Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Valito - zdjęcie

Valito

Rejestracja: 13.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2017 21:46
-----

#214428 Kusza

Napisane przez Gość w 10.02.2011 15:32

Powinno być od razu.. A jeśli nie ma, to w funkcji:

toucharrow(arrow, id)


Znajdź:
		if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}


I zamień na:
		if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
UTIL_Kill(kid,id,"knife")
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}



#179506 Dodawanie expa za wygraną rundę

Napisane przez sebul w 13.10.2010 12:40

Dodawanie expa za wygraną rundę
Spoiler


Do moda został dodany nowy cvar
diablo_xpbonus3 30 // ilość expa za wygraną rundę, jeśli nie żyłeś a Twoja drużyna wygrała wtedy dostajesz o połowę mniej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#140576 Awka

Napisane przez hardbot w 01.06.2010 21:46

Damage Control - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#131247 Sklep W CoD od Peyote

Napisane przez QTM. Peyote w 03.05.2010 13:47

Nie to nie będzie działać.

Przygotowałem działającą wersję.
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Lekarstwo \r[Leczy 30 hp] \yKoszt: \r1000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=30;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

W plugin_init dodajesz:
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");

  • +
  • -
  • 11


#132426 CoD MoD - Kilka pytan

Napisane przez QTM. Peyote w 06.05.2010 13:36

1. Dużo by tłumaczyć. Na razie pominę.
2. Możliwość jest.
3. Nie jest to takie proste jak w diablo.
Szukasz:
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", 
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" // Tu masz przykład. Item będzie miał nr 29.
};

i na końcu dodajesz nazwę swojego itemu.

Następnie szukasz:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", 
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Opis twojego przedmiotu" // tu dodajesz opis twojego przedmiotu"
};

i na końcu dodajesz opis swojego przedmiotu.

Jeżeli chcesz sprawdzić czy gracz ma twój przedmiot dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // 29 - numer twojego przedmiotu.


Reszta w pełni zależy od funkcji.

4. Poza usunięciem // musisz znaleźć:
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/

i usunąć /* oraz */ :
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}

5. Przeczytaj temat do końca.
  • +
  • -
  • 8


#122716 Model klasy

Napisane przez G[o]Q w 03.04.2010 18:33

nie pomoglo bo gosc dal zly precache :P

model musi byc w
models/player/nazwa modelu bez .mdl /nazwa modelu.mdl

i taki sam ma byc link do precache
  • +
  • -
  • 1


#121488 Spis

Napisane przez R3X w 30.03.2010 12:35

CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 1