Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Valito - zdjęcie

Valito

Rejestracja: 13.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2017 21:46
-----

Moje tematy

Kusza

10.02.2011 13:39

Gdzie potrzeba zmiany w kodzie by naliczało kuszy fragi? Za pomoc + ;)

Awka

01.06.2010 20:44

Poszukuje pluginu który podwaja obrażenia z awp (albo je zmienia) za pomoc +reput

3 pytania

04.05.2010 12:19

1. jak stworzyć funkcje żeby cały czas zmieniała widoczność? (może być tak jak w pokemodzie , a może być jak w war3)
2. Jak stworzyć statystykę która dawałaby + 0.2 do obrażeń za punkt? (głównie mam problem z funkcja, na podstawie innych już zrobiłem)
3. Jak zrobić że można nosić 5 itemów naraz, i jak stworzyć nowy spis za co się dostaje te itemy. (nie chcę w tym itemów typu 1/1 z granata chce 15 itemów tego typu)
@edit
Własny spis już wiem (wszystko zrobić jak na award_item tylko zmienić nazwę i utkilla :)

Siła

24.04.2010 14:08

Jak zrobić tak że dając do siły JEDEN punkt dostajemy + 0.2 obrażeń/ 5 punktów dostajemy +1 do obrażeń? Wersja 5.9l max 100 lvl

Tworzenie nowych przedmiotów

11.04.2010 10:54

Bonusy
player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie
player_b_damage[33] = 1 //Dodatkowe obrażenia
player_b_money[33] = 1 // ,,Bag,,
,player_b_silent[33] = 1 // cicho chodzisz
player_b_gravity[33] = 1 //Wyżej skaczesz i gdy wciśniesz e spadasz zadając obrażenia
player_b_inv[33] = 1 //Ustawia niewidzialność gracza (255 to norm , ninja to 8)
player_b_grenade[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z he
player_b_reduceH[33] = 1 //Zabiera życie od 100
player_b_theif[33] = 1 //Kradniesz kasę i możesz zamienić 1k na 15 hp
player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się
player_b_explode[33] = 1 /Wybuchasz po śmierci zadając 75 obrażen
player_b_heal[33] = 1 //Co 5 sekund leczysz się za x możesz postawić leczący totem który będzie cie leczył za x
player_b_gamble[33] = 1 //Loteria, masz szanse na jeden z pięciu bonusów
player_b_blind[33] = 1 //Oślepienie
player_b_fireshield[33] = 1 //Gdy użyjesz oślepiasz i zadajesz obrażenia graczowi (tobie też zbiera)
player_b_meekstone[33] = 1 //Posiadasz sztuczną bombe
player_b_teamheal[33] = 1 //Możesz użyć tarczy na graczu. Każdy pocisk się od niego odbije w atakującego. Jeśli ktoś cie postrzeli zginiesz
player_b_redirect[33] = 1 //Zredukowane obrażenia o ...
player_b_fireball[33] = 1 //Możesz wypuścić kule ognia
player_b_ghost[33] = 1 //Możesz przechodzić przez ściany
player_b_eye[33] = 1 //Możesz postawić kamere
player_b_blink[33] = 1 //Możesz się teleportować ppm
player_b_windwalk[33] = 1 //Uzyj, zeby stac sie niewidzialny. W tym czasie nie będziesz mógł atakować, ale za to staniesz się szybszy na x sekund
player_b_froglegs[33] = 1 //Jak kucniesz po 4 sekundach zrobi ci long jumpa
player_b_silent[33] = 1 // Cicho chodzisz
player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników
player_b_sniper[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z scouta
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
player_b_smokehit[33] = 1 //Gdy trafisz przeciwnika smoukiem to on zginie
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_firetotem[33] = 1 //Użyj aby postawić ognisty totem
player_b_hook[33] = 1 //użyj aby przyciągnąć przeciwnika do siebie
player_b_darksteel[33] = 1 //Większe obrażenia od tyłu
player_b_illusionist[33] = 1 //Możesz stać się kompletnie niewidzialny na x sekund . Każdy strzał cię zabija
player_b_mine[33] = 1 //Możesz postawić mine

Każdy item na szablon:
case 2: - case itemu (musi być po kolei)
{
player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa
player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy)
player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item


player_b_damage[id]) dopisujemy na koncu hudmessage (zamiast damage bonus który dodaliśmy)
%s - nazwa przedmiotu
%i - wartość bonusu
item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu)
Następnie przechodzimy do linijki new rannum = random_num(1,68) w miejscu 68 wpisujemy numer ostatniego case

Niektóre przedmioty nie posiadają własnego opisu.
Szukamy

public iteminfo(id)
dodajemy na podstawie tego

if (player_b_vampire[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga")

Naprzykład
if (player_b_godmode[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_godmode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Staniesz sie niesmiertelny przez ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund")