Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ReDDi - zdjęcie

ReDDi

Rejestracja: 14.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2015 19:23
-----

Moje tematy

Gamesfield.eu

22.09.2015 17:57

97647109695000428412.png

 

Zapraszamy na nowo powstałą sieć serwerów Gamesfield.eu !

Aktualnie posiadamy serwer Call of Duty mod, który jest w fazie beta testów oraz serwer teamspeak

Czekamy na wasze propozycje dotyczące serwera (balans etc.) .

Jaki będzie następny serwer ? To wy o tym zadecydujcie na forum !

 

 

 

Serwer CodMod 500lv :

 

b_560_95_1.png

 

Serwer (Mod do ustalenia):

 

b_560_95_1.png

 

Serwer Teamspeak :

 

b_560_95_1.png

CodMod Statystyki Przeliczanie

09.09.2015 20:41

Witam, czy te funkcje odpowiadają za ogólne przeliczanie statystyk w okienku dodawania, za ogólne profity przyznawane dla klasy czy za obie te rzeczy ? Z góry dziękuję :)

public Action:PrzydzielPunkty(client)
{
new String:tytul[512];
new String:szybkosc[512];
new String:inteligencja[512];
new String:zdrowie[512];
new String:obrazenia[512];
new String:wytrzymalosc[512];
new String:kondycja[512];
Format(tytul, sizeof(tytul), "Przydziel Punkty (%i):", punkty_gracza[client]);
if(ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]] == -1)
Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: ALL (Po ile punktow dodawac do statystyk)");
else
Format(szybkosc, sizeof(szybkosc), "Ile dodawac: %i (Po ile punktow dodawac do statystyk)", ile_rozdawac[szybkosc_rozdania[client]]);
Format(inteligencja, sizeof(inteligencja), "Inteligencja: %i/%i (Zwieksza umiejetnosci klasy o %i punktow)", inteligencja_gracza[client], limit_inteligencji, inteligencja_gracza[client]/6);
Format(zdrowie, sizeof(zdrowie), "Zdrowie: %i/%i (Zwieksza zdrowie o %i punktow)", zdrowie_gracza[client], limit_zdrowia, zdrowie_gracza[client]);
Format(obrazenia, sizeof(obrazenia), "Obrazenia: %i/%i (Zwieksza zadawane obrazenia o %i%%)", obrazenia_gracza[client], limit_obrazen, RoundFloat(obrazenia_gracza[client]*0.3));
Format(wytrzymalosc, sizeof(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: %i/%i (Zmniejsza otrzymywane obrazenia o %i%%)", wytrzymalosc_gracza[client], limit_wytrzymalosci, RoundFloat(wytrzymalosc_gracza[client]*0.08));
Format(kondycja, sizeof(kondycja), "Kondycja: %i/%i (Zwieksza tempo chodu o %i%%)", kondycja_gracza[client], limit_kondycji, RoundFloat(kondycja_gracza[client]*0.1));


new Handle:menu = CreateMenu(PrzydzielPunkty_Handler);
SetMenuTitle(menu, tytul);
AddMenuItem(menu, "1", szybkosc);
AddMenuItem(menu, "2", inteligencja);
AddMenuItem(menu, "3", zdrowie);
AddMenuItem(menu, "4", obrazenia);
AddMenuItem(menu, "5", wytrzymalosc);
AddMenuItem(menu, "6", kondycja);
DisplayMenu(menu, client, 250);
}

@edit

Dobra, już wiem, że jest to jedynie pokazywanie podczas przydzielania punktów, jednak czy mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie pozmieniać te wszystkie wartości ogólne typu x hp za pkt zdrowia x% obrażen za 1pkt obrażen i tak dalej . 

2 pkt statystyk za poziom CodMod by Linux

09.09.2015 19:32

Witam po długiej przerwie (ponad 5 lat) mam pewien problem chciałem ustawić aby za jeden poziom na CodModzie gracz otrzymywał 2 pkt statystyk jak to na starych diablo modach .

public Action:SprawdzPoziom(client)
{
if(!IsValidClient(client) || !klasa_gracza[client])
return;
 
while(doswiadczenie_gracza[client] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]] && poziom_gracza[client] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[client] ++;
punkty_gracza[client] = (poziom_gracza[client]/1)-inteligencja_gracza[client]-zdrowie_gracza[client]-obrazenia_gracza[client]-wytrzymalosc_gracza[client]-kondycja_gracza[client];
ClientCommand(client, "play *%s", dzwieki_serwera[1]);
}
while(doswiadczenie_gracza[client] < doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]-1])
{
poziom_gracza[client] --;
ResetujPunkty(client);
}
if(poziom_gracza[client] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[client] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(client);
}
 
ZapiszDane(client);
}

Próbowałem zmienić /1 na 0.5 jednak był błąd przy kompilacji co może być tym spowodowane, oczywiście w innych funkcjach również zmieniałem na tę samą wartość . Z góry dziękuję :)