Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ReDDi - zdjęcie

ReDDi

Rejestracja: 14.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2015 19:23
-----

#167500 Zastąpienie np. Terrorist win

Napisane przez ReDDi w 02.09.2010 20:33

Wydaje mi się że chodzi mu o odgrywanie dźwięku terrorist win pod koniec rundy
  • +
  • -
  • 1


#157933 CoD Mod - zwiększenie lvla

Napisane przez ReDDi w 07.08.2010 01:18

Co do zwiekszenia max lvla to musisz podopisywać kolejne wymagania expa do lvli i to powinno zwiększyć ale nie jestem pewien tutaj masz kodzik
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};

  • +
  • -
  • 1


#147396 Item

Napisane przez ReDDi w 26.06.2010 21:38

A może sproboj zrobić zmienne i przypiąć pod nie w roundstart funkcje od dawania granata
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

  • +
  • -
  • 1


#143829 2 pytanka

Napisane przez ReDDi w 12.06.2010 23:41

No i precacha żeby się sciągnęło :D
  • +
  • -
  • 1


#143136 Jaki Plugin Vip na Diablo?

Napisane przez ReDDi w 09.06.2010 20:37

Czyli tak:
register_clcmd("say /viprune","viprune[
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami dla VIPow"), 1023, "select_viprune_menu")
Pozniej:
public viprune(id)
new keys
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) // Aktywne klawisze VIP'a, 1,2,3,4,5,6,0.
}
else
{
keys = (1<<9) // Aktywne klawisze nie VIP'a, 0 (wyjście).
hudmsg(id,2.0,"Wykup VIP'a! Wiecej informacji na naszym forum. www.Twoje-Forum.pl") // Napis ktory wyswietli sie po wejsciu nie VIP'a na Twoje nowe rune.
}

Potem
public select_viprune_menu(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2500))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7250))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}


I cos jeszcze czy to wszystko?
  • +
  • -
  • 1


#142772 DIABLOMOD 5.9L NOWE KLASY POMOŻECIE ?

Napisane przez ReDDi w 08.06.2010 19:06

Myslisz że ktos ci to zrobi za darmo?? Noto źle myslisz ; ) masz tu tutorial dodawania klas: [Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X . A jak nie umiesz to nie bierz się za diablo ; // a tak ogółem to znasz klawisz "10" "11" ?? ja nie znam <_<
  • +
  • -
  • 1


#140884 Prościzna :)

Napisane przez ReDDi w 03.06.2010 06:51

Yyyy noto patrz : P
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Hajter)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
if(player_class[i] == Medyk) check_medic(i)
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}

}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

I mi wszystko działa może zrób tak jak ja tylko usuń tego medyka tam : P ( dodaj tak)
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Mefisto)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 2


#140817 Prościzna :)

Napisane przez ReDDi w 02.06.2010 20:31

    if (player_class[i] == Mefisto)

nie [id] tylko [i.] : P Bez kropki bo tak to nie pokazywalo :D

02 czerwiec 2010 - 21:23:
Evinek dałes chyba identyczną funkcje co moja
  • +
  • -
  • 1


#140791 Prościzna :)

Napisane przez ReDDi w 02.06.2010 19:41

Nie wiem a żeby co runde dostawał granat to chyba cos takiego do public round start
if(player_class[i] == Klasa )
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashgranade")

nie znam nazwy granatow :D
Pokombinuj tam może wyjdzie : )
  • +
  • -
  • 1


#140785 Prościzna :)

Napisane przez ReDDi w 02.06.2010 19:34

1. w public set_renderchange(id) dodaj swoją klase czyli:
if (player_class[id] == TwojaKlasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = Wartosc niewidzialnosci

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

2. Musisz dać przy wyborze klasy w case
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Cos takiego tylko pozmieniać bronie na flash itp i tak pare a żeby co runde to chyba do
public RoundStart

3. Zrób taki sam warunek tylko że z uwzględnieniem swojej klasy : )
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

  • +
  • -
  • 1


#127668 Dawanie itemów, admin immunity.

Napisane przez ReDDi w 22.04.2010 21:21

A może sprobój tak:
public giveitem(id, level, cid) 
{ 
        if(!cmd_access(id,level, cid, 3)) 
        if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
                return PLUGIN_HANDLED; 
        
        new szName[32]; 
        read_argv(1, szName, 31); 
        new iTarget=cmd_target(id,szName,0); 
        if(iTarget)
        { 
                get_user_name(iTarget, szName, 31); 
                new szItem[10], iItem; 
                read_argv(2, szItem, 9); 
                iItem=str_to_num(szItem); 
                client_print(id, print_console, "Do %s wyslano item nr %d",szName, iItem); 
                award_item(iTarget, iItem); 
                set_gravitychange(iTarget)
                set_speedchange(iTarget)
                set_renderchange(iTarget)
        } 
        return PLUGIN_HANDLED 
}
Nie wiem czy dobrze ale możesz spróbować xD. (dopiero co zaczynam zabawe ze skryptingiem :P)
  • +
  • -
  • 1


#126419 Czas ładowania niewidzialności u zabujcy, Klasa only for admin

Napisane przez ReDDi w 17.04.2010 16:12

Tak ale twoim sposobem będzie pokazane że klasa jest dostępna i gdy się ją wcisnie a nie będzie się miało danej flagi to ponownie wywoła okno z wyborem klasy ;) a więc to może mylić ludzi i będą "płakać". A jak zrobisz tak jak jest w temacie Klasy Premium gracz który nie ma flagi w tym wypadku jak powiedziałes "d" po prostu będzie miał na szaro klasę i nie będzie miał możliwosci użycia numerka na który jest przypisana klasa.
  • +
  • -
  • 1