Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.04.2010 15:39

Można dodać osobny model klase tam gdzie przypisuje jej model noża? Jak tak to czym zapoczątkować ( kod bez nazwy modelu). Pierwsza dobra odpowiedź reput
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.04.2010 17:47

Znajdź:
new SWORD_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_knife.mdl"
Dodaj pod tym:
new SWORD_DZIKUS_VIEW[]         = "models/diablomod/ninja/v_knife.mdl"
/\To jest tylko przykład DZIKUS to nazwa klasy musi być dużymi literami a:
models/diablomod/ninja/v_knife.mdl
to ścieżka gdzie jest nowy model noża :]
Następnie znajdź:
precache_model(SWORD_PLAYER)
Dodaj pod tym:
precache_model(SWORD_DZIKUS_VIEW)
Powtarzam DZIKUS to nazwa klasy ^^(żeby nie było potem jakiś problemów :P )
Potem znajdź:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
Dodaj pod tym:
		}
		if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW)
				else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
Końcowy wynik:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
			
		}
		if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW)
				else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}

  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 17:49

Yyy.. Ale jemu chodziło o model klasy, nie noża. :X

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.04.2010 17:56

Ojjj... :/ moja wina sorry , a to nie wystarczy zmienić tych wszystkich:
SWORD
Na:
PLAYER
???
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 17:58

Raczej nie (Bo funkcja zmieniająca nóż na nowy jest pod spr. czy gracz posiada nóż). Zaraz coś znajdę i odpisze.

Edit:

Może ten temat pomoże:

http://amxx.pl/item-...oda-t18097.html

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.04.2010 18:01


#6 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.04.2010 18:24

Niestety nie pomogło ;/
edit
Karioo to co ty podałeś jest dobre? ;P Bo mi się wydaje że if player class trzeba dopisać

Użytkownik Valito edytował ten post 03.04.2010 18:40

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.04.2010 18:33

nie pomoglo bo gosc dal zly precache :P

model musi byc w
models/player/nazwa modelu bez .mdl /nazwa modelu.mdl

i taki sam ma byc link do precache
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.04.2010 18:56

Nie działa :/
edit
Za szybko zaakceptowałem posta. if(player_class[id] == Mag)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_playermodel, ASkins)
}
}
To jest na knife chce na model gracza

Użytkownik Valito edytował ten post 05.04.2010 18:57

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych