
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Valito
Rejestracja: 13.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2017 21:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 89
- Odwiedzin: 3 844
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 12, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
11
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Valito nie posiada znajomych
#140789 Prościzna :)
Napisane przez Valito
w 02.06.2010 19:40
Dałoby

#137796 wybuchowa klasa
Napisane przez Valito
w 23.05.2010 12:54
#132142 Pare próśb
Napisane przez Valito
w 05.05.2010 19:02
1. Make diablo exp (program OpenGl'a)
2.. Dopisujesz na końcu public ...
3. Wpisz dextery i szukaj tego co ci się kojarzy z lvl
( przynajmniej tak powinno być)
4. Oczywiście że tak w ,,deathmatchu,, nigdzie lvl się nie zapisują. A diablomod strasznie wolno działa jak ma inny zapis niż mysql (wybierz darmowe)
5. Sorki chętny nie jestem ;d
2.. Dopisujesz na końcu public ...
3. Wpisz dextery i szukaj tego co ci się kojarzy z lvl

4. Oczywiście że tak w ,,deathmatchu,, nigdzie lvl się nie zapisują. A diablomod strasznie wolno działa jak ma inny zapis niż mysql (wybierz darmowe)
5. Sorki chętny nie jestem ;d
#126100 Broń po naładowaniu paska na nożu ?
Napisane przez Valito
w 16.04.2010 11:44
#125680 Sprawdzenie kodów.
Napisane przez Valito
w 14.04.2010 08:04
#125057 Tworzenie nowych przedmiotów
Napisane przez Valito
w 11.04.2010 10:54
Bonusy
player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie
player_b_damage[33] = 1 //Dodatkowe obrażenia
player_b_money[33] = 1 // ,,Bag,,
,player_b_silent[33] = 1 // cicho chodzisz
player_b_gravity[33] = 1 //Wyżej skaczesz i gdy wciśniesz e spadasz zadając obrażenia
player_b_inv[33] = 1 //Ustawia niewidzialność gracza (255 to norm , ninja to 8)
player_b_grenade[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z he
player_b_reduceH[33] = 1 //Zabiera życie od 100
player_b_theif[33] = 1 //Kradniesz kasę i możesz zamienić 1k na 15 hp
player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się
player_b_explode[33] = 1 /Wybuchasz po śmierci zadając 75 obrażen
player_b_heal[33] = 1 //Co 5 sekund leczysz się za x możesz postawić leczący totem który będzie cie leczył za x
player_b_gamble[33] = 1 //Loteria, masz szanse na jeden z pięciu bonusów
player_b_blind[33] = 1 //Oślepienie
player_b_fireshield[33] = 1 //Gdy użyjesz oślepiasz i zadajesz obrażenia graczowi (tobie też zbiera)
player_b_meekstone[33] = 1 //Posiadasz sztuczną bombe
player_b_teamheal[33] = 1 //Możesz użyć tarczy na graczu. Każdy pocisk się od niego odbije w atakującego. Jeśli ktoś cie postrzeli zginiesz
player_b_redirect[33] = 1 //Zredukowane obrażenia o ...
player_b_fireball[33] = 1 //Możesz wypuścić kule ognia
player_b_ghost[33] = 1 //Możesz przechodzić przez ściany
player_b_eye[33] = 1 //Możesz postawić kamere
player_b_blink[33] = 1 //Możesz się teleportować ppm
player_b_windwalk[33] = 1 //Uzyj, zeby stac sie niewidzialny. W tym czasie nie będziesz mógł atakować, ale za to staniesz się szybszy na x sekund
player_b_froglegs[33] = 1 //Jak kucniesz po 4 sekundach zrobi ci long jumpa
player_b_silent[33] = 1 // Cicho chodzisz
player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników
player_b_sniper[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z scouta
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
player_b_smokehit[33] = 1 //Gdy trafisz przeciwnika smoukiem to on zginie
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_firetotem[33] = 1 //Użyj aby postawić ognisty totem
player_b_hook[33] = 1 //użyj aby przyciągnąć przeciwnika do siebie
player_b_darksteel[33] = 1 //Większe obrażenia od tyłu
player_b_illusionist[33] = 1 //Możesz stać się kompletnie niewidzialny na x sekund . Każdy strzał cię zabija
player_b_mine[33] = 1 //Możesz postawić mine
Każdy item na szablon:
player_b_damage[id]) dopisujemy na koncu hudmessage (zamiast damage bonus który dodaliśmy)
%s - nazwa przedmiotu
%i - wartość bonusu
item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu)
Następnie przechodzimy do linijki new rannum = random_num(1,68) w miejscu 68 wpisujemy numer ostatniego case
Niektóre przedmioty nie posiadają własnego opisu.
Szukamy
Naprzykład
player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie
player_b_damage[33] = 1 //Dodatkowe obrażenia
player_b_money[33] = 1 // ,,Bag,,
,player_b_silent[33] = 1 // cicho chodzisz
player_b_gravity[33] = 1 //Wyżej skaczesz i gdy wciśniesz e spadasz zadając obrażenia
player_b_inv[33] = 1 //Ustawia niewidzialność gracza (255 to norm , ninja to 8)
player_b_grenade[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z he
player_b_reduceH[33] = 1 //Zabiera życie od 100
player_b_theif[33] = 1 //Kradniesz kasę i możesz zamienić 1k na 15 hp
player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się
player_b_explode[33] = 1 /Wybuchasz po śmierci zadając 75 obrażen
player_b_heal[33] = 1 //Co 5 sekund leczysz się za x możesz postawić leczący totem który będzie cie leczył za x
player_b_gamble[33] = 1 //Loteria, masz szanse na jeden z pięciu bonusów
player_b_blind[33] = 1 //Oślepienie
player_b_fireshield[33] = 1 //Gdy użyjesz oślepiasz i zadajesz obrażenia graczowi (tobie też zbiera)
player_b_meekstone[33] = 1 //Posiadasz sztuczną bombe
player_b_teamheal[33] = 1 //Możesz użyć tarczy na graczu. Każdy pocisk się od niego odbije w atakującego. Jeśli ktoś cie postrzeli zginiesz
player_b_redirect[33] = 1 //Zredukowane obrażenia o ...
player_b_fireball[33] = 1 //Możesz wypuścić kule ognia
player_b_ghost[33] = 1 //Możesz przechodzić przez ściany
player_b_eye[33] = 1 //Możesz postawić kamere
player_b_blink[33] = 1 //Możesz się teleportować ppm
player_b_windwalk[33] = 1 //Uzyj, zeby stac sie niewidzialny. W tym czasie nie będziesz mógł atakować, ale za to staniesz się szybszy na x sekund
player_b_froglegs[33] = 1 //Jak kucniesz po 4 sekundach zrobi ci long jumpa
player_b_silent[33] = 1 // Cicho chodzisz
player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników
player_b_sniper[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z scouta
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
player_b_smokehit[33] = 1 //Gdy trafisz przeciwnika smoukiem to on zginie
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_firetotem[33] = 1 //Użyj aby postawić ognisty totem
player_b_hook[33] = 1 //użyj aby przyciągnąć przeciwnika do siebie
player_b_darksteel[33] = 1 //Większe obrażenia od tyłu
player_b_illusionist[33] = 1 //Możesz stać się kompletnie niewidzialny na x sekund . Każdy strzał cię zabija
player_b_mine[33] = 1 //Możesz postawić mine
Każdy item na szablon:
case 2: - case itemu (musi być po kolei)
{
player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa
player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy)
player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item
player_b_damage[id]) dopisujemy na koncu hudmessage (zamiast damage bonus który dodaliśmy)
%s - nazwa przedmiotu
%i - wartość bonusu
item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu)
Następnie przechodzimy do linijki new rannum = random_num(1,68) w miejscu 68 wpisujemy numer ostatniego case
Niektóre przedmioty nie posiadają własnego opisu.
Szukamy
public iteminfo(id)dodajemy na podstawie tego
if (player_b_vampire[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga")
Naprzykład
if (player_b_godmode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_godmode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Staniesz sie niesmiertelny przez ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund")
#124988 Kod z innego pluginu
Napisane przez Valito
w 11.04.2010 07:57
#122662 Stala funkcja klasy tylko Pistolety typu usp
Napisane przez Valito
w 03.04.2010 16:50
#122645 Stala funkcja klasy tylko Pistolety typu usp
Napisane przez Valito
w 03.04.2010 16:16
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Valito
- Regulamin