toucharrow(arrow, id)
Znajdź:
if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}
I zamień na:
if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
UTIL_Kill(kid,id,"knife")
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Valito nie posiada znajomych
Napisane przez
Gość
w 10.02.2011 15:32
toucharrow(arrow, id)
if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}
if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
UTIL_Kill(kid,id,"knife")
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}
Napisane przez sebul
w 13.10.2010 12:40
#include <csx>
#include <colorchat>
register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("SendAudio", "TTWin", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "CTWin", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_cvar("diablo_xpbonus2","50",0)
register_cvar("diablo_xpbonus3","30",0)
public TTWin() {
for(new i=1; i<=32; i++) {
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T) {
new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
}
}
}
public CTWin() {
for(new i=1; i<=32; i++) {
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT) {
new dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
}
}
}
diablo_xpbonus3 30 // ilość expa za wygraną rundę, jeśli nie żyłeś a Twoja drużyna wygrała wtedy dostajesz o połowę mniej
Napisane przez QTM. Peyote
w 03.05.2010 13:47
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Lekarstwo \r[Leczy 30 hp] \yKoszt: \r1000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=30;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
Napisane przez QTM. Peyote
w 06.05.2010 13:36
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" // Tu masz przykład. Item będzie miał nr 29.
};
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Opis twojego przedmiotu" // tu dodajesz opis twojego przedmiotu"
};
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // 29 - numer twojego przedmiotu.
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez G[o]Q
w 03.04.2010 18:33