
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dalinor
Rejestracja: 05.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2015 23:27





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 77
- Odwiedzin: 5 737
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Czerwiec 18, 1990
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Rabka :)
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Dalinor nie posiada znajomych
#277568 Diablomod by Onyke
Napisane przez Dalinor
w 04.08.2011 14:09

#268347 z public class do call cast
Napisane przez Dalinor
w 10.07.2011 12:26
#268344 z public class do call cast
Napisane przez Dalinor
w 10.07.2011 12:16
#268340 z public class do call cast
Napisane przez Dalinor
w 10.07.2011 12:11
#266908 Nowa klasa
Napisane przez Dalinor
w 06.07.2011 09:34
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Zombie }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Zombie"}
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120, 2200 }
Ustalenie nazwy i ilości HP.
W CurWeapon:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Zombie ))
csw_c44(id);
Aby mógł używać tylko noża i C4

w
public set_speedchange(id)
Ustalenie speed (ustawiłem na -80, możesz sobie zmienić)
else if(player_class[id] == Zombie) speeds = -80 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
W set_renderchange:
else if(player_class[id] == Zombie)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 127
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Linijka
render = 127
Odpowiada za 50% widzialnośći.(możesz sobie zmienić ...

I teraz grawitacja

new gravity_cast[33]
W RoundStart:
gravity_cast[i]=0
W call_cast :
case Zombie:
{
show_hudmessage(id, "Masz zmniejszona grawitacje")
gravity_cast[id]=1
set_gravitychange(id)
}
I w
public set_gravitychange:
else if(player_class[id] == Zombie && gravity_cast[id] == 1)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.2)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.3)
else set_user_gravity(id, 0.5)
}
0.5 odpowiada za połowę podstawowej grawitacji, czyli 400.
Jeżeli będziesz chciał ustawić 200, to dajesz 0.25.

Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 228,78 KB 39 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#266826 Nowa klasa
Napisane przez Dalinor
w 05.07.2011 22:03
#264406 moce dla klas
Napisane przez Dalinor
w 30.06.2011 10:27
new fb[33]
I zmieniasz to co dałem troszkę wyżej( ;D) na:
if (button2 & IN_ATTACK1 && weapon == CSW_KNIFE && twojazmienna[id] == 1)
{
if(fb[id] < 0)
{
fired[id]=0
item_fireball(id)
fb[id] --
}
}
I przy itemie, który dodajesz ustalasz ilość Fire Balli poprzez dodanie:
fb[id] = X
Do czasu jest tutaj:
[tut] Fireball co x sec zamiast 1 na runde - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#264334 moce dla klas
Napisane przez Dalinor
w 30.06.2011 08:21
#263806 maly problem z frakcja
Napisane przez Dalinor
w 28.06.2011 17:17

format(text2, 511,"\yWojownicy: ^n\w1. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yLucznik^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yRycerz^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yWojownik^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yLotr^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yZwiadowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
format(text5, 511,"\yZlodzieje: ^n\w1. \yBard^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yPielgrzym^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yZlodziej^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yMnich^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yZabojca^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yAgent^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yAkrobata^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16],player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20])
#263705 wampiryzm zalezny od int
Napisane przez Dalinor
w 28.06.2011 12:38
#263614 wampiryzm zalezny od int
Napisane przez Dalinor
w 28.06.2011 07:59
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (c_vampire[attacker_id] > 0)
{
new wamp = c_vampire[attacker_id]+float(player_intelligence[id]/5.0)
if(wamp <=400)
{
change_health(attacker_id,wamp,0,"")
}
else
{
change_health(attacker_id,400,0,"")
}
}
}
Proszę.

#263277 Errory w logach
Napisane przez Dalinor
w 27.06.2011 08:48
#251403 Dodawanie questów
Napisane przez Dalinor
w 21.05.2011 09:40
#250137 Antymeek pytanie czy tak bedzie dobrze?
Napisane przez Dalinor
w 17.05.2011 06:15
a gdzie to
if (!is_user_alive(a)
angel tez chyba musi byc czekam na wypowiedz kogoś kto mnie upewni w 100%
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0)
return PLUGIN_HANDLED;
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
Tutaj.
#248043 Moc nekro także dla innej klasy.
Napisane przez Dalinor
w 10.05.2011 05:33
if(player_class[i] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_class[id] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false
No i w case:
g_haskit[id] = 1
Wtedy się nie będzie gryźć

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Dalinor
- Regulamin