Float:zclass5_gravity = 0.1
const Float:zclass5_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

Czy się mylę?
+ usunęło ci znacznik sma
(10.08.2012 09:01):

+ usunęło ci znacznik sma

Poprawione

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 xxxdejmisxxx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Fajna
Offline

Napisano 27.12.2013 14:28

POMÓŻCIE!

Zrobiłem jak we wzorze z modelami jednak.

Ale nie da się tego skompilować bo są errory.

Proszę o kompilację

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#8 xxxdejmisxxx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Fajna
Offline

Napisano 28.12.2013 14:04

Proszę usunąć poprzedni post bo już skompilowałem to 


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#9 niet1342

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 07.06.2014 10:03

Witam, robię tak jak w poradniku jednak w grze nie mogę wybrać tej klasy. Macie jakieś wskazówki ?:) Pozdrawiam ;)



#10 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.06.2014 19:38

Witam, robię tak jak w poradniku jednak w grze nie mogę wybrać tej klasy. Macie jakieś wskazówki ? :) Pozdrawiam ;)

Dodałeś ją dobrze?
W pliku pluginis-zplague  wklejasz pod 

; Default zombie classes

Użytkownik xXxBoy4GirlxXx edytował ten post 07.06.2014 19:39

  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#11 niet1342

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 08.06.2014 10:08

 

Witam, robię tak jak w poradniku jednak w grze nie mogę wybrać tej klasy. Macie jakieś wskazówki ? :) Pozdrawiam ;)

Dodałeś ją dobrze?
W pliku pluginis-zplague  wklejasz pod 

; Default zombie classes

 Możesz to szerzej wytłumaczyć, przepraszam za mój brak wiedzy .



#12 danielkrecik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:wolomin
Offline

Napisano 24.08.2015 08:17

Można także usunąć plugin zp_classes40 i zrobić klasy jak na codmoda dopisują klasę do plugins-zplague.ini . dzięki tej opcji możecie dodac własne modele do klasy zombie ,żeby inaczej wygladalo a także dodac knofback bombę nie zmieniając wyglądu rak :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych