Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.02.2011 13:39

Gdzie potrzeba zmiany w kodzie by naliczało kuszy fragi? Za pomoc + ;)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.02.2011 15:32

Powinno być od razu.. A jeśli nie ma, to w funkcji:

toucharrow(arrow, id)


Znajdź:
		if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}


I zamień na:
		if(get_user_health(id) - dmg <= 0)
{
UTIL_Kill(kid,id,"knife")
bowdelay[kid] = get_gametime() - 3.5
}


#3 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.02.2011 17:03

Dziękuje, + do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych